YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Rusza akcja „Pierwszopomocni na drodze” 2018-06-22
Dzisiaj, 22 czerwca, w godz. 17-21 na MOP-ie „Brwinów” przy autostradzie A2 (kierunek Warszawa) odbędzie się pierwsze szkolenie w ramach akcji „Pierwszopomocni na drodze”. [...]

JUMARPOL – laureat nagrody Eureka 2017




Kongres EUROCORR, 09-13.09.2018, Kraków 2018-09-09
W dniach 9-13 września 2018 r. w Krakowie odbędzie się Kongres EUROCORR, którego organizatorami są Polskie Stowarzyszenie Korozyjne oraz Europejska Federacja Korozyjna i firma DECHEMA.[...]


Dostrzegamy coraz szersze wejście nowych technologii w branżę
Rozmowa z Dorotą Jakuta, prezes Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”.[...]


Deskowania i rusztowania w budownictwie
Zarówno deskowania, jak i rusztowania należą do konstrukcji tymczasowych, jednak ich znaczenie na placu budowy zdecydowanie nie jest drugorzędne. Wraz z rozwojem budownictwa i coraz śmielszymi projektami pojawia się bowiem potrzeba ich realizacji za pomocą odpowiednich rozwiązań. Właściwie dobrane deskowania i rusztowania w dużym stopniu decydują o sukcesie inwestycji.[...]


Powstanie kolejowy tunel średnicowy w Łodzi
PKP Polskie Linie Kolejowe SA podpisały umowę za 1,3 mld zł netto na budowę tunelu średnicowego – nowego połączenia Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Będą dogodne wyjazdy pociągiem z centrum miasta na główne trasy kolejowe. Mieszkańcy zyskają dwa nowe przystanki i szybkie przejazdy w mieście. Inwestycja zostanie zakończona w grudniu 2021 r.[...]



PORR wybuduje piąty most w Norwegii

Kontrakt podpisano pod koniec ubiegłego tygodnia, a rozpoczęcie prac budowlanych przewidziano na marzec: PORR wybuduje w Kristansand most Varodd o długości 654 m. Prace budowlane będą realizowane dla Statens vegvesen i powinny zakończyć się wiosną 2020 r. Wartość kontraktu wynosi ok. 542 mln NOK (ok. 61 mln euro).
Autor: PORR Polska Infrastructure S.A.



Wizualizacja mostu Varodd. © Statens vegvesen- Pozyskanie piątego z kolei kontraktu na budowę mostu, świadczy o uznaniu, jakim nasz zespół cieszy się w Norwegii. Pod koniec 2015 roku ukończyliśmy jeden z najbardziej spektakularnych projektów mostowych w regionie – mostu Tresfjord. Jesteśmy gotowi na podjęcie nowego wyzwania przy projekcie mostu Varodd – skomentował nowy kontrakt Karl-Heinz Strauss, Prezes Zarządu PORR AG. - Podczas realizacji utrzymamy oczywiście nasze profesjonalne podejście i będziemy współpracować z lokalnymi partnerami.


 
- Oferty były bardzo zbliżone: różnica pomiędzy trzema wiodącymi oferentami była rzędu zaledwie 0,73%. Ale ostatecznej decyzji nie podjęto wyłącznie w oparciu o kryterium ceny. PORR zaimponowało nam profesjonalizmem i jakością prac przy budowie mostu Farris w Larvik – powiedział Kjell Inge Davik, Dyrektor Regionalny, Statens vegvesen, Region Południe.


 
Zakres usług obejmuje budowę mostu o długości 654 m nad Topdalsfjord pomiędzy dwoma istniejącymi konstrukcjami mostowymi. Most podwieszany z 1956 r. zostanie rozebrany w trakcie prac budowlanych, natomiast drugi most z roku 1993, zostanie wyremontowany i włączony w nową konstrukcję. Most będzie składać się z sześciu pasów o całkowitej optymalnej przepustowości ok. 50 000 pojazdów dziennie. Planowany jest także chodnik dla pieszych i ścieżka rowerowa. Projekt, zlokalizowany na drodze głównej prowadzącej do Kristiansand i trasie dojazdowej na lotnisko, wymaga logistyki budowlanej na najwyższym poziomie.

PORR w Norwegii


Od momentu przejęcia renomowanej firmy budowlanej w roku 2015 PORR zrealizował w Norwegii wiele projektów, w tym mosty Tresfjord, Bridge, Harpe, Farris i Loftenes. Most Tresfjord ukończony w październiku 2015 r. wyróżnia się unikalnym projektem. Most Harpe jest podobnie zaawansowany technicznie, a jego realizacja wymaga doświadczenia na najwyższym poziomie wszystkich osób zaangażowanych w projekt. Od końca ubiegłego roku, PORR zaangażował się również w budowę norweskich tuneli; w listopadzie uzyskał kontrakt na realizację tunelu RV 17 Liafjellet.

Fakty i liczby:
Rodzaj projektu: Budowa mostu
Zakres prac: Budowa mostu o długości ok. 654 m. Projekt zakłada realizację sześciu pasów, chodnika i ścieżki rowerowej oraz rozbiórkę starego mostu podwieszanego z roku 1956.
Wartość kontraktu: 542 mln NOK (ok. 61 mln euro)
Klient: Statens vegvesen, Region Południe
Planowane zakończenie robót budowlanych: wiosna 2020 r.




Reklamy
Mosty Polskie Sitech Loyd Budimex PAM Uponor Soletanche DCS
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję