YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Otwarto oferty na budowę dwóch odcinków S7 w Małopolsce
19 października br. nastąpiło otwarcie ofert na realizację odcinków III oraz II drogi ekspresowej S7 granica województwa świętokrzyskiego-Kraków. Na dwa odcinki wpłynęło w sumie 16 ofert. [...]

XXV Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN




XIII Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna Infrastruktura Podziemna Miast 2017, 25-26.10.2017, Wrocław 2017-10-25
Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej, Polskie Stowarzyszenie Technologii Bezwykopowych oraz Podkomitet Budownictwa Podziemnego Polskiego Komitetu Geotechniki zapraszają do wzięcia udziały w XIII Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej Infrastruktura Podziemna Miast 2017, która odbędzie się w dniach 25-26 września 2017 roku na Politechnice Wrocławskiej.[...]


30 lat Strabag w Polsce
Rozmowa z Wojciechem Trojanowskim, członkiem zarządu Strabag Sp. z o.o.[...]


Zagospodarowanie wód opadowych i systemy odwodnień
Wody opadowe stanowią bardzo istotne zagadnienie w warunkach funkcjonowania osadnictwa, a ich zagospodarowanie było zawsze priorytetem. Szczególne miejsce zajmują w tej kwestii odwodnienia układów komunikacyjnych, których zasadniczą właściwością powinna być przede wszystkim skuteczność działania. Odpowiednie systemy odwodnienia gwarantują także trwałość budowli infrastrukturalnych.[...]


Jaka hala – stalowa czy murowana?
Hale stalowe z roku na rok wypierają hale budowane w technologii tradycyjnej, żelbetowo-murowanej, co całkowicie odmienia rynek hal, który jeszcze kilkanaście lat temu był zdominowany przez ten drugi rodzaj realizacji. Co różni te dwa obiekty? W co warto inwestować i na co warto zwracać uwagę?[...]



Otwarto oferty na budowę 2 odc. S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn

W tym tygodniu otwarto oferty w dwóch przetargach na budowę drogi S61: odc. I w. Podborze-w. Śniadowo i odc. II w. Śniadowo-w. Łomża Południe.



8 sierpnia złożono 5 ofert w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn, odcinek: Węzeł „Podborze” (z węzłem)-węzeł „Śniadowo” (bez węzła), na dł. ok. 19,463 km [S61] + 3,0 km [S8]+3,57 km [klasy G]”, najniższą cenę zaproponowało konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. - 479,1 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiła firma Budimex S.A. – 590,9 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 619,7 mln PLN.

10 sierpnia złożono 5 ofert w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn, odcinek: węzeł „Śniadowo” (z węzłem)-węzeł „Łomża Południe” (bez węzła), na długości około 16,999 km [S61]”, najniższą cenę zaproponowała firma POLAQUA Sp. z o.o. – 380,3 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiło konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. – 433,4 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 491,4 mln PLN. Wszyscy oferenci zaproponowali najkrótszy czas realizacji (31 miesięcy bez okresów zimowych), wszyscy przedstawili też takie same, a zarazem najkorzystniejsze wartości pozostałych kryteriów pozacenowych. Po zbadaniu ofert i ich ocenie – w najkrótszym możliwym terminie – zostaną wybrane te oferty, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego.

Podstawowe dane techniczne:

- Przekrój drogi - 2x2,
- Szerokość pasów ruchu - 3,5 m,
- Szerokość pasów awaryjnych - 2,5 m,
- Szerokość pasa dzielącego - 5 m,
- Nawierzchnia - beton cementowy (na drodze ekspresowej), pozostałe drogi o nawierzchni bitumicznej asfaltowej,
- Dopuszczalne obciążenie 115 kN/oś.

Zadanie jest przewidziane do współfinansowania ze Środków Unii Europejskiej.

Autor: GDDKiA O/Białystok




Reklamy
SSAB Strabag AARSLEFF DCS Budimex Mosty Polskie BASF Amago
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję