YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Otwarto oferty na budowę dwóch odcinków S7 w Małopolsce
19 października br. nastąpiło otwarcie ofert na realizację odcinków III oraz II drogi ekspresowej S7 granica województwa świętokrzyskiego-Kraków. Na dwa odcinki wpłynęło w sumie 16 ofert. [...]

XXV Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN




XIII Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna Infrastruktura Podziemna Miast 2017, 25-26.10.2017, Wrocław 2017-10-25
Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej, Polskie Stowarzyszenie Technologii Bezwykopowych oraz Podkomitet Budownictwa Podziemnego Polskiego Komitetu Geotechniki zapraszają do wzięcia udziały w XIII Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej Infrastruktura Podziemna Miast 2017, która odbędzie się w dniach 25-26 września 2017 roku na Politechnice Wrocławskiej.[...]


30 lat Strabag w Polsce
Rozmowa z Wojciechem Trojanowskim, członkiem zarządu Strabag Sp. z o.o.[...]


Zagospodarowanie wód opadowych i systemy odwodnień
Wody opadowe stanowią bardzo istotne zagadnienie w warunkach funkcjonowania osadnictwa, a ich zagospodarowanie było zawsze priorytetem. Szczególne miejsce zajmują w tej kwestii odwodnienia układów komunikacyjnych, których zasadniczą właściwością powinna być przede wszystkim skuteczność działania. Odpowiednie systemy odwodnienia gwarantują także trwałość budowli infrastrukturalnych.[...]


Jaka hala – stalowa czy murowana?
Hale stalowe z roku na rok wypierają hale budowane w technologii tradycyjnej, żelbetowo-murowanej, co całkowicie odmienia rynek hal, który jeszcze kilkanaście lat temu był zdominowany przez ten drugi rodzaj realizacji. Co różni te dwa obiekty? W co warto inwestować i na co warto zwracać uwagę?[...]



Oferty na budowę S7 w. Lesznowola-w. Tarczyn Północ

Otwarte zostały oferty dla zadania „Projekt i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca – Odcinek B od węzła Lesznowola (bez węzła) do węzła Tarczyn Północ (z węzłem) - długość odcinka ok. 14,80 km”.



Najniższą cenę, 388,6 mln zł, zaoferował IDS-BUD S.A. natomiast najwyższą cenę, 500,2 mln zł, ma oferta złożona przez Metrostav Polska S.A.

Wszyscy wykonawcy zaoferowali termin realizacji 34 miesiące (w trakcie robót budowlanych nie wlicza się okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca) oraz okres gwarancji jakości 10 lat.

Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu ograniczonego, dwustopniowego. W pierwszym etapie zostało złożonych 19 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pozytywną weryfikację przeszli wszyscy i ci wykonawcy otrzymali zaproszenia do składania ofert. Złożone oferty będą  badane i oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- cena;
- okres gwarancji;
- termin realizacji.

Termin podpisania umowy zaplanowany został w połowie 2017 r., przy braku odwołań konkurentów biorących udział w przetargu.

Przyszły wykonawca Zadania B zaprojektuje oraz wybuduje prawie 15 km trasy ekspresowej, która będzie posiadała dwie jezdnie po dwa pasy ruchu z rezerwą w pasie dzielącym 12 m pod budowę w przyszłości trzeciego pasa ruchu. Ponadto wybuduje węzły Antoninów, Złotokłos, Tarczyn Północ, wiadukty, mosty, MOP-y, kładkę dla pieszych, przejścia dla zwierząt oraz infrastrukturę towarzyszącą.

O inwestycji (3 zadania)

Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki:
- węzeł Warszawa Lotnisko-Lesznowola – ok. 6,6 km,
- Lesznowola-Tarczyn – ok. 14,8 km,
- Tarczyn-obwodnica Grójca – ok. 7,9 km.

Zadaniem wykonawców będzie wybudowanie dwujezdniowej trasy ekspresowej o łącznej długości ok. 29 km. Dostępność do drogi będzie możliwa poprzez węzły drogowe:
- węzeł Zamienie
- węzeł Lesznowola
- węzeł Antoninów
- węzeł Złotokłos
- węzeł Tarczyn Północ
- węzeł Tarczyn Południe

Wybudowane zostaną również urządzenia ochrony środowiska jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Parametry techniczne:

- klasa drogi - S
- długość – ok. 29 km (6,6 km + 14,8 km + 7,9 km)
- liczba jezdni – 2
- przekrój normalny:
- na odcinku od węzła Warszawa Lotnisko-do węzła Lesznowola - dwie jezdnie po trzy pasy ruchu, pas dzielący 5 m,
- od węzła Lesznowola-do końca opracowania: dwie jezdnie po dwa pasy ruchu, pas dzielący 12,0 m (rezerwa pod trzeci pas ruchu).

Autor: GDDKiA O/Warszawa




Reklamy
Mosty Polskie AARSLEFF Strabag Amago BASF DCS Budimex SSAB
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję