YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Ruszają prace na przejściu przez Kozienice
Od 19 sierpnia rusza przebudowa DK48 i DK79 na przejściu przez Kozienice. W połowie lipca br. otrzymano decyzję o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, która umożliwia prowadzenie robót w terenie. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




VII Szkoła Górnictwa Odkrywkowego, 09-11.09.2019, Kielce 2019-09-09
W imieniu: Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydziału Górnictwa i Geoinżynierii, Katedry Górnictwa Odkrywkowego, Fundacji „Nauka i Tradycje Górnicze” oraz Sekcji Technologii Górniczej Komitetu Górnictwa Polskiej Akademii Nauk, Głównej Komisji ds. Górnictwa Odkrywkowego ZG SITG oraz Stowarzyszenia Polskich Inżynierów Strzałowych pragniemy serdecznie zaprosić do udziału w VII edycji Szkoły Górnictwa Odkrywkowego, która odbędzie się w dniach 9-11 września 2019 r. w hotelu Binkowski Resort**** w Kielcach.[...]


Kompozyty TWS – połączenie doskonałych parametrów mechanicznych z lekkością i wytrzymałością
Rozmowa z Izabelą Reich, kierownik Działu Sprzedaży TWS w firmie Fibrolux.[...]


W Polsce się buduje, ale wciąż za mało – na tysiąc mieszkańców przypada u nas tylko 380 mieszkań
W Polsce w 2018 roku za metr kwadratowy nowego mieszkania trzeba było zapłacić średnio 1 370 euro, czyli o 3,8 proc. więcej niż rok wcześniej. W Warszawie cena ta wynosiła 1 935 euro. Dla porównania średni koszt zakupu metra kwadratowego w centralnych dzielnicach Paryża wynosi ponad 12,9 tys. euro, a w Londynie – 11,2 tys. euro. Jak wynika z ósmej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „Property Index. Overview of European Residential Markets. Where does residential price growth end?”, pomimo że w Polsce buduje się najwięcej spośród krajów Europy Środkowej, mieszkań wciąż brakuje. W ubiegłym roku do użytku oddano ich blisko 185 tys.[...]


Kobylarnia łączy obwodnicę Bolkowa z ważnymi drogami
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA rozpoczęło główne prace związane z połączeniem obwodnicy Bolkowa z siecią istniejących dróg. Na połączeniu z ulicą Jeleniogórską powstaje bezkolizyjny węzeł, w Wierzchosławicach budujemy rondo i skrzyżowanie skanalizowane.[...]



Wycinka drzew na drodze wspomagającej Niedźwiedź – Zdunowo

Drogowcy rozpoczęli wycinkę drzew kolidujących z budową drogi wspomagającej Niedźwiedź – Zdunowo, która powstanie w ramach budowy II jezdni obwodnicy Kobylanki, Morzyczyna i Zieleniewa w ciągu S10.



W marcu, poRuszyła wycinka drzew, fot. GDDKiA O/Szczecin zakończeniu wycinek rozpoczną się roboty przy budowie tej drogi o długości 3,2 km. Natomiast w lutym rozpocznie się usuwanie kolizji energetycznych i gazowych przy budowie samej II jezdni obwodnicy Kobylanki, tu również roboty budowlane ruszą wiosną 2019 r. Całość prac w ramach tego zadania ma zakończyć się we wrześniu 2020 r.

W ramach budowy II jezdni obwodnicy Kobylanki, Morzyczyna i Zieleniewa realizowane są 3 zasadnicze elementy: budowa II jezdni drogi S10 na brakującym odcinku pomiędzy węzłem Kobylanka (Motaniec), a węzłem Stargard Zachód, budowa łącznicy relacji Szczecin – Kobylanka na węźle Kobylanka (Motaniec), oraz budowa drogi wspomagającej Niedźwiedź – Zdunowo. Realizacja tego zakresu robót umożliwi oznakowanie jako droga ekspresowa całego odcinka DK10 od granicy Miasta Szczecina do początku obwodnicy Stargardu. Znacząco poprawi się płynność ruchu, oraz bezpieczeństwo na tym mocno obciążonym ruchem drogowym fragmencie DK10.

Droga wspomagająca Niedźwiedź – Zdunowo o długości 3,2 km połączy miejscowość Niedźwiedź z ulicą Profesora Tomasz Żuka, przy szpitalu w Zdunowie. Nowa droga będzie biegła w miejscu istniejącej nieutwardzonej drogi leśnej. Będzie to znaczące ułatwienie dla komunikacji lokalnej, umożliwi zlikwidowanie obecnego skrzyżowania do miejscowości Niedźwiedź zlokalizowanego na DK10 na zachód od węzła Kobylanka. Będzie to również trasa alternatywna dla pojazdów wolnobieżnych i innych, które nie będą już mogły się poruszać odcinkiem DK10 Szczecin – Motaniec, po tym jak stanie się drogą ekspresową.

Tekst i zdjęcie: GDDKiA O/Szczecin





Reklamy
Basf MPWiK Kraków Geobrugg Uponor Llloyd Acoustics PAM Soletanche DCS
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję