YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Podpisano umowę na budowę S61 Ełk Południe – Wysokie
19 lipca 2018 r. podpisana została umowa na projekt i budowę drogi ekspresowej S61 od węzła Ełk Południe do węzła Wysokie wraz z połączeniem z obwodnicą Ełku w ciągu S16. [...]

XXVI Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN 2018




XVIII Krajowa Konferencja Mechaniki Gruntów i Inżynierii Geotechnicznej oraz VII Ogólnopolska Konferencja Młodych Geotechników, 04-07.09.2018, Warszawa 2018-09-04
Polski Komitet Geotechniki, Oddział Stołeczny Polskiego Komitetu Geotechniki 
oraz Katedra Geoinżynierii Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie mają zaszczyt zaprosić na XVIII Krajową Konferencję Mechaniki Gruntów i Inżynierii Geotechnicznej oraz VII Ogólnopolską Konferencję Młodych Geotechników, która odbędzie się w dniach 4-7 września 2018 r. w Laboratorium Centrum Wodne SGGW przy ul. Ciszewskiego 6 w Warszawie.[...]


Dostrzegamy coraz szersze wejście nowych technologii w branżę
Rozmowa z Dorotą Jakuta, prezes Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”.[...]


6 megatrendów będzie miało największy wpływ na kształt globalnej gospodarki
Momentami przełomowymi w historii ludzkości było wynalezienie maszyny parowej, żarówki i komputera, a potem internetu. Obecnie czynników, które mogą mieć równie znaczący wpływ na gospodarkę i społeczeństwo jest znacznie więcej. Są to automatyzacja i  robotyzacja, internet rzeczy czy sztuczna inteligencja. Eksperci firmy doradczej Deloitte wskazali sześć megatrendów, które w najbliższych latach zmienią oblicze polskiej i światowej gospodarki. To  przemysł 4.0, model gospodarki o obiegu zamkniętym, zrównoważone finanse, rynek talentów, „srebrna ekonomia” oraz elektromobilność.[...]


Powstanie kolejowy tunel średnicowy w Łodzi
PKP Polskie Linie Kolejowe SA podpisały umowę za 1,3 mld zł netto na budowę tunelu średnicowego – nowego połączenia Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Będą dogodne wyjazdy pociągiem z centrum miasta na główne trasy kolejowe. Mieszkańcy zyskają dwa nowe przystanki i szybkie przejazdy w mieście. Inwestycja zostanie zakończona w grudniu 2021 r.[...]



Otwarto oferty na budowę 2 odc. S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn

W tym tygodniu otwarto oferty w dwóch przetargach na budowę drogi S61: odc. I w. Podborze-w. Śniadowo i odc. II w. Śniadowo-w. Łomża Południe.



8 sierpnia złożono 5 ofert w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn, odcinek: Węzeł „Podborze” (z węzłem)-węzeł „Śniadowo” (bez węzła), na dł. ok. 19,463 km [S61] + 3,0 km [S8]+3,57 km [klasy G]”, najniższą cenę zaproponowało konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. - 479,1 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiła firma Budimex S.A. – 590,9 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 619,7 mln PLN.

10 sierpnia złożono 5 ofert w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn, odcinek: węzeł „Śniadowo” (z węzłem)-węzeł „Łomża Południe” (bez węzła), na długości około 16,999 km [S61]”, najniższą cenę zaproponowała firma POLAQUA Sp. z o.o. – 380,3 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiło konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. – 433,4 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 491,4 mln PLN. Wszyscy oferenci zaproponowali najkrótszy czas realizacji (31 miesięcy bez okresów zimowych), wszyscy przedstawili też takie same, a zarazem najkorzystniejsze wartości pozostałych kryteriów pozacenowych. Po zbadaniu ofert i ich ocenie – w najkrótszym możliwym terminie – zostaną wybrane te oferty, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego.

Podstawowe dane techniczne:

- Przekrój drogi - 2x2,
- Szerokość pasów ruchu - 3,5 m,
- Szerokość pasów awaryjnych - 2,5 m,
- Szerokość pasa dzielącego - 5 m,
- Nawierzchnia - beton cementowy (na drodze ekspresowej), pozostałe drogi o nawierzchni bitumicznej asfaltowej,
- Dopuszczalne obciążenie 115 kN/oś.

Zadanie jest przewidziane do współfinansowania ze Środków Unii Europejskiej.

Autor: GDDKiA O/Białystok




Reklamy
Mosty Polskie Budimex Uponor Sitech Loyd DCS Soletanche PAM
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję