English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Dymisja dyrektora GDDKiA
Na wniosek minister Marii Wasiak premier Ewa Kopacz odwołała z funkcji p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad Ewę Tomalę-Borucką. [...]

Most przez Wisłok w Rzeszowie - montaż konstrukcji stalowej rdzenia pylonu




Kongres Infrastruktury Transportowej, 6-7.05.2015, Poznań 2015-05-06
Gdzie trafią pieniądze z Unii? Ile z unijnych funduszy 2014-2020 przeznaczonych zostanie dla polskiej infrastruktury transportowej? Między innymi takiej tematyce przyświecać będzie organizowany podczas targów INTERMASZ (6-9 maja w Poznaniu) Kongres Infrastruktury Transportowej.[...]


Konsekwentnie realizujemy strategię
Rozmowa z Dariuszem Blocherem, prezesem zarządu firmy Budimex SA[...]


Załamanie inwestycji w firmach drogowych
Rozwój branży budownictwa drogowo-mostowego ma ścisły związek z wyposażeniem firm w nowoczesne i w odpowiednim stanie technicznym maszyny i urządzenia. Jednakże, jak wynika z naszych analiz, w ostatnim okresie nastąpiło gwałtowne, niemające precedensu w historii, załamanie inwestycji w przedsiębiorstwach branży. Powstaje zatem pytanie o naturę tego zjawiska i jego konsekwencje.[...]


Modernizacja przepompowni Siłownia II w Jaworznie
Przebudowa przepompowni ścieków Siłownia II jest kolejnym etapem porządkowania naturalnych zlewni ścieków z dzielnicy Łubowiec, Dąbrowa Narodowa i Osiedle Stałe. Na ten cel wodociągi otrzymały kolejne milionowe wsparcie z Unii Europejskiej.[...]



Przyspiesza budowa mostu w Kamieniu

W Kamieniu po przejściu wysokiej wody na Wiśle przyspieszyły prace związane z budową nowego mostu, który połączy Lubelszczyznę z Mazowszem. Ukończona została cześć fundamentów. Niektóre filary wystają już ponad lustro wody.



- Po opadnięciu stanu wody wznowione zostały prace przy fundamentach kilku podpór (od numeru 2 do 6) – wyjaśnia dyrektor d.s. realizacji kontraktów w firmie "Gotowski", Paweł Pietraszak. - W przypadku kolejnych filarów (od numeru 7-11) mogliśmy rozpocząć betonowanie korpusów i wykonywać izolacje. Niektóre filary osiągnęły już połowę swojej docelowej wysokości. Jednocześnie musimy zadbać o stabilne nasypy prowadzące do przyczółków. W tym celu wzmacniamy grunt kolumnami CMC. Te prace polegają na formowaniu w gruncie pali, które stabilizują podłoże. Od strony Mazowsza te prace się zakończyły, natomiast po stronie wschodniej zakończą się w ciągu miesiąca. Dodatkowo po stronie lubelskiej usuwamy też kolizje teletechniczne.

Budowa ponad kilometrowego mostu pomiędzy miejscowościami Kamień na Lubelszczyźnie i Solcem nad Wisłą na Mazowszu to największa inwestycja realizowana przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. Most powstanie w ciągu DW nr 747, która ma stanowić wygodne połączenie pomiędzy Lublinem i Radomiem oraz Kielcami. Zgodnie z umową inwestycja zakończy się do grudnia 2014 roku. Kontrakt jest warty 209 mln zł.

Inwestorem jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.

Wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm: Energopol-Szczecin SA oraz Firma Gotowski BKiP sp. z o.o. z Bydgoszczy.

Autor: Gotowski BKiP Sp.z o.o.




Reklamy
Mosty Polskie E-droga Geobrugg Freyssinet Budimex Warbud PPI Chrobok
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję