Facebook   YouTube   English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Antysmogowy pilotaż NFOŚiGW w Pszczynie
W Pszczynie na Śląsku, jako jednej z najbardziej zanieczyszczonych gmin w Polsce, od 16 kwietnia realizowany będzie kolejny – obok ogłoszonego dwa dni temu dla województwa zachodniopomorskiego – antysmogowy pilotaż NFOŚiGW. [...]

120-lecie Wodociągów Miasta Krakowa SA




VIII Szkoła Górnictwa Odkrywkowego 2021, Rawa Mazowiecka 2021-08-31
[...]


Branży budowlanej nie stać na cyfrową obojętność
Rozmowa z Bartłomiejem Pietruszewskim, Country Managerem z firmy PlanRadar w Polsce.[...]


Wypadki przy pracy w 2020 roku - są już wstępne dane z GUS
Główny Urząd Statystyczny przedstawił wstępne dane dotyczące bezpieczeństwa pracy w 2020 r. Liczba poszkodowanych w wypadkach w całej gospodarce spadła aż o 24,6%. A jakie są dane dla branży budowlanej?[...]


PORR buduje drogę ekspresową S3 Legnica – Lubawka
Trwają prace na budowie drogi ekspresowej S3 Legnica – Lubawka, odcinek Bolków – granica państwa, zadanie III – od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła).[...]



Przebudowa wiaduktu kolejowego w Szczecinie

Obok kursujących pociągów na wiadukcie kolejowym nad ul. Kolumba przy stacji Szczecin Główny zdemontowano stare przęsła. Przygotowywana jest nowa konstrukcja.



  Zdjęcie: Patryk Wawrzyniec
Obok przejeżdżających pociągów, kilka metrów nad ziemią wykonawca demontuje stare przęsła wzdłuż jednego toru. Poza terenem budowy wykonywane są nowe elementy wiaduktu, które będą dowiezione i zamontowane. Ułożone zostaną nowe tory i zamontowana sieć trakcyjna. Podobne prace obejma konstrukcje, tor i sieć trakcyjną w obszarze drugiego toru. Przebudowywane i wzmacniane są przyczółki wiaduktu, a także filary. Konstrukcja jest czyszczona i zabezpieczana przed korozją, dzięki czemu poprawi się jej stan i wygląd.

40-metrowy odcinek muru oporowego obok wiaduktu przy ulicy Owocowej również jest remontowany. Naprawiane i uzupełniane są ubytki w ścianie oraz gzyms ogrodzenia. Mur jest wzmacniany, oczyszczany i malowany. Prace zwiększą bezpieczeństwo obok linii kolejowej.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na remont wiaduktu i muru oporowego przeznaczają ponad 10 mln zł ze środków spółki. Na czas prac wprowadzono tymczasową organizację ruchu, którą wykonawca uzgodnił z zarządcą drogi. Zasadnicze prace prowadzone są nocą, aby ograniczyć utrudnienia. Zakończenie prac planowane jest do końca 2021 roku.

Ważny wiadukt przy Kolumba zwiększył bezpieczeństwo


W 2020 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za blisko 4 miliony złotych wyremontowały wiadukt przy ulicy Kolumba/Dąbrowskiego oraz ponad 430-metrowy mur oporowy. Efektem inwestycji jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego oraz drogowego.

Konstrukcja wiaduktu przy ulicy Kolumba została wzmocniona. Stalowe powierzchnie zostały wyczyszczone. Obiekt został zabezpieczony przed korozją oraz pomalowany. Zamontowano nowe schody na skarpie. Renowację przeszedł również ponad 400 m mur oporowy wzdłuż ulicy Kolumba.

Tekst: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.




Reklamy
Geobrugg Keramo Keller Soletanche Wodociągi Miasta Krakowa SG Pam Ecol Unicon Porr
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
- -
Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję