REKLAMA
Drogi Wiadomości
1 Minuta czytania

Otwarto oferty na zaprojektowanie DK79 Piaseczno – Góra Kalwaria

GDDKiA otworzyła oferty w przetargu na opracowanie koncepcji programowej wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej dla rozbudowy DK79 pomiędzy Piasecznem (skrzyżowanie z ul. Syrenki) a początkiem obwodnicy Góry Kalwarii.

 
Zdjęcie: GDDKiA O/Warszawa, www.gov.pl/web/gddkia-warszawa/
Zdjęcie: GDDKiA O/Warszawa, www.gov.pl/web/gddkia-warszawa/
Wpłynęło sześć ofert. Najniższą ofertę na kwotę 4 753 704,00 zł złożyła firma: Mosty Katowice.

Budżet GDDKiA wynosi: 4 345 774,50 zł.

Pozostałe oferty:
– 14 676 114,00 zł, CertusVia,
- 8 146 290,00 zł, konsorcjum firm: Egis Poland ( lider) i HPC POLGEOL,
- 5 465 339,26 zł, Multiconsult,
- 7 122 315,00 zł, PROMOST CONSULTING,
- 5 310 045,30 zł, Value Engineering.

Jak będą oceniane oferty?


Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego. Złożone oferty będą oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
Doświadczenie personelu   – 20 proc.,
Termin wykonania zamówienia – 10 proc.,
Prowadzenie serwera FTP – 10 proc.,
Cena – 60 proc.

Najważniejsze terminy


GDDKiA zakłada, że umowa z wykonawcą, w przypadku braku odwołań, zostanie podpisana w maju 2022 r. Wykonawca na realizację zadania będzie miał 26 miesięcy od daty jej zawarcia. Zakończenie prac przewidywane jest na przełomie III i IV kw. 2024 r.

Zakres prac


Zadaniem projektanta będzie opracowanie koncepcji wraz z materiałami do uzyskania decyzji środowiskowej rozbudowy ok. 13,5 km drogi krajowej nr 79 na odcinku Piaseczno – obwodnica Góry Kalwarii.

W postępowaniu został postawiony wymóg przedstawienia trzech wariantów inwestycyjnych:
- wariant bezinwestycyjny polegający na niepodejmowaniu przedsięwzięcia;
- minimum 1 wariant z propozycjami rozwiązań technicznych;
- minimum 1 wariant przebiegu alternatywnego – po nowym śladzie.

W ramach inwestycji istniejąca DK79 zostanie dostosowana do parametrów trasy GP (droga główna ruchu przyspieszonego). Powstaną dwie jezdnie po dwa pasy ruchu. Dostęp do drogi będzie się odbywać poprzez węzły drogowe. Ponadto wybudowane/przebudowane zostaną drogi do obsługi terenów przyległych. Powstaną chodniki i ciągi pieszo-rowerowe lub rowerowe, zatoki autobusowe. Piesi i rowerzyści zyskają kładki. Wybudowane zostaną urządzenia ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Źródło: tekst GDDKiA O/Warszawa, www.gov.pl/web/gddkia-warszawa/
REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA