REKLAMA
Drogi Wiadomości
2 Minuty czytania

Otwarto oferty na zaprojektowanie i budowę S7 Miechów – Szczepanowice

Krakowski Oddział GDDKiA otworzył oferty w przetargu na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S7 na odcinku węzeł Miechów (bez węzła) – węzeł Szczepanowice (bez węzła). W przetargu złożono 12 ofert.

 
Zdjęcie: GDDKiA O/Kraków
Zdjęcie: GDDKiA O/Kraków
Najniższą ofertę na kwotę 162 440 189,84 zł złożyło konsorcjum Fabe Polska Sp. z o.o.(partner) oraz „SP” Sine Midas Stroy Sp. z o.o. (partner). Kosztorys inwestorski: 261 201 847,24 zł.

Pozostałe oferty:
172 069 881,56 zł Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Banimex Sp. z o.o. (lider), Duna Aszfalt (partner)
199 703 058,00 zł Konsorcjum: Warbud S.A. (pełnomocnik), Eurovia S.A. (partner), Spec-Bruk Sp. z o.o. Sp. k. (partner)
179 374 501,46 zł Budimex S.A.
220 438 357,32 zł Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., Budownictwo Drogowe „Budar” Sp. z o.o.
246 000 000,00 zł Przedsiębiorstwo Usług  Technicznych Intercor Sp. z o.o.
204 897 329,99 zł Mota-Engil Central Europe S.A.
229 536 706,49 zł Konsorcjum: Mostostal  Warszawa S.A. (lider), Acciona Construccion (partner)
198 717 096,45 zł Strabag Sp. z o.o.
174 653 074,94 zł Konsorcjum: Mirbud S.A. (lider), Kobylarnia S.A. (partner)
269 279 074,02 zł Konsorcjum: Metrostav Polska S.A. (lider), Metrostav a.s. (partner)
286 715 894,28 zł China State Construction Engineering Corp Ltd.

Zakres prac


Wykonawca wyłoniony w przetargu ma zaprojektować wybudować dwujezdniową drogę ekspresową S7 o długości ok. 5,33 km, przebiegającą od węzła Miechów (bez węzła) do węzła Szczepanowice (bez węzła), a także uzyskać wymagane prawem opinie, uzgodnienia i inne niezbędne decyzje

W ramach inwestycji powstaną obiekty inżynierskie wraz z towarzyszącą infrastrukturą i urządzeniami bezpieczeństwa ruchu. Ponadto przebudowane zostaną istniejące drogi kolidujące z S7, z uwzględnieniem zmian w ich przebiegu. Powstanie infrastruktura dla pieszych i rowerzystów oraz przejazdy i wjazdy awaryjne na S7. W ciągu drogi ekspresowej powstanie pięć wiaduktów, w tym jeden z nich będzie pełnił również funkcję przejścia dla zwierząt. Wykonany zostanie system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia podczyszczające i zbiorniki retencyjne. Wybudowane zostaną zabezpieczenia akustyczne.

Cztery przepusty wraz z ogrodzeniami ochronno-naprowadzającymi umożliwią swobodne przemieszczanie się zwierząt. Zainstalowane zostaną także ekrany przeciwolśnieniowe. Przebudowane zostaną urządzenia i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej, kolidujące z inwestycją, w tym m.in.: urządzenia teletechniczne i energetyczne, sieci wodociągowe, gazowe, urządzenia melioracyjne i kolejowe. Po zakończeniu robót wykonana będzie pełna rekultywacja terenów zajętych przez plac budowy, zaplecza techniczne i socjalne oraz drogi tymczasowe wykonane na potrzeby budowy.

Termin realizacji


Wszyscy uczestniczący w przetargu wykonawcy zadeklarowali, że zadanie zrealizują w ciągu 36 miesięcy. Do czasu realizacji robót nie będą wliczane okresy zimowe (od 15 grudnia do 15 marca). Do czasu objętego projektowaniem okresy zimowe będą wliczane.

Źródło: GDDKiA O/Kraków
REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA