YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności

Tagi - Estakady

600-metrowa estakada tramwajowa Lipska – Wielicka w Krakowie »
Autor: Opracowanie redakcyjne przy współpracy z Mota-Engil Central Europe SA
2015-12-03
Umowę na wykonanie estakady tramwajowej łączącej ulice Lipską i Wielicką w Krakowie podpisano z firmą Mota-Engil Central Europe SA na początku września 2013 r. Zakończenie prac zaplanowano na wrzesień 2015 r. Tymczasem uroczystego otwarcia do użytku tej najdłuższej w Polsce estakady tramwajowej dokonano już 30 sierpnia 2015 r.

Wybrane problemy projektowania łożysk i dylatacji w estakadzie o nieregularnym kształcie »
Autor: prof. dr hab. inż. Kazimierz Furtak, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, dr inż. Zbigniew Skoplak, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej
2012-12-11
Stosowanie zasady, że geometria obiektu mostowego powinna być dostosowana do trasy drogi, a ta z kolei ma spełniać wymogi funkcjonalne, powoduje konieczność budowy konstrukcji o skomplikowanych kształtach. Taki przypadek miał miejsce przy projektowaniu i budowie estakady w ciągu ul. Wita Stwosza w Krakowie. Ulica ta jest elementem trasy centralnej miasta biegnącej m.in. obok Dworca Głównego PKP i dworca PKS.

Deskowanie estakad węzła Marsa w Warszawie »
Autor: Harsco Infrastructure Polska Sp. z o.o.
2010-07-26
Węzeł Marsa (skrzyżowanie Trasy Siekierkowskiej z drogą nr 2) stanowi ostatni etap budowy Trasy Siekierkowskiej w Warszawie

Mur zamiast estakady - Budowa muru oporowego przy połączeniu drogi krajowej 87 z drogą powiatową Chełmiec – Gołkowice »
Autor: Anna Siedlecka - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne, współpraca Drotest
2009-05-20
Mur oporowy przy obwodnicy Starego i Nowego Sącza to obecnie jedna z największych konstrukcji z gruntu zbrojonego w Polsce. W trakcie planowania inwestycji, inwestor stanął przed koniecznością wykonania bezkolizyjnego skrzyżowania obwodnicy obu tych miast z trasą kolejową Nowy Sącz – Piwniczna oraz dwiema drogami serwisowymi zlokalizowanymi w dawnym korycie Dunajca. Dodatkowym problemem był wąski pas drogowy, uniemożliwiający wykonanie nasypu drogi o skarpach 1:1,5.

Przebudowa estakad bielańskich - Skanska SA »
Autor: Anna Siedlecka, Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
2009-01-06
W pierwszych dniach października 2008 r. firma Skanska zakończyła realizację estakad bielańskich. Ich przebudowa to jeden z największych i najbardziej prestiżowych projektów mostowych w stolicy w ostatnich latach. Czas realizacji kontraktu, o wartości 110 mln zł brutto, wyniósł 22 miesiące.

Najlepsza estakada o pięciu przęsłach - Techniczne aspekty obwodnicy Augustowa »
Autor: dr inż. Tadeusz Suwara, mgr inż. Witold Doboszyński, Transprojekt-Warszawa Sp. z o.o.
2007-11-16
Po raz pierwszy przebieg obwodnicy Augustowa analizowano w studium techniczno-ekonomicznym wykonanym w 1992 r. przez Transprojekt-Warszawa. W studium przedstawiono cztery warianty tej drogi. Na jego podstawie Transprojekt Gdański w 1997 r. opracował koncepcję programową ze szczegółowym opracowaniem dwóch wariantów.

Estakada w technologii rusztowań przejezdnych »
Autor: Anna Sikora
2007-09-18
Skanska SA zakończyła realizację prawie 3-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S-69 pomiędzy miejscowościami Milówka i Szare. Inwestycja o wartości 82 mln zł obejmowała wykonanie trzech obiektów mostowych, w tym 654-metrowej estakady łukowej nad doliną rzeki Kameszniczanka w Milówce.

Trasa Siekierkowska w Warszawie »
Autor: Janusz Andrzej Lewandowski, Krzysztof Kozioł - Budimex-Dromex SA
2007-04-10
Warszawska Trasa Siekierkowska jest jedną z najważniejszych i najbardziej potrzebnych – po budowanej Trasie Łazienkowskiej wraz z mostem Łazienkowskim oraz Trasie AK wraz z mostem Toruńskim – arterii komunikacyjnych stolicy. Malowniczo położona, nowo realizowana Trasa ma być nowoczesną drogą, spełniającą najwyższe światowe standardy.



Reklamy
Sitech Polska Mosty Polskie Soletanche DCS Uponor Lloyd Polska SSAB Amago
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję