YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Najważniejsze liczby PBDK na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.)
W ramach realizacji PBDK 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.) GDDKiA ogłosiła już postępowania przetargowe na roboty budowlane dla 192 odcinków o łącznej długości 2 530,2 km. [...]

III Warsztaty Geologii Inżynierskiej




II Międzynarodowa konferencja „Polskie Forum Tunelowe” 2020-01-21
Polski Kongres Drogowy – Komitet Narodowy Światowego Stowarzyszenia Drogowego PIARC oraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad – Oddział we Wrocławiu zapraszają na II Międzynarodową Konferencję „Polskie Forum Tunelowe”, która odbędzie się w dniach 21-22 stycznia 2020 r. we Wrocławiu.[...]


Profesora Jana Biliszczuka poznałem…
[...]


Fundamenty na palach
Posadowienie na palach to jeden z najstarszych sposobów budowania fundamentów. Technologia palowania wciąż ewoluuje. Jest coraz bardziej przyjazna dla środowiska i człowieka, coraz szybsza, wykorzystuje nowoczesne usprzętowienie, posiłkuje się komputerowym sterowaniem i kontrolą jakości wykonywanych pali. Dzięki bogatej ofercie dostępnych na rynku technologii wybór odpowiedniej umożliwia uwzględnienie zarówno wymagań technicznych, uwarunkowań realizacyjnych oraz środowiskowych, jak i efektywności ekonomicznej.[...]


Rusza budowa biurowca K2 w Gdyni
Vastint Poland podpisał kontrakt z firmą CFE Polska na generalne wykonawstwo. Dotyczy on realizacji biurowca o powierzchni najmu 11 400 m2 przy ulicy Kieleckiej 2 w Gdyni. Zasadnicze prace budowlane rozpoczną się na początku tego roku, natomiast planowane zakończenie inwestycji przewidziane jest w połowie 2022 r.[...]



Przetarg na budowę dwóch mostów w Kleczy Dolnej

Krakowski Oddział GDDKiA ogłosił przetarg na rozbiórkę dwóch starych mostów i budowę nowych mostów w Kleczy Dolnej. W ramach inwestycji rozbudowana zostanie droga krajowa nr 52.



Most w Kleczy Dolnej, fot. GDDKiA O/KrakówW ramach inwestycji wykonawca będzie musiał wybudować mosty tymczasowe wraz z dojazdami, następnie rozebrać istniejące mosty na potoku Kleczanka i potoku bez nazwy wraz z kładkami dla pieszych. Nad potokiem Kleczanka ma powstać most jednoprzęsłowy, natomiast nad potokiem „bez nazwy” przepust o konstrukcji prefabrykowanej. Ponadto wykonane zostaną umocnienia skarp, przebudowane zjazdy, rozbudowane skrzyżowania z drogą powiatową i wybudowane chodniki. Przebudowane zostaną 2 zatoki autobusowe i powstanie system odwodnienia.

Roboty wraz z uzyskaniem pozwoleniu na użytkowanie powinny być ukończone w terminie nie dłuższym niż 520 dni od daty zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji wynosi 460 dni od daty zawarcia umowy.

Tekst i zdjęcie: GDDKiA O/Kraków





Reklamy
Soletanche DCS Geobrugg PAM Keller MPWiK Kraków Uponor Aarsleff
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję