YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Zmiany na węźle Trzebnica związane z budową S5 2016-08-24
W związku z trwającymi pracami przy budowie S5 i budową węzła Trzebnica, od 26 sierpnia zamknięty zostanie fragment DW340 na odcinku budowanego węzła Trzebnica oraz droga powiatowa 1343D (pod DK5). [...]

Autostrada A1 Stryków – Tuszyn - Odcinek II




XI Seminarium Wpływ hałasu i drgań wywołanych eksploatacją transportu szynowego na budynki i ludzi w budynkach – diagnostyka i zapobieganie Wibroszyn-2016, 08-09.09.2016, Kraków 2016-09-08
Instytut Mechaniki Budowli Politechniki Krakowskiej zaprasza do wzięcia udziału w XI Seminarium Wpływ hałasu i drgań wywołanych eksploatacją transportu szynowego na budynki i ludzi w budynkach – diagnostyka i zapobieganie Wibroszyn-2016, które odbędzie się w dniach 8-9 września 2016 r. w Krakowie pod patronatem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.[...]


Wygrywamy technologią
Rozmowa z Piotrem Kledzikiem, prezesem zarządu PORR Polska Infrastructure SA.[...]


Stal w budownictwie
Stal, plastycznie i cieplnie obrabialny stop żelaza z węglem i innymi pierwiastkami, jest otrzymywana w procesach stalowniczych ze stanu ciekłego, przy czym za graniczne stężenie węgla, oddzielające stale od żeliw, przyjmuje się 2%. Współczesna stal to kilkaset różnych stopów o skrajnie zróżnicowanych właściwościach i szerokim spektrum zastosowań w zasadzie w każdej gałęzi przemysłu. To najbardziej trwałe, odtwarzalne i innowacyjne tworzywo z całą pewnością zasługuje na miano materiału high-tech XXI w.[...]


Wzmocnienie podłoża pod fundamentami turbin farmy wiatrowej Słupia
Farma wiatrowa Słupia znajduje się w województwie łódzkim, w powiecie skierniewickim, ok. 1 km na północny wschód od miejscowości Słupia oraz w okolicy miejscowości Gzów. Inwestycja dotyczy budowy 12 turbin wiatrowych o łącznej mocy 24 MW. Pod 11 turbinami wykonano wzmocnienie podłoża gruntowego w technologii kolumn przemieszczeniowych CMC.[...]



Rozjazdy na „wiedence” dla Grupy KZN Bieżanów

Prawie 150 rozjazdów kolejowych zostanie zabudowanych przez spółkę KZN Rail na odcinku Koluszki-Częstochowa linii kolejowej nr 1. Znaczną część z nich wyprodukuje lider Grupy KZN Bieżanów – spółka Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”.
Autor: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.



Realizowane już od miesiąca zadanie jest efektem umowy pomiędzy generalnym wykonawcą inwestycji „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu  technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki-Częstochowa” - konsorcjum  firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados S.A; Vias y Construcciones S.A. oraz  Electren S.A., a obiema ww. spółkami Grupy KZN Bieżanów. W wyniku porozumienia do końca pierwszej połowy 2015 roku KZN Rail kompleksowo zabuduje roku 142 rozjazdy kolejowe.

- Tak duża ilość rozjazdów do zabudowy, to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie inwestycyjne. Tym bardziej, że są to zróżnicowane konstrukcje wśród, których są rozjazdy o promieniu 500 metrów czy rozjazdy typu Rkpd  – mówi Grzegorz Leszczyński, Prezes Zarządu KZN Rail. -  Ale ten kontrakt, to dowód, że oferta wyspecjalizowanej w zabudowie węzłów stacyjnych i głowic rozjazdowych spółki, w krótkim czasie znalazła istotnych odbiorców na rynku kolejowym – zaznacza Leszczyński.

Łatwość z jaką KZN Rail wszedł do tego trudnego przecież sektora wynika z oparcia jakie stanowi dla niego Grupa KZN Bieżanów, a zwłaszcza jej lider Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”. - To dobry przykład tego jak nasza kompleksowa oferta wpasowuje się w oczekiwania rynku. Kontrahenci mogą zlecać na nam produkcję i zabudowę rozjazdów, czyli newralgicznych i skomplikowanych elementów na szlaku kolejowym – podkreśla Michał Gawroński, dyrektor handlowy KZN „Bieżanów”. - Dodatkowo poprzez pozostałe spółki grupy kapitałowej oferujemy im wszystkie istotne elementy kolejowej nawierzchni, a w ramach rozbudowywanej sekcji mostowej także produkty i usługi związane z obiektami inżynieryjnymi na kolejowym szlaku – wylicza Gawroński.

Zdjęcie: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.




Reklamy
Soletanche E-droga Amago Mosty Polskie Keller Piletest Menard ZRI Chrobok
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję