REKLAMA
Drogi Wiadomości
1 Minuta czytania

Przetarg na budowę obwodnicy Chełmca

Krakowski Oddział GDDKiA ogłosił przetarg na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Chełmca. Obwodnica będzie fragmentem drogi krajowej nr 28 na odc. Zator – Nowy Sącz – Przemyśl – granica państwa.

Zainteresowane firmy mogą składać swoje oferty do 13 grudnia 2018 r.
 
Obwodnica Chełmca o długości ok. 1,4 km powstanie pomiędzy dwoma istniejącym rondami: na istniejącej drodze krajowej nr 28 (ul. Limanowska w Chełmcu) oraz na drodze powiatowej nr 25219 (ul. Marcinkowicka w Chełmcu), która będzie kontynuacją zrealizowanego fragmentu północnej obwodnicy Chełmca i Nowego Sącza na terenie Nowego Sącza. Początek inwestycji ma miejsce na przygotowanym dla celów realizacji obwodnicy wlocie istniejącego ronda na DK28 (ul. Limanowska w Chełmcu), koniec obwodnicy będzie dowiązywać się do istniejącego ronda na ul. Marcinkowickiej w Chełmcu, które stanowi początek północnej obwodnicy Nowego Sącza.

W zakres zaprojektowania i budowy obwodnicy (droga jednojezdniowa klasy technicznej GP) wchodzą także m.in:
– budowa i przebudowa dróg innej kategorii niż droga krajowa, budowa obiektów inżynierskich,
– rozbudowa ronda na połączeniu DK28 z drogą powiatową nr 25219 w ciągu ulicy Marcinkowickiej,
– budowa dojazdów, budowa lub przebudowa infrastruktury dla pieszych,
– budowa kompletnego systemu odwodnienia korpusu drogowego oraz przyległego terenu,
– regulacja i oczyszczenie odcinków istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego oraz obiektów i urządzeń ochrony środowiska,
– budowa i przebudowa infrastruktury związanej z drogą, w tym m.in.: sieci i urządzeń elektroenergetycznych (linie zasilające i oświetleniowe), sieci i urządzenia wodociągowe, sieci i urządzenia teletechniczne (w tym kanał technologiczny), sieci i urządzenia kanalizacyjne, kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej, w tym m.in. sieci i urządzeń teletechnicznych, elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, melioracyjnych i hydrologicznych, studni głębinowych i kopanych,
– wzmocnienie i zabezpieczenie skarp oraz budowli drogowych w celu zapewnienia ich stateczności, w tym m.in. uwzględnienie wymagań wynikających z lokalizacji inwestycji na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią.

Na wykonanie wszystkich prac wykonawca będzie miał 29 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Autor: GDDKiA O/Kraków

REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA