YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


System EcoStruxure Building w Centrum CEZAMAT
Schneider Electric wdrożył innowacyjny system automatyki budynkowej EcoStruxure Building, w jednej z największych polskich inwestycji w obszarze badań i rozwoju - Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii - CEZAMAT. [...]

Bariera przeciwodłamkowa Geobrugg zatrzymała blok betonowy ważący 25 t




IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Budownictwo – Infrastruktura – Górnictwo „Monitoring, profilaktyka i zabezpieczanie infrastruktury budowlanej na terenach górniczych i pogórniczych”, 11-12.01.2018, Kraków 2018-01-11
W dniach 11-12 stycznia 2018 roku odbędzie się w Krakowie pod patronatem JM Rektora Politechniki Krakowskiej oraz Dziekana Wydziału Inżynierii Lądowej - IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Budownictwo – Infrastruktura – Górnictwo pt. „Monitoring, profilaktyka i zabezpieczanie infrastruktury budowlanej na terenach górniczych i pogórniczych”. Patronat Honorowy nad Konferencją sprawuje Prezes Wyższego Urzędu Górniczego.[...]


ERBUD – potentat na rynku budownictwa kubaturowego
Rozmowa z Walentym Twardym, dyrektorem ds. produkcji firmy Erbud SA.[...]


Rozwój polskiej kolei do 2023 r.
2016 był rokiem przetargów, 2017 – rokiem podpisywania umów, a w roku 2018 będą już prowadzone duże prace budowlane. Wszystko wskazuje na to, że przyszedł w końcu czas na inwestycje na rynku kolejowym. Zdaniem ekspertów, zaangażowanie PKP PLK SA w ich realizację wygląda obiecująco, a zaawansowanie prac przetargowych jest widoczne. Dzięki wielomiliardowym inwestycjom zaplanowanym na kolei do 2023 r. istnieje realna szansa na osiągnięcie w tym obszarze średniego standardu europejskiego.[...]


STRABAG wybudował drogę S7 Rychnowo – Olsztynek
STRABAG zakończył budowę ponad 11-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S7 z Rychnowa do Olsztynka, udostępniając tym samym trasę, stanowiącą przedłużenie wcześniej oddanego fragmentu drogi Ostróda Płd. – Rychnowo o długości 8,8 km. Realizację inwestycji wykonawca rozpoczął w kwietniu 2015 r. Zadanie o wartości 388,5 mln zł brutto wykonano na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.[...]



Otwarto oferty na budowę 2 odc. S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn

W tym tygodniu otwarto oferty w dwóch przetargach na budowę drogi S61: odc. I w. Podborze-w. Śniadowo i odc. II w. Śniadowo-w. Łomża Południe.



8 sierpnia złożono 5 ofert w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn, odcinek: Węzeł „Podborze” (z węzłem)-węzeł „Śniadowo” (bez węzła), na dł. ok. 19,463 km [S61] + 3,0 km [S8]+3,57 km [klasy G]”, najniższą cenę zaproponowało konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. - 479,1 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiła firma Budimex S.A. – 590,9 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 619,7 mln PLN.

10 sierpnia złożono 5 ofert w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka-Szczuczyn, odcinek: węzeł „Śniadowo” (z węzłem)-węzeł „Łomża Południe” (bez węzła), na długości około 16,999 km [S61]”, najniższą cenę zaproponowała firma POLAQUA Sp. z o.o. – 380,3 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiło konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. – 433,4 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 491,4 mln PLN. Wszyscy oferenci zaproponowali najkrótszy czas realizacji (31 miesięcy bez okresów zimowych), wszyscy przedstawili też takie same, a zarazem najkorzystniejsze wartości pozostałych kryteriów pozacenowych. Po zbadaniu ofert i ich ocenie – w najkrótszym możliwym terminie – zostaną wybrane te oferty, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego.

Podstawowe dane techniczne:

- Przekrój drogi - 2x2,
- Szerokość pasów ruchu - 3,5 m,
- Szerokość pasów awaryjnych - 2,5 m,
- Szerokość pasa dzielącego - 5 m,
- Nawierzchnia - beton cementowy (na drodze ekspresowej), pozostałe drogi o nawierzchni bitumicznej asfaltowej,
- Dopuszczalne obciążenie 115 kN/oś.

Zadanie jest przewidziane do współfinansowania ze Środków Unii Europejskiej.

Autor: GDDKiA O/Białystok




Reklamy
Budimex Mosty Polskie SSAB AARSLEFF Strabag Amago BASF DCS
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję