Facebook   YouTube   English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


TAURON buduje największą farmę fotowoltaiczną w Polsce
Panele fotowoltaiczne zainstalowane na farmie fotowoltaicznej w Mysłowicach będą miały docelowo moc 100 MW. Będzie to największa taka instalacja w Polsce. [...]

125 lat Grupy Brugg




NOVDROG ’22 2022-03-10
[...]


Pandemia nie taka bezbolesna dla budownictwa
Rozmowa z Wojciechem Trojanowskim i Waldemarem Wójcikiem, członkami zarządu STRABAG Sp. z o.o.[...]


Skrócony czas realizacji główmy czynnikiem wyboru oferty – Trendy w budownictwie 2022
Wybór właściwej technologii i sposobu wykonania zakresu geotechnicznego będzie miał wpływ na dalszą realizację prac ziemnych, a następnie żelbetowych. Dzięki temu nie tylko przyśpieszamy i ułatwiamy pracę przez cały okres budowy, ale też stworzymy sobie bufor bezpieczeństwa czasowego w razie nieprzewidzianych trudności technicznych, kadrowych, sprzętowych czy związanych z odbiorami końcowymi. [...]


Spółka Soletanche Polska przygotowała grunt pod rozbudowę Urzędu Morskiego w Gdyni
Grunt pod rozbudowę budynku biurowo-warsztatowo-magazynowego Urzędu Morskiego w Gdyni przygotowany. Na mocy umowy zawartej pomiędzy Urzędem Morskim w Gdyni a Soletanche Polska firma wykonała wzmocnienia pod projektowany budynek wielofunkcyjny. Zadaniem firmy było „Wykonanie pali przemieszczeniowych dla projektowanego budynku”. [...]



W Szczecinie nowe przęsła i tory zapewnią bezpieczną podróż koleją

Pociągi kursują już po wyremontowanej części wiaduktu kolejowego nad ul. Kolumba w Szczecinie. Wykonawca zamontował dwa kolejne przęsła i ułożył na nich nowy tor. Wartość inwestycji PLK to ponad 10 mln zł.



  Zdjęcie: Bartosz Pietrzykowski, www.plk-sa.pl
Sześć nowych przęseł oraz nowy tor na wyremontowanej części wiaduktu na ul. Kolumba przy stacji Szczecin Główny zapewniają bezpieczny przejazd pociągów. Przebudowane i wzmocnione zostały przyczółki wiaduktu oraz filary. Filary zostały odnowione, pomalowane i zabezpieczone przed korozją, dzięki czemu poprawi się ich stan oraz wygląd.

Na drugiej części wiaduktu wykonawca zdemontował wszystkie przęsła pod drugim torem. W ich miejsce zostanie zamontowanych i zespolonych sześć nowych przęseł. Zamontowane zostaną również nowe słupy, na których zawieszona zostanie sieć trakcyjna. Wykonawca prowadzi także prace związane z przebudową przyczółka pod zdemontowanym przęsłem oraz montażem nowych elementów posadowienia przęseł na filarach.

40-metrowy odcinek muru oporowego obok wiaduktu przy ulicy Owocowej również został wyremontowany. Wykonawca naprawił i uzupełnił ubytki w ścianie oraz gzyms ogrodzenia. Mur został wzmocniony, oczyszczony i pomalowany. Prace zwiększyły bezpieczeństwo i poprawiły estetykę obok linii kolejowej.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na remont wiaduktu i muru oporowego przeznaczyły ponad 10 mln zł ze środków własnych. Na czas prac wprowadzono tymczasową organizację ruchu, którą wykonawca uzgodnił z zarządcą drogi. Zakończenie prac planowane jest do końca 2021 roku.

Ważny wiadukt przy Kolumba zwiększył bezpieczeństwo

W 2020 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za blisko 4 miliony złotych wyremontowały wiadukt przy ulicy Kolumba/Dąbrowskiego oraz ponad 430-metrowy mur oporowy. Efektem inwestycji jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego oraz drogowego.

Konstrukcja wiaduktu przy ulicy Kolumba została wzmocniona. Stalowe powierzchnie zostały wyczyszczone. Obiekt został zabezpieczony przed korozją oraz pomalowany. Zamontowano nowe schody na skarpie. Renowację przeszedł również ponad 400 m mur oporowy wzdłuż ulicy Kolumba.

Źródło: tekst PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., www.plk-sa.pl




Reklamy
Wodociągi Miasta Krakowa GEO-Instruments Porr Geobrugg Keller Optem Soletanche SG Pam
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
- -
Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję