YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Biurowiec Vector+ z certyfikatem BREEAM
Vector+, pierwsza inwestycja biurowa firmy Profbud, a także pierwszy nowoczesny biurowiec w północno-zachodniej części Woli, po dokonanej ocenie przez audytora otrzymał certyfikat BREEAM Interim na poziomie Very Good. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




Nowoczesne Technologie w Projektowaniu, Budowie i Eksploatacji Infrastruktury Drogowej Miast, Metropolii i Regionów Novdrog’19, 28-29.03 2019, Szczawnica 2019-03-28
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP Oddział w Krakowie przy udziale: Politechniki Krakowskiej: Katedra Systemów Transportowych i Katedra Budowy Dróg i Inżynierii Ruchu, Małopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w Krakowie, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie oraz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie zaprasza do udziału w Konferencji Naukowo-Technicznej: Nowoczesne Technologie w Projektowaniu, Budowie i Eksploatacji Infrastruktury Drogowej Miast, Metropolii i Regionów Novdrog’19, która odbędzie się w dniach 28 marca – 29 marca 2019 roku w Hotelu Nawigator w Szczawnicy.[...]


Teraz wschód Polski
Rozmowa z Dawidem Bajorkiem, dyrektorem Pionu Infrastruktury Mota-Engil Central Europe SA.[...]


Kobiety w budownictwie – blaski i cienie pracy jako kobieta inżynier
8 marca to świetna okazja do tego, aby spojrzeć na branżę budowlaną okiem płci pięknej. Jak wygląda praca w biurze i na budowie, co determinuje kobiety do wyboru takiego zawodu, jakie stereotypy funkcjonują w kontekście kobiet inżynierów i czy istnieje zjawisko szklanego sufitu.[...]


Realizacja projektów Oświęcimskiej Przestrzeni Spotkań
W Oświęcimiu realizowany jest kompleksowy projekt rewitalizacyjny Oświęcimska Przestrzeń Spotkań, polegający na zagospodarowaniu przestrzeni miejskiej infrastrukturą tworzącą pomosty prowadzące od miejsca tragicznej historii KL Auschwitz do życia współczesnego miasta.[...]



Nowe perony w Małaszewiczach

Będzie wygodniej na 3 lubelskich stacjach: Biała Podlaska, Małaszewicze i Terespol. Perony na stacji w Małaszewiczach są już gotowe. Efektem inwestycji PLK będą szybsze podróże na odc. Biała Podlaska – Terespol.



W Małaszewiczach zmienia się komfort obsługi pasażera

Na stacji w Małaszewiczach pasażerowie korzystają już z dwóch nowych peronów wyposażonych w wiaty, ławki, oświetlenie i system informacji pasażerskiej. Są ścieżki dotykowe dla osób niedowidzących ze specjalną wypukłą fakturą i antypoślizgowa nawierzchnia.

Ponadto na stacji Małaszewicze wymieniono ponad 4 km torów i sieć trakcyjną. Sprawny ruch pociągów zapewniają 4 nowe rozjazdy oraz zmodernizowany system sterowania ruchem kolejowym.

Wykonawca zbuduje przejazd kolejowo-drogowy, z którego będą wygodne i bezpieczne dojścia na perony. Nowe pochylnie ułatwią osobom o ograniczonej mobilności wejście na stację. Przejazd wyposażony będzie w nowe automatyczne rogatki.

Wygodniej w Białej Podlaskiej i Terespolu


Zwiększy się komfort podróżowania i bezpieczeństwo. Na stacji w Białej Podlaskiej widać już zarys nowych peronów oraz konstrukcję nowego przejścia podziemnego, które będzie wyposażone w windy. Wykonywane są prace przy układaniu nowych torów i montażu konstrukcji sieci trakcyjnej. Kontynuowane są prace przy budowie peronów nowego przystanku Biała Podlaska Rozrządowa.

W Terespolu rozpoczęto już układanie nowych podkładów. Widać zarys nowych peronów. Bezpieczne dojście do pociągów zapewni przejście podziemne wyposażone w windy. Wszystkie perony będą miały wiaty, oświetlenie i system informacji pasażerskiej.

Po zakończeniu modernizacji, w 2020 roku poprawi się komfort podróży i skróci się czas przejazdu między Białą Podlaską a Terespolem. Pociągi osobowe będą jeździć z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Mieszkańcy Białej Podlaskiej będą mogli korzystać z nowego przystanku Biała Podlaska Rozrządowa usytuowanego w pobliżu nowych osiedli mieszkaniowych i kampusu szkoły wyższej.

Nowy wiadukt w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 Lublin – Biała Podlaska usprawni ruch kolejowy i drogowy. Kolej będzie konkurencyjna w stosunku do innych środków transportu. Inwestycja zwiększy bezpieczeństwo podróżnych oraz przewozu ładunków. Efektem modernizacji będzie też poprawa ochrony środowiska.

Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego Łącząc Europę”. Łączną wartość projektu wynosi ponad 555,5 mln zł, a kwota dofinansowania 546,4 mln zł.


Autor: Karol Jakubowski, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.





Reklamy
Geobrugg Keller MPWiK Kraków Uponor Basf DCS poland PAM Soletanche
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję