YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Wyniki ekspertyzy A1 Pyrzowice – Piekary Śląskie
Zakończyła się aktywność chemiczna materiałów wykorzystanych do wykonania podbudowy autostrady A1 Pyrzowice – Piekary Śląskie, która przyczyniła się do powstania nierówności nawierzchni trasy. [...]

III Warsztaty Geologii Inżynierskiej




XIII Świąteczna Konferencja Naukowo-Techniczna PRZEPUSTY I PRZEJŚCIA DLA ZWIERZĄT PPZ 2019, 11-12.12.2019, Kraków 2019-12-11
nbi med!a oraz Infrastruktura Komunikacyjna Sp. z o.o. serdecznie zapraszają do udziału w XIII Świątecznej Konferencji Naukowo-Technicznej „PRZEPUSTY I PRZEJŚCIA DLA ZWIERZĄT PPZ 2019”, która odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2019 r. w Krakowie w Centrum Dydaktyki AGH. Dzień przed konferencją, 10 grudnia 2019 r. odbędą się warsztaty z zakresu projektowania przepustów i przejść dla zwierząt w infrastrukturze komunikacyjnej.[...]


Profesora Jana Biliszczuka poznałem…
[...]


Fundamenty na palach
Posadowienie na palach to jeden z najstarszych sposobów budowania fundamentów. Technologia palowania wciąż ewoluuje. Jest coraz bardziej przyjazna dla środowiska i człowieka, coraz szybsza, wykorzystuje nowoczesne usprzętowienie, posiłkuje się komputerowym sterowaniem i kontrolą jakości wykonywanych pali. Dzięki bogatej ofercie dostępnych na rynku technologii wybór odpowiedniej umożliwia uwzględnienie zarówno wymagań technicznych, uwarunkowań realizacyjnych oraz środowiskowych, jak i efektywności ekonomicznej.[...]


Wydrążono jedną nitkę tunelu pod Luboniem
Poddały się ostatnie metry skał oddzielających ekipy robotników drążących jednocześnie od północy i południa tunel przyszłej S7 pod górą Luboń Mały. Ekipy budowlane stanęły naprzeciwko siebie 23 października 2019 r. Po dwóch latach i pięciu miesiącach pracy przebito się przez skały na wylot.[...]



Większe przewozy Grupy PKP CARGO w 2018 r.

GUS poinformował, że w 2018 r. pociągi Grupy PKP CARGO przewiozły niemal 111 mln t ładunków na polskim rynku, czyli o prawie 3,5 mln t więcej niż w 2017 r. (+3,2 proc.) i aż 12,7 mln t więcej w porównaniu z 2016 r.(+13 proc.).



Zdjęcie: PKP CARGOGUS podał również, że w tym samym okresie wzrosła praca przewozowa zrealizowana przez Grupę – z 28,3 mld tkm w 2017 roku do 28,9 mld tkm w 2018 roku (+2,2 proc.) i była wyższa o 2,9 mld tkm w porównaniu z rokiem 2016 (+10,9 proc.).

- Te wyniki pokazują, że 2018 rok był udany dla Grupy PKP CARGO, gdyż mimo ogromnej konkurencji zwiększyliśmy przewozy ładunków zarówno w ujęciu masy, jak i pracy przewozowej –
mówi Czesław Warsewicz, prezes PKP CARGO S.A. - Roczny wzrost masy o 3,2 proc., a pracy przewozowej o 2,2 proc. pokazuje, że poprawiliśmy efektywność przewozów, co powinno przełożyć się na wyniki finansowe generowane przez Grupę – dodaje Warsewicz.
 
 
W grudniu 2018 roku Grupa PKP CARGO przewiozła 8,4 mln ton towarów, a praca przewozowa wyniosła ponad 2,2 mld tkm.

W poprzednim miesiącu pociągami Grupy PKP CARGO przetransportowano 729 tys. ton ładunków intermodalnych. W porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku przewozy te wzrosły o 21,3 proc. Wyższe wskaźniki w tym sektorze wynikają m.in. ze wzrostu przewozów z tranzycie. Natomiast w całym 2018 roku Grupa przewiozła 7,9 mln ton towarów, co oznacza, że transporty intermodalne wzrosły o 15,8 proc. w porównaniu z 2017 rokiem i były aż o 40,7 proc. wyższe niż w 2016 roku.

- Dwucyfrowy wzrost przewozów intermodalnych potwierdza słuszność przyjętej pod koniec ubiegłego roku strategii, której jednym z filarów jest dalszy intensywny rozwój Grupy PKP CARGO jako wiodącego operatora logistycznego specjalizującego się w transportach intermodalnych –
ocenia Czesław Warsewicz.

Grupa PKP CARGO odnotowała w grudniu 2018 roku zwiększone przewozy koksu, które wynikały m.in. z intensyfikacji transportów z/do portów morskich oraz w związku z przewozami dla nowego klienta. Grupa w grudniu 2018 r. przewiozła 368 tys. ton koksu, co oznacza wzrost o 9,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2017 r. i o 4 proc. w porównaniu z grudniem 2016 r.

Warto też dodać, że w grudniu 2018 roku Grupa PKP CARGO przewiozła o 19 tys. ton ropy i jej przetworów więcej niż w grudniu 2017 roku (+6 proc.) i aż o 118 tys. ton więcej w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku (+53,1 proc.).

Tekst i zdjęcie: PKP CARGO S.A.





Reklamy
MPWiK Kraków Aarsleff Uponor PAM Soletanche DCS Geobrugg Keller
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję