YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Norbert Lenkiewicz został powołany na stanowisko Głównego Geologa
Norbert Lenkiewicz, Dyrektor Departamentu Geologii i Koncesji Geologicznych został powołany na stanowisko Głównego Geologa - Pełnomocnika Ministra Środowiska do spraw geologii oraz polityki surowcowej państwa. [...]

Szpital Uniwersytecki w Krakowie




VIII Szkoła Górnictwa Odkrywkowego, 14-16.09.2020, Rawa Mazowiecka 2020-09-14
[...]


Sytuację w branży kruszyw oceniam jako stabilną
Rozmowa z Arturem Widłakiem, prezesem zarządu Polskiego Związku Producentów Kruszyw.[...]


Branża morskiej energetyki wiatrowej czeka na nowe przepisy
W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, a prąd z pierwszych farm wiatrowych ma popłynąć ok. 2025 roku.[...]


Ruszyła modernizacja stacji Warszawa Zachodnia
7 lipca 2020 r. Budimex SA podpisał umowę na wykonanie dwóch przedsięwzięć – przebudowę stacji kolejowej Warszawa Zachodnia oraz realizację podziemnego przystanku tramwajowego. Zadania mają zostać przeprowadzone w ramach projektu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5.1–13 oraz 6.1–22. To największa modernizacja węzła kolejowego w ramach Krajowego programu kolejowego do końca 2020 r.[...]



Przetarg na budowę dwóch mostów w Kleczy Dolnej

Krakowski Oddział GDDKiA ogłosił przetarg na rozbiórkę dwóch starych mostów i budowę nowych mostów w Kleczy Dolnej. W ramach inwestycji rozbudowana zostanie droga krajowa nr 52.



Most w Kleczy Dolnej, fot. GDDKiA O/KrakówW ramach inwestycji wykonawca będzie musiał wybudować mosty tymczasowe wraz z dojazdami, następnie rozebrać istniejące mosty na potoku Kleczanka i potoku bez nazwy wraz z kładkami dla pieszych. Nad potokiem Kleczanka ma powstać most jednoprzęsłowy, natomiast nad potokiem „bez nazwy” przepust o konstrukcji prefabrykowanej. Ponadto wykonane zostaną umocnienia skarp, przebudowane zjazdy, rozbudowane skrzyżowania z drogą powiatową i wybudowane chodniki. Przebudowane zostaną 2 zatoki autobusowe i powstanie system odwodnienia.

Roboty wraz z uzyskaniem pozwoleniu na użytkowanie powinny być ukończone w terminie nie dłuższym niż 520 dni od daty zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji wynosi 460 dni od daty zawarcia umowy.

Tekst i zdjęcie: GDDKiA O/Kraków





Reklamy
Geobrugg Keller Eurovia PPI Chrobok Wodociągi Miasta Krakowa Luxo Noe Palisander
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję