YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Prace na budowie S19 Świlcza-w. Rzeszów Południe
Intensywne prace budowlane trwają na odcinku drogi ekspresowej S19 od węzła Świlcza do węzła Rzeszów Południe. Wykonawcą robót jest konsorcjum firm Eurovia Polska S.A. i Warbud S.A. Wartość kontraktu to 342 mln zł. [...]

NO-DIG POLAND 2016 - uczestnicy




XI Seminarium Wpływ hałasu i drgań wywołanych eksploatacją transportu szynowego na budynki i ludzi w budynkach – diagnostyka i zapobieganie Wibroszyn-2016, 08-09.09.2016, Kraków 2016-09-08
Instytut Mechaniki Budowli Politechniki Krakowskiej zaprasza do wzięcia udziału w XI Seminarium Wpływ hałasu i drgań wywołanych eksploatacją transportu szynowego na budynki i ludzi w budynkach – diagnostyka i zapobieganie Wibroszyn-2016, które odbędzie się w dniach 8-9 września 2016 r. w Krakowie pod patronatem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.[...]


Wygrywamy technologią
Rozmowa z Piotrem Kledzikiem, prezesem zarządu PORR Polska Infrastructure SA.[...]


Stal w budownictwie
Stal, plastycznie i cieplnie obrabialny stop żelaza z węglem i innymi pierwiastkami, jest otrzymywana w procesach stalowniczych ze stanu ciekłego, przy czym za graniczne stężenie węgla, oddzielające stale od żeliw, przyjmuje się 2%. Współczesna stal to kilkaset różnych stopów o skrajnie zróżnicowanych właściwościach i szerokim spektrum zastosowań w zasadzie w każdej gałęzi przemysłu. To najbardziej trwałe, odtwarzalne i innowacyjne tworzywo z całą pewnością zasługuje na miano materiału high-tech XXI w.[...]


PORR wybuduje drogę wraz z tunelem w Norwegii
Spółka PORR Nordic Construction Norge (PNC Norge) uzyskała od Nordland Fylkeskommune/Statens Vegvesen zlecenie na budowę 5,5-kilometrowego odcinka drogi krajowej nr 17 w gminie Nordland. Trasa ma przebiegać przez dwa tunele. Wartość kontraktu opiewa na ok. 340 mln koron norweskich (ok. 36,3 mln euro).[...]



Przyspiesza budowa mostu w Kamieniu

W Kamieniu po przejściu wysokiej wody na Wiśle przyspieszyły prace związane z budową nowego mostu, który połączy Lubelszczyznę z Mazowszem. Ukończona została cześć fundamentów. Niektóre filary wystają już ponad lustro wody.



- Po opadnięciu stanu wody wznowione zostały prace przy fundamentach kilku podpór (od numeru 2 do 6) – wyjaśnia dyrektor d.s. realizacji kontraktów w firmie "Gotowski", Paweł Pietraszak. - W przypadku kolejnych filarów (od numeru 7-11) mogliśmy rozpocząć betonowanie korpusów i wykonywać izolacje. Niektóre filary osiągnęły już połowę swojej docelowej wysokości. Jednocześnie musimy zadbać o stabilne nasypy prowadzące do przyczółków. W tym celu wzmacniamy grunt kolumnami CMC. Te prace polegają na formowaniu w gruncie pali, które stabilizują podłoże. Od strony Mazowsza te prace się zakończyły, natomiast po stronie wschodniej zakończą się w ciągu miesiąca. Dodatkowo po stronie lubelskiej usuwamy też kolizje teletechniczne.

Budowa ponad kilometrowego mostu pomiędzy miejscowościami Kamień na Lubelszczyźnie i Solcem nad Wisłą na Mazowszu to największa inwestycja realizowana przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. Most powstanie w ciągu DW nr 747, która ma stanowić wygodne połączenie pomiędzy Lublinem i Radomiem oraz Kielcami. Zgodnie z umową inwestycja zakończy się do grudnia 2014 roku. Kontrakt jest warty 209 mln zł.

Inwestorem jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.

Wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm: Energopol-Szczecin SA oraz Firma Gotowski BKiP sp. z o.o. z Bydgoszczy.

Autor: Gotowski BKiP Sp.z o.o.




Reklamy
Amago Mosty Polskie Piletest Soletanche E-droga ZRI Chrobok Keller Menard
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję