YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Reklama w czasopiśmie


I Kongres Rozwoju Kolei
23 stycznia 2019 r. w Warszawie odbył się I Kongres Rozwoju Kolei „Przyszłość i perspektywy”. Organizatorem były spółki z Grupy PKP: PKP S.A., PKP Cargo S.A., PKP Intercity S.A. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




III Forum Gospodarcze Budownictwa „Build4Future”, 11-12.02.2019, Poznań 2019-02-11
Najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym targom Budma 2019 jest III edycja Forum Gospodarczego Budownictwa „Build4Future”, które zainauguruje święto branży budowlanej już 11-12 lutego 2019 roku w Poznaniu. Ciekawy program merytoryczny spotkania zapewnią, nie tylko prezentacje przedstawiane przez ekspertów, ale przede wszystkim panele dyskusyjne, które będą idealną okazją do merytorycznej dyskusji przedstawicieli administracji publicznej z przedsiębiorcami.[...]


Postęp w inżynierii rodzi się w mostownictwie
Rozmowa z prof. dr. hab. inż. Kazimierzem Flagą, dr h.c.m. z Katedry Budowy Mostów i Tuneli Politechniki Krakowskiej, rektorem tej uczelni w latach 1996-2002.[...]


Raport „Zamknięty obieg – otwarte możliwości”
Oddziaływanie ludzi na środowisko jest coraz większe. Liczba ludności przez ostatnie pół wieku wzrosła dwukrotnie: z 3,7 mld do 7,6 mld. Powoduje to, że zużycie surowców naturalnych wzrasta niewspółmiernie do możliwości regeneracyjnych Ziemi. Zwiększeniu ulega również ilość odpadów, które są nieprawidłowo zagospodarowane, co oznacza duże straty dla środowiska naturalnego. Odpowiedzią na te wyzwania jest gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ). Jak wynika z raportu firmy doradczej Deloitte „Zamknięty obieg – otwarte możliwości”, gospodarka odpadami i zarządzanie surowcami są w Polsce nieefektywne. [...]


Krakowskie inwestycje kolejowe w ramach Krajowego Programu Kolejowego
Nowe perony w Bieżanowie, Prokocimiu i Mydlnikach to jedne z pierwszych efektów miliardowych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych SA w krakowskim węźle kolejowym. Nowe rozwiązania usprawniają komunikację w Małopolsce i jej stolicy. Za kilka miesięcy podróże w aglomeracji i przejazdach dalekobieżnych będą łatwiejsze.[...]



Reklama w czasopiśmie




MOŻLIWE FORMY REKLAMY W ŚRODKU PISMA

 2 strony - rozkładówka
 1 strona na 3. lub 5. stronie 
 1 strona
 1/2 strony
 1/3 strony
 1/4 strony
 1 strona artykułu

 

MOŻLIWE FORMY REKLAMY NA OKŁADKACH PISMA

 2 strony - rozkładówka / I strona okładki
 I strona okładki
 II strona okładki
 III strona okładki
 IV strona okładki
 Logo Firmy na I stronie okładki
 Tytuł artykułu na I stronie okładki

 

 

 PARAMETRY TECHNICZNE:

REKLAMA:
- projekty przyjmowane są w postaci cyfrowej, wykonane za pomocą programów InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw (do wersji 9 włącznie) lub innych, zapisane w formatach: eps, tif, jpg, cdr, pdf
- wszystkie teksty użyte w projekcie muszą być zamienione na krzywe
- elementy bitmapowe (np. fotografie) muszą mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistym rozmiarze i być w trybie CMYK
- wszystkie kolory użyte w pracy powinny być definiowane w profilu kolorystycznym CMYK (nie dopuszcza się RGB, Lab, Pantone lub innych)
- wszystkie elementy znajdujące się na projekcie (zdjęcia, teksty, loga itd.) muszą być oddalone o 7 mm od krawędzi reklamy/linii cięcia
- do materiałów należy dołączyć kolorowy wydruk projektu reklamy (proof analogowego lub cyfrowy),  w przeciwnym wypadku wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności za kolorystykę reklamy

ARTYKUŁY:
- teksty - w programie MS Word, OpenOffice lub innym kompatybilnym
- fotografie - w formacie jpg, tif, psd. Zdjęcia muszą być ostre, minimalna rozdzielczość 300 DPI, profil kolorów CMYK
- logo - w formacie eps, tif, jpg, pdf. Minimalna rozdzielczości 300 dpi przy rzeczywistych rozmiarach, profil kolorów CMYK, czcionki zamienione na krzywe.
- jeśli grafiki oraz fotografie zostały zaimportowane do dokumentu tekstowego, należy je przesłać również osobno, w lepszej jakości

WYSYŁANIE PLIKÓW I MATERIAŁÓW:
- pocztą na adres Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne, Dział Reklamy, ul. Zakopiańska 9/101, 30-418 Kraków
- poprzez e-mail na adres redakcja@nbi.com.pl
- poprzez konto FTP wydawnictwa. W celu uzyskania dostępu prosimy o indywidualny kontakt z redakcją

 

 

Im więcej publikacji w ciągu roku, tym mniejsze koszta reklamy. Dodatkowo możesz zyskać bezpłatne strony, których wielkość i ilość zależna jest od częstotliwości i wielkości reklamy. Aby poznać nasz program specjalny, skontaktuj się z Działem Reklamy.

 

Wszystkim, którzy z różnych przyczyn nie mogą pozwolić sobie na większą reklamę, proponujemy WIZYTÓWKĘ na łamach NBI.

WIZYTÓWKA OBEJMUJE:
- logo Firmy
- dane teleadresowe Firmy tj. adres, telefon, faks, e-mail, strona internetowa (informacje do 100 znaków, licząc łącznie ze znakami interpunkcji)
- informacje o ofercie Firmy (do 350 znaków, licząc łącznie ze znakami interpunkcji)

 

    Częstotliwość wpisów     
 1 wydanie
 3 wydania
 6 wydań

 

 

 

 

 




Reklamy
Aarsleff Soletanche Budimex Amago MPWiK Kraków Keller PAM Strabag
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję