English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dla WOW
2 lipca został złożony wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dla Wschodniej Obwodnicy Warszawy. GDDKiA wystąpiła o wydanie wniosku dla całej trasy S17 na ok. 13,8 km odcinku w. Drewnica – w. Zakręt będącej częścią warszawskiego ringu. [...]

II Międzynarodowe Targi Maszyn Budowlanych, Pojazdów i Sprzętu Specjalistycznego INTERMASZ 2015




61. Konferencja Naukowa KILiW PAN i KN PZITB Bydgoszcz-Krynica 2015, 20-25.09.2015, Krynica 2015-09-20
Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy jest organizatorem 61. Konferencji Naukowej Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej Polskiej Akademii Nauk oraz Komitetu Nauki Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa w dniach 20-25 września 2015 roku w Krynicy (oraz także 62. Konferencji w 2016 roku).[...]


Bezpieczeństwo pracy jako miernik skuteczności organizacji
Rozmowa z Michałem Grzesiakiem, kierownikiem Działu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Środowiska w Bilfinger Infrastructure SA.[...]


Rynek kruszyw musi być elastyczny
Inwestycje infrastrukturalne z nowej puli dotacji unijnych na lata 2014-2020 to szansa na ożywienie w budownictwie i sektorach dostawców jak branża kruszyw, w której wciąż istnieje duża nadpodaż produkcji.[...]


Rozbudowa infrastruktury szynowej w Azji
Według zestawienia opublikowanego przez SmartRail World wartość planowanych inwestycji dla kolei i metra w najbliższych latach na obszarze południowo-wschodniej Azji może wynieść 140 miliardów dolarów. Łączna długość linii liczona jest w tysiącach kilometrów, a skala inwestycji imponuje. Szeroko zakrojone plany, w zakresie rozbudowy infrastruktury szynowej w Azji, mogą stanowić łakomy kąsek dla zagranicznych wykonawców i producentów rozwiązań technologicznych.[...]



Przyspiesza budowa mostu w Kamieniu

W Kamieniu po przejściu wysokiej wody na Wiśle przyspieszyły prace związane z budową nowego mostu, który połączy Lubelszczyznę z Mazowszem. Ukończona została cześć fundamentów. Niektóre filary wystają już ponad lustro wody.



- Po opadnięciu stanu wody wznowione zostały prace przy fundamentach kilku podpór (od numeru 2 do 6) – wyjaśnia dyrektor d.s. realizacji kontraktów w firmie "Gotowski", Paweł Pietraszak. - W przypadku kolejnych filarów (od numeru 7-11) mogliśmy rozpocząć betonowanie korpusów i wykonywać izolacje. Niektóre filary osiągnęły już połowę swojej docelowej wysokości. Jednocześnie musimy zadbać o stabilne nasypy prowadzące do przyczółków. W tym celu wzmacniamy grunt kolumnami CMC. Te prace polegają na formowaniu w gruncie pali, które stabilizują podłoże. Od strony Mazowsza te prace się zakończyły, natomiast po stronie wschodniej zakończą się w ciągu miesiąca. Dodatkowo po stronie lubelskiej usuwamy też kolizje teletechniczne.

Budowa ponad kilometrowego mostu pomiędzy miejscowościami Kamień na Lubelszczyźnie i Solcem nad Wisłą na Mazowszu to największa inwestycja realizowana przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. Most powstanie w ciągu DW nr 747, która ma stanowić wygodne połączenie pomiędzy Lublinem i Radomiem oraz Kielcami. Zgodnie z umową inwestycja zakończy się do grudnia 2014 roku. Kontrakt jest warty 209 mln zł.

Inwestorem jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.

Wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm: Energopol-Szczecin SA oraz Firma Gotowski BKiP sp. z o.o. z Bydgoszczy.

Autor: Gotowski BKiP Sp.z o.o.




Reklamy
Warbud Mosty Polskie Freyssinet Geobrugg PPI Chrobok Budimex E-droga
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję