YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Norbert Lenkiewicz został powołany na stanowisko Głównego Geologa
Norbert Lenkiewicz, Dyrektor Departamentu Geologii i Koncesji Geologicznych został powołany na stanowisko Głównego Geologa - Pełnomocnika Ministra Środowiska do spraw geologii oraz polityki surowcowej państwa. [...]

Szpital Uniwersytecki w Krakowie




VIII Szkoła Górnictwa Odkrywkowego, 14-16.09.2020, Rawa Mazowiecka 2020-09-14
[...]


Sytuację w branży kruszyw oceniam jako stabilną
Rozmowa z Arturem Widłakiem, prezesem zarządu Polskiego Związku Producentów Kruszyw.[...]


Branża morskiej energetyki wiatrowej czeka na nowe przepisy
W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, a prąd z pierwszych farm wiatrowych ma popłynąć ok. 2025 roku.[...]


Ruszyła modernizacja stacji Warszawa Zachodnia
7 lipca 2020 r. Budimex SA podpisał umowę na wykonanie dwóch przedsięwzięć – przebudowę stacji kolejowej Warszawa Zachodnia oraz realizację podziemnego przystanku tramwajowego. Zadania mają zostać przeprowadzone w ramach projektu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5.1–13 oraz 6.1–22. To największa modernizacja węzła kolejowego w ramach Krajowego programu kolejowego do końca 2020 r.[...]



Otwarto oferty na budowę Węgorzyna

18 stycznia szczeciński Oddział GDDKiA otworzył oferty w przetargu na budowę obwodnicy Węgorzyna w ciągu drogi krajowej nr 20. W przetargu wpłynęły dwie oferty: STRABAG (13,248 mln zł) i PRD Nowogard (13,286 mln zł).



Obwodnica Węgorzyna, źródło: GDDKiA O/SzczecinKryteria ustalone w przetargu to 60% cena oraz po 20% okres rękojmi za wady fizyczne oraz doświadczenie kierownika budowy. Złożone oferty będą teraz sprawdzane przez Zamawiającego. Obwodnica o długości ok. 1 km, wraz z 2 rondami na początku i końcu trasy ma być gotowa do 31 października 2020 roku.

Obecny przebieg drogi krajowej nr 20 w Węgorzynie ma na odcinku 530 metrów nawierzchnię brukową, która nie zapewnia właściwego komfortu jazdy, ma również mniejszą przyczepność niż nawierzchnia bitumiczna. Droga przebiega przez środek miejscowości między zabudowaniami. Od kilkunastu lat funkcjonuje już 1 część obwodnicy, jednak nie umożliwia wyprowadzenia ruchu tranzytowego z miejscowości. Realizacja II etapu obwodnicy wyprowadzi z Węgorzyna ruch tranzytowy, co zmniejszy uciążliwości dla mieszkańców, jak i również skróci przebieg DK20 o około 0,5 km. Obwodnica będzie miała jedną jezdnię o szerokości 7 metrów (pasy ruchu po 3,5 m), na jej początku i końcu zostaną wybudowane ronda.

Tekst i mapa: GDDKiA O/Szczecin





Reklamy
Keller Noe Geobrugg Luxo Wodociągi Miasta Krakowa Palisander PPI Chrobok Eurovia
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję