YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności

Tagi - Estakady

600-metrowa estakada tramwajowa Lipska – Wielicka w Krakowie »
Autor: Opracowanie redakcyjne przy współpracy z Mota-Engil Central Europe SA
2015-12-03
Umowę na wykonanie estakady tramwajowej łączącej ulice Lipską i Wielicką w Krakowie podpisano z firmą Mota-Engil Central Europe SA na początku września 2013 r. Zakończenie prac zaplanowano na wrzesień 2015 r. Tymczasem uroczystego otwarcia do użytku tej najdłuższej w Polsce estakady tramwajowej dokonano już 30 sierpnia 2015 r.

Wybrane problemy projektowania łożysk i dylatacji w estakadzie o nieregularnym kształcie »
Autor: prof. dr hab. inż. Kazimierz Furtak, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, dr inż. Zbigniew Skoplak, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej
2012-12-11
Stosowanie zasady, że geometria obiektu mostowego powinna być dostosowana do trasy drogi, a ta z kolei ma spełniać wymogi funkcjonalne, powoduje konieczność budowy konstrukcji o skomplikowanych kształtach. Taki przypadek miał miejsce przy projektowaniu i budowie estakady w ciągu ul. Wita Stwosza w Krakowie. Ulica ta jest elementem trasy centralnej miasta biegnącej m.in. obok Dworca Głównego PKP i dworca PKS.

Deskowanie estakad węzła Marsa w Warszawie »
Autor: Harsco Infrastructure Polska Sp. z o.o.
2010-07-26
Węzeł Marsa (skrzyżowanie Trasy Siekierkowskiej z drogą nr 2) stanowi ostatni etap budowy Trasy Siekierkowskiej w Warszawie

Mur zamiast estakady - Budowa muru oporowego przy połączeniu drogi krajowej 87 z drogą powiatową Chełmiec – Gołkowice »
Autor: Anna Siedlecka - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne, współpraca Drotest
2009-05-20
Mur oporowy przy obwodnicy Starego i Nowego Sącza to obecnie jedna z największych konstrukcji z gruntu zbrojonego w Polsce. W trakcie planowania inwestycji, inwestor stanął przed koniecznością wykonania bezkolizyjnego skrzyżowania obwodnicy obu tych miast z trasą kolejową Nowy Sącz – Piwniczna oraz dwiema drogami serwisowymi zlokalizowanymi w dawnym korycie Dunajca. Dodatkowym problemem był wąski pas drogowy, uniemożliwiający wykonanie nasypu drogi o skarpach 1:1,5.

Przebudowa estakad bielańskich - Skanska SA »
Autor: Anna Siedlecka, Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
2009-01-06
W pierwszych dniach października 2008 r. firma Skanska zakończyła realizację estakad bielańskich. Ich przebudowa to jeden z największych i najbardziej prestiżowych projektów mostowych w stolicy w ostatnich latach. Czas realizacji kontraktu, o wartości 110 mln zł brutto, wyniósł 22 miesiące.

Najlepsza estakada o pięciu przęsłach - Techniczne aspekty obwodnicy Augustowa »
Autor: dr inż. Tadeusz Suwara, mgr inż. Witold Doboszyński, Transprojekt-Warszawa Sp. z o.o.
2007-11-16
Po raz pierwszy przebieg obwodnicy Augustowa analizowano w studium techniczno-ekonomicznym wykonanym w 1992 r. przez Transprojekt-Warszawa. W studium przedstawiono cztery warianty tej drogi. Na jego podstawie Transprojekt Gdański w 1997 r. opracował koncepcję programową ze szczegółowym opracowaniem dwóch wariantów.

Estakada w technologii rusztowań przejezdnych »
Autor: Anna Sikora
2007-09-18
Skanska SA zakończyła realizację prawie 3-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S-69 pomiędzy miejscowościami Milówka i Szare. Inwestycja o wartości 82 mln zł obejmowała wykonanie trzech obiektów mostowych, w tym 654-metrowej estakady łukowej nad doliną rzeki Kameszniczanka w Milówce.

Trasa Siekierkowska w Warszawie »
Autor: Janusz Andrzej Lewandowski, Krzysztof Kozioł - Budimex-Dromex SA
2007-04-10
Warszawska Trasa Siekierkowska jest jedną z najważniejszych i najbardziej potrzebnych – po budowanej Trasie Łazienkowskiej wraz z mostem Łazienkowskim oraz Trasie AK wraz z mostem Toruńskim – arterii komunikacyjnych stolicy. Malowniczo położona, nowo realizowana Trasa ma być nowoczesną drogą, spełniającą najwyższe światowe standardy.



Reklamy
BASF MPWIK Keller DCS Mosty Polskie E droga Menard Uponor
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję