Facebook   YouTube   English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Powrót do ruchu jedną jezdnią na węźle Szczecin Kijewo
Powrót do ruchu jedną jezdnią A6 umożliwi dokończenie prac na jezdni w kierunku Świnoujścia. Obecnie kierowcy przejeżdżają przez węzeł jezdnią w stronę Kołbaskowa, mając do dyspozycji po jednym pasie ruchu w każdą stronę. [...]

125 lat Grupy Brugg




NOVDROG ’22 2022-03-10
[...]


Pandemia nie taka bezbolesna dla budownictwa
Rozmowa z Wojciechem Trojanowskim i Waldemarem Wójcikiem, członkami zarządu STRABAG Sp. z o.o.[...]


Infrastruktura wodno-ściekowa w miastach przyszłości
„Polskie Miasta Przyszłości 2050” to raport Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością oraz ekspertów Saint-Gobain, który został opracowany przy współpracy firmy konsultingowej 4CF zajmującej się foresightem strategicznym. [...]


Spółka Soletanche Polska przygotowała grunt pod rozbudowę Urzędu Morskiego w Gdyni
Grunt pod rozbudowę budynku biurowo-warsztatowo-magazynowego Urzędu Morskiego w Gdyni przygotowany. Na mocy umowy zawartej pomiędzy Urzędem Morskim w Gdyni a Soletanche Polska firma wykonała wzmocnienia pod projektowany budynek wielofunkcyjny. Zadaniem firmy było „Wykonanie pali przemieszczeniowych dla projektowanego budynku”. [...]



PLK buduje nową kolej w Krakowie

Nowe przystanki, tory, estakady, mosty, wiadukty, zmodernizowane stacje, systemy łączności i bezpieczeństwa – tak PKP Polskie Linie Kolejowe zmieniają kolej w stolicy Małopolski.



 
Budowa dwóch nowych przystanków Kraków Grzegórzki i Kraków Złocień, przeznaczonych dla podróżnych kolei aglomeracyjnej. Modernizacja 5 przystanków i 2 stacji kolejowych, by ułatwić dostęp do pociągów wszystkim podróżnym, szczególnie osobom o ograniczonej możliwości poruszania się.

Przebudowa kilkudziesięciu obiektów inżynieryjnych, w tym powiększenie wiaduktów dla bezpieczeństwa i wygody pieszych i kierowców. Budowa dwóch estakad w centrum Krakowa, które zastąpiły XIX-wieczny nasyp, to nowe możliwości prowadzenia ruchu pociągów, miejsce na dodatkowe tory i dużo przestrzeni do zagospodarowania, z korzyścią dla mieszkańców Krakowa.
 
Niemal 20 kilometrów zmodernizowanej linii, w dużej części biegnącej w centrum Krakowa. Trzy nowe mosty dla sprawnych przejazdów pociągów aglomeracyjnych i dalekobieżnych.

Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” realizowany jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt wart przeszło 1 mld zł współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.

Tekst: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zdjęcia: Piotr Hamarnik, PKP PLK




Reklamy
Keller Porr Soletanche GEO-Instruments Optem Geobrugg SG Pam Wodociągi Miasta Krakowa
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
- -
Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję