YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Umowa na budowę obwodnicy Niemodlina
Mogą ruszać prace związane z zaprojektowaniem i realizacją obwodnicy Niemodlina w ciągu DK46. Wczoraj podpisano umowę z konsorcjum firm Mota-Engil Central Europe oraz Himmel i Papesch Opole. [...]

JUMARPOL – laureat nagrody Eureka 2017




Ogólnopolski Studencki Konkurs Mostów Stalowych SKMS 2018, 28-30.05.2018, Wrocław 2018-05-28
W dniach 28-30.05.2018 r. na terenie kampusu Politechniki Wrocławskiej odbędzie się kolejna edycja popularnego wśród młodzieży akademickiej Ogólnopolskiego Studenckiego Konkursu Mostów Stalowych.[...]


Proponujemy rozwiązania wspierające małych i średnich przedsiębiorców budowlanych
Rozmowa z Barbarą Dzieciuchowicz, prezes zarządu Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.[...]


Deskowania i rusztowania w budownictwie
Zarówno deskowania, jak i rusztowania należą do konstrukcji tymczasowych, jednak ich znaczenie na placu budowy zdecydowanie nie jest drugorzędne. Wraz z rozwojem budownictwa i coraz śmielszymi projektami pojawia się bowiem potrzeba ich realizacji za pomocą odpowiednich rozwiązań. Właściwie dobrane deskowania i rusztowania w dużym stopniu decydują o sukcesie inwestycji.[...]


PORR zbuduje tunel kolejowy w Porcie Lotniczym Monachium
Firma Flughafen München GmbH (Port Lotniczy Monachium) wybrała PORR na wykonawcę rozbudowy istniejącego tunelu kolejowego o ok. 1,8 km w kierunku wschodnim. Wartość kontraktu wynosi ok. 110 mln €.[...]



Oferty na budowę S7 w. Lesznowola-w. Tarczyn Północ

Otwarte zostały oferty dla zadania „Projekt i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca – Odcinek B od węzła Lesznowola (bez węzła) do węzła Tarczyn Północ (z węzłem) - długość odcinka ok. 14,80 km”.



Najniższą cenę, 388,6 mln zł, zaoferował IDS-BUD S.A. natomiast najwyższą cenę, 500,2 mln zł, ma oferta złożona przez Metrostav Polska S.A.

Wszyscy wykonawcy zaoferowali termin realizacji 34 miesiące (w trakcie robót budowlanych nie wlicza się okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca) oraz okres gwarancji jakości 10 lat.

Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu ograniczonego, dwustopniowego. W pierwszym etapie zostało złożonych 19 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pozytywną weryfikację przeszli wszyscy i ci wykonawcy otrzymali zaproszenia do składania ofert. Złożone oferty będą  badane i oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- cena;
- okres gwarancji;
- termin realizacji.

Termin podpisania umowy zaplanowany został w połowie 2017 r., przy braku odwołań konkurentów biorących udział w przetargu.

Przyszły wykonawca Zadania B zaprojektuje oraz wybuduje prawie 15 km trasy ekspresowej, która będzie posiadała dwie jezdnie po dwa pasy ruchu z rezerwą w pasie dzielącym 12 m pod budowę w przyszłości trzeciego pasa ruchu. Ponadto wybuduje węzły Antoninów, Złotokłos, Tarczyn Północ, wiadukty, mosty, MOP-y, kładkę dla pieszych, przejścia dla zwierząt oraz infrastrukturę towarzyszącą.

O inwestycji (3 zadania)

Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki:
- węzeł Warszawa Lotnisko-Lesznowola – ok. 6,6 km,
- Lesznowola-Tarczyn – ok. 14,8 km,
- Tarczyn-obwodnica Grójca – ok. 7,9 km.

Zadaniem wykonawców będzie wybudowanie dwujezdniowej trasy ekspresowej o łącznej długości ok. 29 km. Dostępność do drogi będzie możliwa poprzez węzły drogowe:
- węzeł Zamienie
- węzeł Lesznowola
- węzeł Antoninów
- węzeł Złotokłos
- węzeł Tarczyn Północ
- węzeł Tarczyn Południe

Wybudowane zostaną również urządzenia ochrony środowiska jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Parametry techniczne:

- klasa drogi - S
- długość – ok. 29 km (6,6 km + 14,8 km + 7,9 km)
- liczba jezdni – 2
- przekrój normalny:
- na odcinku od węzła Warszawa Lotnisko-do węzła Lesznowola - dwie jezdnie po trzy pasy ruchu, pas dzielący 5 m,
- od węzła Lesznowola-do końca opracowania: dwie jezdnie po dwa pasy ruchu, pas dzielący 12,0 m (rezerwa pod trzeci pas ruchu).

Autor: GDDKiA O/Warszawa




Reklamy
DCS Sitech PAM Budimex Soletanche Uponor Mosty Polskie Loyd
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję