English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Budowa łącznika obwodnicy Augustowa z DK8
W połowie listopada będzie gotowy tzw. łącznik spinający budowaną obwodnicę Augustowa z istniejącą DK8 na wysokości jej skrzyżowania z drogą powiatową nr 1148B (Płociczno-Poddubówek). [...]

Autostrada Polska 2014




60. jubileuszowa Konferencja Naukowa KILiW PAN i KN PZITB Krynica 2014, 14-19.09.2014, Krynica 2014-09-14
Kolejna konferencja Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej Polskiej Akademii Nauk oraz Komitetu Nauki Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa odbędzie się już po raz 60 w Krynicy Zdroju w dniach 14-19 września 2014 roku. Bezpośrednim organizatorem konferencji jest Wydział Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej.[...]


Branża kruszyw, chcąc się rozwijać, musi się bardziej zintegrować
Rozmowa z Aleksandrem Kabzińskim, prezesem zarządu Polskiego Związku Producentów Kruszyw.[...]


Geosyntetyki Cz. 1. Charakterystyka i funkcje według PN-EN ISO 10318:2007
Możliwości nowoczesnej technologii sprawiają, że tworzywa polimeryczne, do których zalicza się geosyntetyki, osiągają coraz lepsze właściwości hydrauliczne, mechaniczne i fizyczne. Dzięki tym zaletom znajdują one coraz szersze zastosowanie w różnych konstrukcjach inżynieryjnych. Ciągle jednak, jak dowodzi praktyka, istnieje potrzeba usystematyzowania wiedzy w tym zakresie, zwłaszcza w odniesieniu do terminologii. [...]


Wykorzystanie technologii rękawa Aarsleff w Katowicach
Firma Per Aarsleff Polska Sp. z o.o. po wygranym przetargu wykonała dla Katowickich Wodociągów SA modernizację sieci wodociągowej Ø 200 mm wraz z podłączeniami o długości 983 m.b., zbudowanej w 1902 r., oraz modernizację równie starej, bo pochodzącej z 1908 r., sieci kanalizacyjnej 1250/900 mm, 1060/900 mm, 600/400 mm, Ø 800 mm, Ø 600 mm i Ø 250 mm wraz z podłączeniami, o łącznej długości 770 m.b.[...]



Wyhamowanie prac na budowie A4 Tarnów-Dębica Pustynia

Na budowie autostrady A4 Tarnów węzeł "Krzyż"-węzeł "Dębica Pustynia" zostały wstrzymanę prace związane z wylewanie betonu.



Drogowcy poinformowali, że wykonawca nie otrzymuję betonu na budowę z powodu braku płatności za wcześniejsze dostawy. Według informacji również bank wstrzymał kredyt dla wykonawcy, ponieważ ma wątpliwości czy odcinek A4 Tarnów-Dębica Pustynia powstanie w ustalonym terminie.

Pozostałe prace na 32 km odcinku autostrady A4 trwają bez przeszkód. W najbliższych dniach z powrotem powinno zostać wznowione wylewanie betonu.

Odcinek A4 Tarnów węzeł "Krzyż"-węzeł "Dębica Pustynia" buduje konsorcjum firm: Hydrobudowa Polska, PBG, Aprivia i Siac Construction. Budowa tego odcinka autostrady A4 ma zakończyć się jeszcze w tym roku.




Reklamy
Geobrugg Budimex BBV E-droga Mosty Polskie Freyssinet Amago
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2014
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję