YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Pociągi wracają na warszawską linię obwodową
Od 21 października pasażerowie pojadą pociągiem z Warszawy Gdańskiej do Warszawy Zachodniej. Dzięki inwestycji PLK zwiększy się komfort podróży w aglomeracji. Wartość inwestycji to 196 mln zł (brutto). [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




Forum Gospodarki Wodnej i Ściekowej HydroSilesia 2018, 24-25.10.2018, Sosnowiec 2018-10-24
Zapraszamy do udziału w Forum Gospodarki Wodnej i Ściekowej HydroSilesia 2018. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 października 2018 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu.[...]


Połowa wartości KPK osiągnięta w połowie 2018 r.
Rozmowa z Ireneuszem Merchelem, prezesem zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych SA.[...]


Raport „Sytuacja finansowa przedsiębiorstw budowlanych. Niestabilna kondycja branży na szczycie koniunktury”
Polski Związek Pracodawców Budownictwa (PZPB) został partnerem kolejnej edycji raportu „Sytuacja finansowa przedsiębiorstw budowlanych. Niestabilna kondycja branży na szczycie koniunktury” przygotowanego we współpracy z BIG InfoMonitor i BIK.[...]


Budowa drogi S8 Wyszków – granica województw mazowieckiego i podlaskiego
Przedmiotem przedsięwzięcia inwestycyjnego jest rozbudowa drogi krajowej nr 8 do parametrów drogi ekspresowej S8 o całkowitej długości 38,496 km na odcinku Wyszków – granica województw mazowieckiego i podlaskiego. Inwestycja poprowadzona jest w większości po śladzie istniejącej drogi krajowej nr 8 i obejmuje trzy odcinki drogi ekspresowej S8, rozdzielone istniejącą obwodnicą miasta Ostrów Mazowiecka. Projekt jest realizowany w systemie tradycyjnym.[...]



Mota-Engil Central Europe wykonawcą S7 w. Widoma – w. Szczepanowice

Z pięciu firm, które złożyły swoje oferty na budowę 14 km odc. II S7 od węzła Widoma do węzła Szczepanowice 6 grudnia 2017 r. wybrana została firma Mota-Engil Central Europe S.A.



Prace projektowe i roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie powinny być ukończone w ciągu 34 miesięcy od daty podpisania umowy. Do czasu realizacji robót nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 15 grudnia do 15 marca), natomiast do czasu przeznaczonego na projektowanie inwestycji okresy zimowe są wliczane.

Zakres planowanej inwestycji obejmuje:
- realizację drogi ekspresowej S7 jako drogi dwujezdniowej z pasem dzielącym ziemnym oraz pasami awaryjnymi,
- budowę węzłów drogowych łączących S7 z istniejącym układem komunikacyjnym,
- budowę obiektów inżynierskich w ciągu planowanej drogi ekspresowej i w ciągu dróg, krzyżujących się z nią (wraz z wykonaniem, w niezbędnym zakresie, korekty przebiegu tych dróg na odcinkach dojazdów do obiektów),
- budowę elementów odwodnienia drogi i obiektów towarzyszących,
- budowę dróg dojazdowych,
- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- realizację rozwiązań wynikających z oceny oddziaływania na środowisko,
- usunięci kolizji z istniejącymi obiektami budowlanymi,
- przełożenie fragmentów cieków wodnych kolidujących z droga S7,
- budowę infrastruktury technicznej stanowiącej wyposażenie techniczne drogi,
- budowę kanałów technologicznych i urządzeń infrastruktury technicznej.

Koszt inwestycji wyniesie ponad 508 mln 135 tys. zł. a gwarancja jakości 10 lat.

55,6 kilometrowy odcinek S7 granica woj. świętokrzyskiego – Kraków (włączenie do istniejącego węzła Igołomska) został podzielony na trzy części realizacyjne.

Dla odcinka I S7 od granicy woj. świętokrzyskiego do Szczepanowic (bez węzła Szczepanowice), długości ok. 23,3 km, podzielonego dodatkowo na dwie części inwestycyjne - 29.06.2017 r. została podpisana umowa z wykonawcą na:
- dla części I granica województwa – węzeł Miechów: projekt budowlany i uzyskanie decyzji ZRID do 28.08.2018 r.
- dla części II tzw. „Poradowskiej”: uzyskanie decyzji środowiskowej i opracowanie koncepcji programowej do 28.08.2018 r.

W przypadku odcinka III węzeł Widoma (bez węzła) – Kraków (z włączeniem do węzła Igołomska), długości ok. 18,3 km trwa analiza złożonych przez wykonawców ofert.

Autor: GDDKiA O/Kraków




Reklamy
Sitech Aarsleff Keller Budimex Basf PAM Soletanche Freyssinet
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję