






W Pszczynie na Śląsku, jako jednej z najbardziej zanieczyszczonych gmin w Polsce, od 16 kwietnia realizowany będzie kolejny – obok ogłoszonego dwa dni temu dla województwa zachodniopomorskiego – antysmogowy pilotaż NFOŚiGW. [...]




[...]


Rozmowa z Bartłomiejem Pietruszewskim, Country Managerem z firmy PlanRadar w Polsce.[...]


Główny Urząd Statystyczny przedstawił wstępne dane dotyczące bezpieczeństwa pracy w 2020 r. Liczba poszkodowanych w wypadkach w całej gospodarce spadła aż o 24,6%. A jakie są dane dla branży budowlanej?[...]


Trwają prace na budowie drogi ekspresowej S3 Legnica – Lubawka, odcinek Bolków – granica państwa, zadanie III – od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła).[...]
Ruszył II etap budowy boiska lekkoatletycznego w Tczewie
Rozpoczęły się prace przy II etapie budowy stadionu lekkoatletycznego przy ul. Bałdowskiej. Tegoroczna inwestycja pozwoli wyposażyć obiekt w zaplecze sanitarne, trybuny, miejsca parkingowe, oświetlenie.


Planowany termin zakończenia inwestycji to koniec października 2021 r., koszt 2,4 mln zł. Obecnie wykonywane są wykopy pod roboty elektroenergetyczne oraz prace rozbiórkowe na dawnym parkingu.
Zakres II etapu obejmuje m.in.: podłączenie do wewnętrznych instalacji elektrycznych, wodnych i sanitarnych kompletnego modułowego kontenera sanitarnego, dostawę wyposażenia boiska piłkarskiego (np. wiaty dla zawodników rezerwowych, wiata dla sędziów, chorągiewki narożne), dostawę wyposażenia stadionu lekkoatletycznego (np. poprzeczki do skoku wzwyż, płotki wyczynowe, bloki startowe, tablice do obliczenia okrążeni, oszczepy, dyski do rzutu, kule do rzutów), budowę trybun dla ok. 500 osób, remont istniejącego budynku sanitarnego wraz z budową toalety dla osób niepełnosprawnych, wykonanie parkingu (30 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych i dla 2 autobusów), montaż elementów małej architektury, wykonanie oświetlenia parkingu, bieżni, terenu przy kontenerach, wykonanie systemu monitoringu oraz nagłośnienia obiektu.
W 2020 r. zakończony został I etap budowy stadionu. Powstała wówczas m.in. bieżnia lekkoatletyczna oraz sektor rzutów z nawierzchnią z trawy naturalnej, płyta boiska piłkarskiego, wykonano kanalizację deszczowej. Boisko otrzymało certyfikat Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Władze PZLA uznały, że na stadionie w Tczewie mogą być rozgrywane wszystkie konkurencje biegowe (bez biegu z przeszkodami), chód sportowy, skok wzwyż, skok o tyczce, skok w dal, trójskok, pchnięcie kulą, rzut dyskiem, rzut młotem oraz rzut oszczepem. I etap kosztował 4,8 mln zł, z czego 1 mln zł stanowiła rządowa dotacja.
Źródło informacji: Tczew
Zakres II etapu obejmuje m.in.: podłączenie do wewnętrznych instalacji elektrycznych, wodnych i sanitarnych kompletnego modułowego kontenera sanitarnego, dostawę wyposażenia boiska piłkarskiego (np. wiaty dla zawodników rezerwowych, wiata dla sędziów, chorągiewki narożne), dostawę wyposażenia stadionu lekkoatletycznego (np. poprzeczki do skoku wzwyż, płotki wyczynowe, bloki startowe, tablice do obliczenia okrążeni, oszczepy, dyski do rzutu, kule do rzutów), budowę trybun dla ok. 500 osób, remont istniejącego budynku sanitarnego wraz z budową toalety dla osób niepełnosprawnych, wykonanie parkingu (30 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych i dla 2 autobusów), montaż elementów małej architektury, wykonanie oświetlenia parkingu, bieżni, terenu przy kontenerach, wykonanie systemu monitoringu oraz nagłośnienia obiektu.
W 2020 r. zakończony został I etap budowy stadionu. Powstała wówczas m.in. bieżnia lekkoatletyczna oraz sektor rzutów z nawierzchnią z trawy naturalnej, płyta boiska piłkarskiego, wykonano kanalizację deszczowej. Boisko otrzymało certyfikat Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Władze PZLA uznały, że na stadionie w Tczewie mogą być rozgrywane wszystkie konkurencje biegowe (bez biegu z przeszkodami), chód sportowy, skok wzwyż, skok o tyczce, skok w dal, trójskok, pchnięcie kulą, rzut dyskiem, rzut młotem oraz rzut oszczepem. I etap kosztował 4,8 mln zł, z czego 1 mln zł stanowiła rządowa dotacja.
Źródło informacji: Tczew

- WEB Kiosk - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
- Facebook - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
- Akademia Górniczo-Hutnicza
- Facebook - Budownictwo Inżynieryjne
- Konferencja No-Dig Poland
- Konferencja Przepusty i Przejścia dla Zwierząt
- SITK RP Oddział Kraków
- Polski Kongres Drogowy
- Ogólnopolska Izba Gospodarcza Drogownictwa
- Portal drogowy - edroga.pl
- Wyprawy Mostowe
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
Redakcja: redakcja@nbi.com.pl | Marketing: anna.karpinska@nbi.com.pl
Prenumerata: prenumerata@nbi.com.pl | Studio DTP: wydawnictwo@nbi.com.pl

Strona główna |
Redakcja |
Biuro Obsługi Klienta |
Aktualny Numer |
Archiwum NBI |
Galerie |
Patronat medialny |
Wywiady |
Raporty |
Inwestycje |
Katalog branżowy |
Wydawnictwo |
Czasopismo |
Rada Programowa |
Prenumerata |
Portal |
Reklama |
Współpraca |
Newsletter |
Misja> |
Wydane pozycje> |
Oferta> |
Kontakt |
O czasopiśmie |
Plan wydawniczy |
Partnerzy |
Redakcja |
Dlaczego warto? |
Jak zamówić? |
Egzemplarz Okazowy |
O portalu |
Korzystanie z serwisu |
Dlaczegow warto? |
Reklama w czasopiśmie |
Plan wydawniczy |
Kto nam zaufał |
FTP |
Zaproszenie do Współpracy |
Patronat Medialny |
About The Journal |
NBI poleca |

Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wszelkie prawa zastrzeżone
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.