























W Pszczynie na Śląsku, jako jednej z najbardziej zanieczyszczonych gmin w Polsce, od 16 kwietnia realizowany będzie kolejny – obok ogłoszonego dwa dni temu dla województwa zachodniopomorskiego – antysmogowy pilotaż NFOŚiGW. [...]




[...]


Rozmowa z Bartłomiejem Pietruszewskim, Country Managerem z firmy PlanRadar w Polsce.[...]


Główny Urząd Statystyczny przedstawił wstępne dane dotyczące bezpieczeństwa pracy w 2020 r. Liczba poszkodowanych w wypadkach w całej gospodarce spadła aż o 24,6%. A jakie są dane dla branży budowlanej?[...]


Trwają prace na budowie drogi ekspresowej S3 Legnica – Lubawka, odcinek Bolków – granica państwa, zadanie III – od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła).[...]
Otwarto oferty na projekt obwodnicy Ostrołęki
29 sierpnia otworzono oferty w przetargu na opracowanie STEŚ z elementami koncepcji programowej wraz z materiałami do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: budowa obwodnicy Ostrołęki w ciągu DK53.

Znamy oferty
Najniższą ofertę na kwotę 2 847 511,50 zł brutto złożyła firma Transprojekt – Warszawa Sp. z o.o., natomiast najwyższą firma Mosty Katowice Sp. z o.o. na kwotę 4 532 285,55 zł brutto przy budżecie Zamawiającego wynoszącym 2 496 900,00 zł brutto.
Oferty są obecnie analizowane pod kątem cenowym i merytorycznym.
Kryteria oceny ofert
Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego.
Złożone oferty będą badane i oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- zespół projektowy – 18%,
- zespół środowiskowy – 10%,
- zespół geologiczny – 6%,
- ilość wizji lokalnych – 6%,
- cena – 60%.
Najważniejsze terminy
Zakładamy, że umowa z wykonawcą, w przypadku braku odwołań oraz przy zapewnieniu finansowania, zostanie podpisana w listopadzie 2019 r. Wykonawca na realizację zadania będzie miał 35 miesięcy od daty jej zawarcia (w tym złożenie wniosku o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach po 18 miesiącach od podpisania umowy). Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w listopadzie 2022 r.
Planowany harmonogram realizacji:
- 2023 r. ogłoszenie przetargu w systemie ,,Projektuj i Buduj”,
- 2023 r. podpisanie umowy z Wykonawcą,
- 2025 r.-2027r. realizacja robót budowlanych.
Trzeci przetarg
Najniższą ofertę na kwotę 2 847 511,50 zł brutto złożyła firma Transprojekt – Warszawa Sp. z o.o., natomiast najwyższą firma Mosty Katowice Sp. z o.o. na kwotę 4 532 285,55 zł brutto przy budżecie Zamawiającego wynoszącym 2 496 900,00 zł brutto.
Oferty są obecnie analizowane pod kątem cenowym i merytorycznym.
Kryteria oceny ofert
Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego.
Złożone oferty będą badane i oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- zespół projektowy – 18%,
- zespół środowiskowy – 10%,
- zespół geologiczny – 6%,
- ilość wizji lokalnych – 6%,
- cena – 60%.
Najważniejsze terminy
Zakładamy, że umowa z wykonawcą, w przypadku braku odwołań oraz przy zapewnieniu finansowania, zostanie podpisana w listopadzie 2019 r. Wykonawca na realizację zadania będzie miał 35 miesięcy od daty jej zawarcia (w tym złożenie wniosku o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach po 18 miesiącach od podpisania umowy). Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w listopadzie 2022 r.
Planowany harmonogram realizacji:
- 2023 r. ogłoszenie przetargu w systemie ,,Projektuj i Buduj”,
- 2023 r. podpisanie umowy z Wykonawcą,
- 2025 r.-2027r. realizacja robót budowlanych.
Trzeci przetarg
Pierwszy przetarg został ogłoszony w październiku 2018 r. W postępowaniu wpłynęło pięć ofert. Po otwarciu, oferta z najniższą ceną (3,5 mln zł) przekroczyła kwotę jaka został przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, to jest 2,5 mln zł. Z tego powodu przetarg został unieważniony.
Drugi przetarg został ogłoszony w maju 2019 r. W postępowaniu wpłynęło osiem ofert. Po otwarciu, oferta z najniższą ceną (2,9 mln zł) przekroczyła kwotę jaka został przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, to jest 2,5 mln zł. Z tego powodu przetarg został ponownie unieważniony.
Autor: GDDKiA O/Warszawa

- WEB Kiosk - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
- Facebook - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
- Akademia Górniczo-Hutnicza
- Facebook - Budownictwo Inżynieryjne
- Konferencja No-Dig Poland
- Konferencja Przepusty i Przejścia dla Zwierząt
- SITK RP Oddział Kraków
- Polski Kongres Drogowy
- Ogólnopolska Izba Gospodarcza Drogownictwa
- Portal drogowy - edroga.pl
- Wyprawy Mostowe
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
Redakcja: redakcja@nbi.com.pl | Marketing: anna.karpinska@nbi.com.pl
Prenumerata: prenumerata@nbi.com.pl | Studio DTP: wydawnictwo@nbi.com.pl

Strona główna |
Redakcja |
Biuro Obsługi Klienta |
Aktualny Numer |
Archiwum NBI |
Galerie |
Patronat medialny |
Wywiady |
Raporty |
Inwestycje |
Katalog branżowy |
Wydawnictwo |
Czasopismo |
Rada Programowa |
Prenumerata |
Portal |
Reklama |
Współpraca |
Newsletter |
Misja> |
Wydane pozycje> |
Oferta> |
Kontakt |
O czasopiśmie |
Plan wydawniczy |
Partnerzy |
Redakcja |
Dlaczego warto? |
Jak zamówić? |
Egzemplarz Okazowy |
O portalu |
Korzystanie z serwisu |
Dlaczegow warto? |
Reklama w czasopiśmie |
Plan wydawniczy |
Kto nam zaufał |
FTP |
Zaproszenie do Współpracy |
Patronat Medialny |
About The Journal |
NBI poleca |

Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wszelkie prawa zastrzeżone
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.