YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Nowe przystanki na krakowskiej łącznicy kolejowej 2017-03-24
Przystanki na Zabłociu i Krzemionkach ułatwią podróże w ruchu aglomeracyjnym oraz międzyregionalnym. Łącznica skróci przejazd z Krakowa do Skawiny, Oświęcimia i Zakopanego. [...]

Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym 2016 – relacja filmowa




8th International Student Petroleum Congress & Career Expo „East meets West”, 04-07.04.2017, Kraków 2017-04-04
Szanowni Państwo, w imieniu Komitetu Organizacyjnego Kongresu „East meets West” 2017 oraz zarządu Society of Petroleum Engineers AGH UST Student Chapter, zapraszamy na ósmą edycje największej studenckiej konferencji z branży naftowo-gazowniczej w Europie.[...]


Skupiamy się na kontraktach, które pozwolą wykorzystać potencjał firmy
Rozmowa z  mgr. inż. Romanem Rogowskim, wiceprezesem Przedsiębiorstwa Inżynieryjnego IMB-Podbeskidzie Sp. z o.o.[...]


W Warszawie buduje się taniej niż w większości metropolii UE
Mimo wzrostu średnich kosztów przedsięwzięć budowlanych, Warszawa pozostaje jedną z najbardziej przyjaznych dla nowych inwestycji metropolią Unii Europejskiej, jak podaje najnowszy raport International Construction Costs Index, opublikowany 15 marca przez Arcadis, wiodącą, globalną firmę projektowo-konsultingową. Stolica Polski awansowała w rankingu najdroższych miast z 32. na 29. pozycję w porównaniu do roku ubiegłego, co oznacza, że średni koszt nowych inwestycji wzrósł w porównaniu do innych miast ujętych w zestawieniu.[...]


Budimex zbuduje Trasę Łagiewnicką w Krakowie
Budimex w konsorcjum z Ferrovial Agroman SA zrealizuje jedną z najważniejszych w najbliższych latach inwestycji Krakowa – Trasę Łagiewnicką. 21 marca br. inwestor zawarł z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Bankiem Gospodarstwa Krajowego umowy na finansowanie drogowego projektu.[...]



PORR wybuduje piąty most w Norwegii

Kontrakt podpisano pod koniec ubiegłego tygodnia, a rozpoczęcie prac budowlanych przewidziano na marzec: PORR wybuduje w Kristansand most Varodd o długości 654 m. Prace budowlane będą realizowane dla Statens vegvesen i powinny zakończyć się wiosną 2020 r. Wartość kontraktu wynosi ok. 542 mln NOK (ok. 61 mln euro).
Autor: PORR Polska Infrastructure S.A.



Wizualizacja mostu Varodd. © Statens vegvesen- Pozyskanie piątego z kolei kontraktu na budowę mostu, świadczy o uznaniu, jakim nasz zespół cieszy się w Norwegii. Pod koniec 2015 roku ukończyliśmy jeden z najbardziej spektakularnych projektów mostowych w regionie – mostu Tresfjord. Jesteśmy gotowi na podjęcie nowego wyzwania przy projekcie mostu Varodd – skomentował nowy kontrakt Karl-Heinz Strauss, Prezes Zarządu PORR AG. - Podczas realizacji utrzymamy oczywiście nasze profesjonalne podejście i będziemy współpracować z lokalnymi partnerami.


 
- Oferty były bardzo zbliżone: różnica pomiędzy trzema wiodącymi oferentami była rzędu zaledwie 0,73%. Ale ostatecznej decyzji nie podjęto wyłącznie w oparciu o kryterium ceny. PORR zaimponowało nam profesjonalizmem i jakością prac przy budowie mostu Farris w Larvik – powiedział Kjell Inge Davik, Dyrektor Regionalny, Statens vegvesen, Region Południe.


 
Zakres usług obejmuje budowę mostu o długości 654 m nad Topdalsfjord pomiędzy dwoma istniejącymi konstrukcjami mostowymi. Most podwieszany z 1956 r. zostanie rozebrany w trakcie prac budowlanych, natomiast drugi most z roku 1993, zostanie wyremontowany i włączony w nową konstrukcję. Most będzie składać się z sześciu pasów o całkowitej optymalnej przepustowości ok. 50 000 pojazdów dziennie. Planowany jest także chodnik dla pieszych i ścieżka rowerowa. Projekt, zlokalizowany na drodze głównej prowadzącej do Kristiansand i trasie dojazdowej na lotnisko, wymaga logistyki budowlanej na najwyższym poziomie.

PORR w Norwegii


Od momentu przejęcia renomowanej firmy budowlanej w roku 2015 PORR zrealizował w Norwegii wiele projektów, w tym mosty Tresfjord, Bridge, Harpe, Farris i Loftenes. Most Tresfjord ukończony w październiku 2015 r. wyróżnia się unikalnym projektem. Most Harpe jest podobnie zaawansowany technicznie, a jego realizacja wymaga doświadczenia na najwyższym poziomie wszystkich osób zaangażowanych w projekt. Od końca ubiegłego roku, PORR zaangażował się również w budowę norweskich tuneli; w listopadzie uzyskał kontrakt na realizację tunelu RV 17 Liafjellet.

Fakty i liczby:
Rodzaj projektu: Budowa mostu
Zakres prac: Budowa mostu o długości ok. 654 m. Projekt zakłada realizację sześciu pasów, chodnika i ścieżki rowerowej oraz rozbiórkę starego mostu podwieszanego z roku 1956.
Wartość kontraktu: 542 mln NOK (ok. 61 mln euro)
Klient: Statens vegvesen, Region Południe
Planowane zakończenie robót budowlanych: wiosna 2020 r.




Reklamy
Mosty Polskie BASF Menard Warbud Freyssinet MPWIK Uponor E droga
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję