REKLAMA
Budownictwo Wydarzenia
1 Minuta czytania

Warbud nagrodzony za jakość usług

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2021 wysoko oceniła Zintegrowany System Zarządzania Warbudu i  nagrodziła działania związane z  wdrażaniem i  promowaniem idei jakości w  naszych usługach.

W  tegorocznej, 15. już edycji Programu przyznano nam tytuł Laureata oraz Złote Godło w  kategorii QI ORDER oraz wyróżnienie specjalne Złota Perła QI. Jesteśmy w  gronie tych podmiotów, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące Klientom otrzymanie usługi na najwyższym poziomie.

– Jest to już 6. nagroda przyznana naszej firmie za wysokie standardy jakości. To ogromne wyróżnienie i  docenienie naszej 21-letniej pracy nad jakością oferowanych usług oraz standardami zarządzania. Jako nasze atuty wymieniłbym trzy czynniki: nieustające wsparcie Zarządu w  obszarze doskonalenia systemów funkcjonujących w  naszej firmie, wysoko wykwalifikowani specjaliści zajmujący się tymi systemami oraz zrozumienie wagi wdrożonych rozwiązań przez wszystkich pracowników w Warbudzie –
dodał Witold Lipka-Auguścik, Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. ZSZ.

Program Najwyższa Jakość QI jest skierowany do firm i  instytucji działających na terytorium Polski, które wyróżniają się czytelną polityką jakości. Patronat sprawują: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedra Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w  Krakowie, Polski Komitet Normalizacyjny.

REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA