English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Metrostav zrealizuje kolejny etap metra w Helsinkach 2016-05-05
Metrostav został wykonawcą kolejnego etapu rozbudowy metra pomiędzy Helsinkami a Espoo na odc. Soukka – Espoonlahti – Sammalvuori. W stolicy Finlandii Metrostav – wspólnie z firmą Destia Oy – wybudował w latach 2010-2013 pięć tuneli metra. [...]

Most im. T. Mazowieckiego przez Wisłok w Rzeszowie




V Międzynarodowa Konferencja Mostowa im. Rudolfa Modrzejewskiego „MOSTY – TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ”, 9-10.05.2016, Bydgoszcz 2016-05-09
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Council of Polish Engineers in North America, Związek Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej Oddział Pomorsko-Kujawski, Firma „Gotowski” Budownictwo Komunikacyjne i Przemysłowe Sp. z o.o. w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej Oddział Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa oraz Towarzystwo Miłośników Miasta Bydgoszczy zapraszają do wzięcia udziału w V Międzynarodowej Konferencji Mostowej im. Rudolfa Modrzejewskiego, która odbędzie się w dniach 9-10 maja 2016 roku w Bydgoszczy.[...]


Dobry rok dla STRABAG
Rozmowa z Alfredem Watzlem i Wojeciechem Trojanowskim, członkami zarządu STRABAG Sp. z o.o.[...]


Global Infrastructure Investment Index 2016
Kraje charakteryzujące się stabilną sytuacją polityczną, bezpiecznym środowiskiem biznesowym oraz dużym potencjałem rozwojowym, takie jak Singapur, Katar i Kanada, są rynkami najatrakcyjniejszymi dla inwestycji w infrastrukturę, jak podaje Arcadis, wiodąca globalna firma projektowo-doradcza.[...]


Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu
Prace nad budową Narodowego Forum Muzyki przebiegały pod dyktando wymagań akustycznych, osiągnięcia ciszy idealnej, która miała zapewnić muzyce idealne warunki do wybrzmienia. Muzycznych odniesień nie mogło więc zabraknąć już na poziomie wyboru materiałów stosowanych do budowy i wykończenia obiektu. Czarny Corian, biały beton akustyczny, złote płyty Larson to materiały, które nadały obiektowi wyjątkowego charakteru, ale i dostarczyły jego wykonawcom wielu wyzwań.[...]



Rozjazdy na „wiedence” dla Grupy KZN Bieżanów

Prawie 150 rozjazdów kolejowych zostanie zabudowanych przez spółkę KZN Rail na odcinku Koluszki-Częstochowa linii kolejowej nr 1. Znaczną część z nich wyprodukuje lider Grupy KZN Bieżanów – spółka Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”.
Autor: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.



Realizowane już od miesiąca zadanie jest efektem umowy pomiędzy generalnym wykonawcą inwestycji „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu  technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki-Częstochowa” - konsorcjum  firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados S.A; Vias y Construcciones S.A. oraz  Electren S.A., a obiema ww. spółkami Grupy KZN Bieżanów. W wyniku porozumienia do końca pierwszej połowy 2015 roku KZN Rail kompleksowo zabuduje roku 142 rozjazdy kolejowe.

- Tak duża ilość rozjazdów do zabudowy, to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie inwestycyjne. Tym bardziej, że są to zróżnicowane konstrukcje wśród, których są rozjazdy o promieniu 500 metrów czy rozjazdy typu Rkpd  – mówi Grzegorz Leszczyński, Prezes Zarządu KZN Rail. -  Ale ten kontrakt, to dowód, że oferta wyspecjalizowanej w zabudowie węzłów stacyjnych i głowic rozjazdowych spółki, w krótkim czasie znalazła istotnych odbiorców na rynku kolejowym – zaznacza Leszczyński.

Łatwość z jaką KZN Rail wszedł do tego trudnego przecież sektora wynika z oparcia jakie stanowi dla niego Grupa KZN Bieżanów, a zwłaszcza jej lider Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”. - To dobry przykład tego jak nasza kompleksowa oferta wpasowuje się w oczekiwania rynku. Kontrahenci mogą zlecać na nam produkcję i zabudowę rozjazdów, czyli newralgicznych i skomplikowanych elementów na szlaku kolejowym – podkreśla Michał Gawroński, dyrektor handlowy KZN „Bieżanów”. - Dodatkowo poprzez pozostałe spółki grupy kapitałowej oferujemy im wszystkie istotne elementy kolejowej nawierzchni, a w ramach rozbudowywanej sekcji mostowej także produkty i usługi związane z obiektami inżynieryjnymi na kolejowym szlaku – wylicza Gawroński.

Zdjęcie: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.




Reklamy
Budimex Warbud Basf DCS Strabag Uponor Mosty Polskie E-droga
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję