YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Wyniki ekspertyzy A1 Pyrzowice – Piekary Śląskie
Zakończyła się aktywność chemiczna materiałów wykorzystanych do wykonania podbudowy autostrady A1 Pyrzowice – Piekary Śląskie, która przyczyniła się do powstania nierówności nawierzchni trasy. [...]

III Warsztaty Geologii Inżynierskiej




XIII Świąteczna Konferencja Naukowo-Techniczna PRZEPUSTY I PRZEJŚCIA DLA ZWIERZĄT PPZ 2019, 11-12.12.2019, Kraków 2019-12-11
nbi med!a oraz Infrastruktura Komunikacyjna Sp. z o.o. serdecznie zapraszają do udziału w XIII Świątecznej Konferencji Naukowo-Technicznej „PRZEPUSTY I PRZEJŚCIA DLA ZWIERZĄT PPZ 2019”, która odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2019 r. w Krakowie w Centrum Dydaktyki AGH. Dzień przed konferencją, 10 grudnia 2019 r. odbędą się warsztaty z zakresu projektowania przepustów i przejść dla zwierząt w infrastrukturze komunikacyjnej.[...]


Profesora Jana Biliszczuka poznałem…
[...]


Fundamenty na palach
Posadowienie na palach to jeden z najstarszych sposobów budowania fundamentów. Technologia palowania wciąż ewoluuje. Jest coraz bardziej przyjazna dla środowiska i człowieka, coraz szybsza, wykorzystuje nowoczesne usprzętowienie, posiłkuje się komputerowym sterowaniem i kontrolą jakości wykonywanych pali. Dzięki bogatej ofercie dostępnych na rynku technologii wybór odpowiedniej umożliwia uwzględnienie zarówno wymagań technicznych, uwarunkowań realizacyjnych oraz środowiskowych, jak i efektywności ekonomicznej.[...]


Wydrążono jedną nitkę tunelu pod Luboniem
Poddały się ostatnie metry skał oddzielających ekipy robotników drążących jednocześnie od północy i południa tunel przyszłej S7 pod górą Luboń Mały. Ekipy budowlane stanęły naprzeciwko siebie 23 października 2019 r. Po dwóch latach i pięciu miesiącach pracy przebito się przez skały na wylot.[...]



Pociągi FLIRT przejechały ponad 20 mln km

W grudniu 2018 r. zakończył się okres 3-letniej gwarancji 20 pociągów FLIRT należących do PKP Intercity. Przez ten okres pociągi FLIRT przejechały łącznie 20 mln km. W tym czasie składami podróżowało ponad 11,2 mln pasażerów.



Pociąg FLIRT, fot. PKP IntercityFlota 20 pociągów FLIRT zakupionych przez PKP Intercity w 2013 roku w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 pokonała już ponad 20 milionów kilometrów, co daje średnio milion kilometrów na pojazd. W przetargu na zakup jednostek przewoźnik zawarł również usługę utrzymania floty, która jest realizowana przez firmę Stadler. Takie rozwiązanie gwarantuje operatorowi profesjonalny serwis za z góry ustaloną cenę, zaś producent dba o to, aby wyprodukowane przez niego pojazdy jak najlepiej służyły przewoźnikowi i pasażerom, będąc jednocześnie jego wizytówką na torach.

Pojazdy FLIRT PKP Intercity wyjechały na szlaki w grudniu 2015 roku i szybko zdobyły sympatię pasażerów. Obsługują trasy dalekobieżne takie jak Warszawa – Bydgoszcz, Olsztyn – Kraków (przez Warszawę i Kielce), Gdynia – Katowice (przez Łódź i Bydgoszcz) czy Kraków – Szczecin (przez Łódź, Kutno i Poznań). Od czasu rozpoczęcia eksploatacji do końca ubiegłego roku pociągi przewiozły łącznie 11,2 milionów podróżnych, z czego ponad 2 mln stanowili studenci, blisko milion dzieci i ponad 900 tys. seniorzy. Największą popularnością cieszyły się połączenia pomiędzy Olsztynem i Warszawą, Krakowem i Łodzią oraz z Bydgoszczy do stolicy. 51% pasażerów kupiło swój bilet w kasie, 42% dokonało transakcji przez internet lub aplikację mobilną.

- Pociągi FLIRT zapewniają wygodną podróż w dobrej cenie. Pasażerowie doceniają komfort nowoczesnych składów – czas podróży wykorzystują na pracę na komputerze, korzystanie z internetu czy relaks z książką w komfortowym fotelu –
podsumowuje Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Firma Stadler, która prowadzi usługę utrzymania floty PKP Intercity, wykonała w tym okresie 1444 przeglądy planowej obsługi technicznej.

- Cieszymy się, że nasze pojazdy tak dobrze sprawdzają się na trasach dalekobieżnych. Nasz doświadczony zespół serwisowy dba o to, by pociągi były zawsze dobrze przygotowane do wyjazdu w trasy. Dzięki dobrej współpracy z przewoźnikiem realizujemy nasz cel z korzyścią dla pasażerów –
mówi Paweł Gręda, szef serwisu Stadlera w Polsce.

Wyprodukowane w siedleckim zakładzie pojazdy FLIRT to pociągi bardzo dobrze wyciszone i wygodne. Posiadają bezstopniowe przejścia, ergonomicznie zaprojektowane przedziały wielofunkcyjne przystosowane do przewożenia rowerów i wózków, klimatyzację, nowoczesny system informacji pasażerskiej, monitoring wideo, gniazdka do ładowania urządzeń mobilnych, dostęp do Wi-Fi, przedziały barowe, nowoczesne toalety oraz udogodnienia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się zapewniając wysoki komfort podróży. Pojazdy spełniają także najwyższe normy bezpieczeństwa.

Tekst i zdjęcie: PKP Intercity S.A.





Reklamy
Aarsleff Uponor DCS MPWiK Kraków Geobrugg PAM Keller Soletanche
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję