English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Dofinansowanie dla gminy Lesznowola 2015-05-27
22 maja w siedzibie WFOŚiGW w Warszawie, odbyło się uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie, w ramach POIiŚ na lata 2007-2013 (Priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM). [...]

Most przez Wisłok w Rzeszowie - montaż konstrukcji stalowej rdzenia pylonu




VII Ogólnopolska Konferencja Mostowców Wisła 2015, 28-29.05.2015, Wisła 2015-05-28
Katedra Mechaniki i Mostów Politechniki Śląskiej, Związek Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej Oddział Górnośląski oraz BIG BANG Media zapraszają przedstawicieli nauki, projektantów, wykonawców i producentów zajmujących się zagadnieniami związanymi z obiektami inżynierii lądowej, a w szczególności konstrukcją i wyposażeniem mostów drogowych i kolejowych, na VII Ogólnopolską Konferencję Mostowców, która odbędzie się w dniach 28-29 maja 2015 roku w Wiśle, w Hotelu Stok****.[...]


Konsekwentnie realizujemy strategię
Rozmowa z Dariuszem Blocherem, prezesem zarządu firmy Budimex SA[...]


Etaty w przetargach publicznych – instrukcja dla Zamawiających
W ramach znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) Ustawodawca jednoznacznie wskazał, iż w przypadku zamówienia na usługi lub roboty budowlane Zamawiający może zobowiązać wykonawcę i jego podwykonawców do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w celu wykonania wskazanego kontraktu (artykuł 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp). Ważne jest jednak, by zasada ta była stosowana właściwie – zgodnie z intencją Ustawodawcy. Błędem jest stosowanie zapisu o zatrudnieniu na etacie jako kryterium, za które przyznawane są punkty na etapie oceny ofert złożonej przez wykonawców.[...]


Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Jaworznie
Prawie rok trwała budowa kanalizacji w osiedlu Warpie i Bory. Zgodnie z planem prace w tych dzielnicach zakończyły się w lutym br. Na Borach dla 330 gospodarstw wybudowano 9 km kanalizacji. Natomiast na Warpiu ponad 5 kilometrów kanalizacji dla 150 gospodarstw. Obecnie w dzielnicach, na preferencyjnych zasadach z uwzględnieniem dotacji z NFOŚiGW oraz dotacji z Urzędu Miasta, realizowany jest etap związany z podłączeniem mieszkańców do sieci sanitarnej.[...]



Rozjazdy na „wiedence” dla Grupy KZN Bieżanów

Prawie 150 rozjazdów kolejowych zostanie zabudowanych przez spółkę KZN Rail na odcinku Koluszki-Częstochowa linii kolejowej nr 1. Znaczną część z nich wyprodukuje lider Grupy KZN Bieżanów – spółka Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”.
Autor: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.



Realizowane już od miesiąca zadanie jest efektem umowy pomiędzy generalnym wykonawcą inwestycji „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu  technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki-Częstochowa” - konsorcjum  firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados S.A; Vias y Construcciones S.A. oraz  Electren S.A., a obiema ww. spółkami Grupy KZN Bieżanów. W wyniku porozumienia do końca pierwszej połowy 2015 roku KZN Rail kompleksowo zabuduje roku 142 rozjazdy kolejowe.

- Tak duża ilość rozjazdów do zabudowy, to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie inwestycyjne. Tym bardziej, że są to zróżnicowane konstrukcje wśród, których są rozjazdy o promieniu 500 metrów czy rozjazdy typu Rkpd  – mówi Grzegorz Leszczyński, Prezes Zarządu KZN Rail. -  Ale ten kontrakt, to dowód, że oferta wyspecjalizowanej w zabudowie węzłów stacyjnych i głowic rozjazdowych spółki, w krótkim czasie znalazła istotnych odbiorców na rynku kolejowym – zaznacza Leszczyński.

Łatwość z jaką KZN Rail wszedł do tego trudnego przecież sektora wynika z oparcia jakie stanowi dla niego Grupa KZN Bieżanów, a zwłaszcza jej lider Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”. - To dobry przykład tego jak nasza kompleksowa oferta wpasowuje się w oczekiwania rynku. Kontrahenci mogą zlecać na nam produkcję i zabudowę rozjazdów, czyli newralgicznych i skomplikowanych elementów na szlaku kolejowym – podkreśla Michał Gawroński, dyrektor handlowy KZN „Bieżanów”. - Dodatkowo poprzez pozostałe spółki grupy kapitałowej oferujemy im wszystkie istotne elementy kolejowej nawierzchni, a w ramach rozbudowywanej sekcji mostowej także produkty i usługi związane z obiektami inżynieryjnymi na kolejowym szlaku – wylicza Gawroński.

Zdjęcie: Remigiusz Tytuła, Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” Sp. z o.o.




Reklamy
Freyssinet Mosty Polskie Budimex E-droga PPI Chrobok Geobrugg Warbud
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję