English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Ruszają prace projektowe dla drogi S61 2015-02-27
Cztery firmy wykonają Koncepcję Programową na sześć odcinków drogi ekspresowej S61 – od Ostrowi Mazowieckiej do Szczuczyna. Przetarg został rozstrzygnięty 23 lutego 2015 r., podpisanie umów planowane jest w marcu. [...]

XII Międzynarodowa Konferencja Infrastruktura podziemna miast




XXXVIII Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoiżynierii, 9-13.03.2015, Karpacz 2015-03-09
Komitet Organizacyjny Instytutu Geotechniki i Hydrotechniki Politechniki Wrocławskiej zaprasza naukowców, projektantów i wykonawców z dziedziny geotechniki w budownictwie i górnictwie do wzięcia udziału w konferencji XXXVIII Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoiżynierii, która odbędzie się w dniach 9-13 marca 2015 r. w Karpaczu.[...]


Konsekwentnie realizujemy strategię
Rozmowa z Dariuszem Blocherem, prezesem zarządu firmy Budimex SA[...]


Ocena funkcjonowania rynku zamówień publicznych po nowelizacji ustawy PZP
Eksperci ocenili pierwsze miesiące funkcjonowania rynku po nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych podczas debaty zorganizowanej przez LEWIATAN. Zaproszeni prelegenci, wśród których znaleźli się posłowie, prawnicy i branżowi eksperci – podkreślili kluczowe kwestie decydujące o powodzeniu zmian mających na celu zastopowanie patologii i trwałe uzdrowienie sektora zamówień publicznych, istotnie wpływającego także na rynek pracy.[...]


Bilfinger Infrastructure buduje most przez Wisłok w Rzeszowie
Budowa mostu przez Wisłok w Rzeszowie wkroczyła w kluczową fazę – dobiega końca proces nasuwania podłużnej, ważącej 3 tys. ton, konstrukcji stalowej na tymczasowe podpory. Ma ona już około 400 m. Ostatnie 100 m powstaje od strony ul. Lubelskiej metodą tradycyjną. Przedstawiciele Bilfinger Infrastructure i władz samorządowych w piątek, 13 lutego symbolicznie wmurowali kamień węgielny pod budowę tego najdłuższego w stolicy Podkarpacia mostu.[...]



Rozjazdy na „wiedence” dla Grupy KZN Bieżanów

Prawie 150 rozjazdów kolejowych zostanie zabudowanych przez spółkę KZN Rail na odcinku Koluszki-Częstochowa linii kolejowej nr 1. Znaczną część z nich wyprodukuje lider Grupy KZN Bieżanów – spółka Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”.
Autor: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.



Realizowane już od miesiąca zadanie jest efektem umowy pomiędzy generalnym wykonawcą inwestycji „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu  technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki-Częstochowa” - konsorcjum  firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados S.A; Vias y Construcciones S.A. oraz  Electren S.A., a obiema ww. spółkami Grupy KZN Bieżanów. W wyniku porozumienia do końca pierwszej połowy 2015 roku KZN Rail kompleksowo zabuduje roku 142 rozjazdy kolejowe.

- Tak duża ilość rozjazdów do zabudowy, to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie inwestycyjne. Tym bardziej, że są to zróżnicowane konstrukcje wśród, których są rozjazdy o promieniu 500 metrów czy rozjazdy typu Rkpd  – mówi Grzegorz Leszczyński, Prezes Zarządu KZN Rail. -  Ale ten kontrakt, to dowód, że oferta wyspecjalizowanej w zabudowie węzłów stacyjnych i głowic rozjazdowych spółki, w krótkim czasie znalazła istotnych odbiorców na rynku kolejowym – zaznacza Leszczyński.

Łatwość z jaką KZN Rail wszedł do tego trudnego przecież sektora wynika z oparcia jakie stanowi dla niego Grupa KZN Bieżanów, a zwłaszcza jej lider Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”. - To dobry przykład tego jak nasza kompleksowa oferta wpasowuje się w oczekiwania rynku. Kontrahenci mogą zlecać na nam produkcję i zabudowę rozjazdów, czyli newralgicznych i skomplikowanych elementów na szlaku kolejowym – podkreśla Michał Gawroński, dyrektor handlowy KZN „Bieżanów”. - Dodatkowo poprzez pozostałe spółki grupy kapitałowej oferujemy im wszystkie istotne elementy kolejowej nawierzchni, a w ramach rozbudowywanej sekcji mostowej także produkty i usługi związane z obiektami inżynieryjnymi na kolejowym szlaku – wylicza Gawroński.

Zdjęcie: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.




Reklamy
Warbud Tiga E-droga Freyssinet Mosty Polskie PPI Chrobok BBV Systems
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję