English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Polimex-Mostostal wybudował ECS 2014-09-02
Prezydent Bronisław Komorowski w 34. rocznicę podpisania Porozumień Sierpniowych otworzył Europejskie Centrum Solidarności, które zostało zbudowane przez Polimex-Mostostal S.A. [...]

XII Międzynarodowe Targi i Konferencje Geologiczne Geo-Eko-Tech




60. jubileuszowa Konferencja Naukowa KILiW PAN i KN PZITB Krynica 2014, 14-19.09.2014, Krynica 2014-09-14
Kolejna konferencja Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej Polskiej Akademii Nauk oraz Komitetu Nauki Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa odbędzie się już po raz 60 w Krynicy Zdroju w dniach 14-19 września 2014 roku. Bezpośrednim organizatorem konferencji jest Wydział Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej.[...]


Branża kruszyw, chcąc się rozwijać, musi się bardziej zintegrować
Rozmowa z Aleksandrem Kabzińskim, prezesem zarządu Polskiego Związku Producentów Kruszyw.[...]


Geosyntetyki Cz. 1. Charakterystyka i funkcje według PN-EN ISO 10318:2007
Możliwości nowoczesnej technologii sprawiają, że tworzywa polimeryczne, do których zalicza się geosyntetyki, osiągają coraz lepsze właściwości hydrauliczne, mechaniczne i fizyczne. Dzięki tym zaletom znajdują one coraz szersze zastosowanie w różnych konstrukcjach inżynieryjnych. Ciągle jednak, jak dowodzi praktyka, istnieje potrzeba usystematyzowania wiedzy w tym zakresie, zwłaszcza w odniesieniu do terminologii. [...]


STRABAG wykonał odcinek drogi S8 w technologii nawierzchni długowiecznej
Około trzech godzin zajęło pracownikom STRABAG Sp. z o.o. Generalnego Wykonawcy budowy drogi ekspresowej S8 Opacz-Paszków, ułożenie pierwszego testowego odcinka z wykorzystaniem innowacyjnej technologii nawierzchni długowiecznej. Jedna z najbardziej obciążonych ruchem arterii miasta, stanowiąca drogę wylotową z Warszawy na Kraków i Katowice będzie pierwszą w Polsce a nawet w Europie drogą wykonaną w tej technologii. Wykonawca zagwarantuje także rekordowy 18-letni okres gwarancji dla nawierzchni.[...]



Rozjazdy na „wiedence” dla Grupy KZN Bieżanów

Prawie 150 rozjazdów kolejowych zostanie zabudowanych przez spółkę KZN Rail na odcinku Koluszki-Częstochowa linii kolejowej nr 1. Znaczną część z nich wyprodukuje lider Grupy KZN Bieżanów – spółka Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”.
Autor: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.



Realizowane już od miesiąca zadanie jest efektem umowy pomiędzy generalnym wykonawcą inwestycji „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu  technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki-Częstochowa” - konsorcjum  firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados S.A; Vias y Construcciones S.A. oraz  Electren S.A., a obiema ww. spółkami Grupy KZN Bieżanów. W wyniku porozumienia do końca pierwszej połowy 2015 roku KZN Rail kompleksowo zabuduje roku 142 rozjazdy kolejowe.

- Tak duża ilość rozjazdów do zabudowy, to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie inwestycyjne. Tym bardziej, że są to zróżnicowane konstrukcje wśród, których są rozjazdy o promieniu 500 metrów czy rozjazdy typu Rkpd  – mówi Grzegorz Leszczyński, Prezes Zarządu KZN Rail. -  Ale ten kontrakt, to dowód, że oferta wyspecjalizowanej w zabudowie węzłów stacyjnych i głowic rozjazdowych spółki, w krótkim czasie znalazła istotnych odbiorców na rynku kolejowym – zaznacza Leszczyński.

Łatwość z jaką KZN Rail wszedł do tego trudnego przecież sektora wynika z oparcia jakie stanowi dla niego Grupa KZN Bieżanów, a zwłaszcza jej lider Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”. - To dobry przykład tego jak nasza kompleksowa oferta wpasowuje się w oczekiwania rynku. Kontrahenci mogą zlecać na nam produkcję i zabudowę rozjazdów, czyli newralgicznych i skomplikowanych elementów na szlaku kolejowym – podkreśla Michał Gawroński, dyrektor handlowy KZN „Bieżanów”. - Dodatkowo poprzez pozostałe spółki grupy kapitałowej oferujemy im wszystkie istotne elementy kolejowej nawierzchni, a w ramach rozbudowywanej sekcji mostowej także produkty i usługi związane z obiektami inżynieryjnymi na kolejowym szlaku – wylicza Gawroński.

Zdjęcie: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.




Reklamy
Mosty Polskie Amago BBV E-droga Budimex Freyssinet Geobrugg
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2014
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję