YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Podpisano umowę na budowę S61 Ełk Południe – Wysokie
19 lipca 2018 r. podpisana została umowa na projekt i budowę drogi ekspresowej S61 od węzła Ełk Południe do węzła Wysokie wraz z połączeniem z obwodnicą Ełku w ciągu S16. [...]

XXVI Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN 2018




XVIII Krajowa Konferencja Mechaniki Gruntów i Inżynierii Geotechnicznej oraz VII Ogólnopolska Konferencja Młodych Geotechników, 04-07.09.2018, Warszawa 2018-09-04
Polski Komitet Geotechniki, Oddział Stołeczny Polskiego Komitetu Geotechniki 
oraz Katedra Geoinżynierii Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie mają zaszczyt zaprosić na XVIII Krajową Konferencję Mechaniki Gruntów i Inżynierii Geotechnicznej oraz VII Ogólnopolską Konferencję Młodych Geotechników, która odbędzie się w dniach 4-7 września 2018 r. w Laboratorium Centrum Wodne SGGW przy ul. Ciszewskiego 6 w Warszawie.[...]


Dostrzegamy coraz szersze wejście nowych technologii w branżę
Rozmowa z Dorotą Jakuta, prezes Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”.[...]


6 megatrendów będzie miało największy wpływ na kształt globalnej gospodarki
Momentami przełomowymi w historii ludzkości było wynalezienie maszyny parowej, żarówki i komputera, a potem internetu. Obecnie czynników, które mogą mieć równie znaczący wpływ na gospodarkę i społeczeństwo jest znacznie więcej. Są to automatyzacja i  robotyzacja, internet rzeczy czy sztuczna inteligencja. Eksperci firmy doradczej Deloitte wskazali sześć megatrendów, które w najbliższych latach zmienią oblicze polskiej i światowej gospodarki. To  przemysł 4.0, model gospodarki o obiegu zamkniętym, zrównoważone finanse, rynek talentów, „srebrna ekonomia” oraz elektromobilność.[...]


Powstanie kolejowy tunel średnicowy w Łodzi
PKP Polskie Linie Kolejowe SA podpisały umowę za 1,3 mld zł netto na budowę tunelu średnicowego – nowego połączenia Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Będą dogodne wyjazdy pociągiem z centrum miasta na główne trasy kolejowe. Mieszkańcy zyskają dwa nowe przystanki i szybkie przejazdy w mieście. Inwestycja zostanie zakończona w grudniu 2021 r.[...]



Metrostav wybuduje wiadukt na autostradzie A1 w Niemczech

Metrostav wraz ze spółką zależną BeMo Tunelling wybuduje nowy wiadukt na autostradzie A1 w miejscowości Volmarstein w Niemczech.



Projekt o wartości 17,5 mln euro jest kolejną inwestycją realizowaną przez Metrostav z udziałem austriackiej spółki. Nowy 285-metrowy wiadukt będzie składał się z dwóch mostów, z trzema pasami ruchu na każdym oraz dodatkowymi pasami awaryjnymi. Realizacja projektu joint venture przez Metrostav i BeMo Tunelling rozpocznie się jeszcze w 2017 roku, a zakończenie budowy planowane jest w 2020 roku.

Obecny wiadukt na ruchliwej autostradzie w zachodniej części Niemiec został wybudowany w 1958 roku i jego stan techniczny nie kwalifikuje obiektu do remontu. Do budowy nowego wiaduktu użyte zostanie ok. 25 000 metrów sześciennych zbrojonego betonu. Dodatkowo, Metrostav oraz BeMo Tunelling odpowiadać będą za zabezpieczenie ruchu i budowę dróg objazdowych.

- Kontrakt na budowę wiaduktu na autostradzie A1 to kolejne przedsięwzięcie spółki Metrostav na rynku niemieckim. Projekt realizowany w miejscowości Volmarstein to wymagająca inwestycja ze względu na konieczność utrzymania ruchu na tak ważnej i ruchliwej drodze. Metrostav przystępuje do budowy wiaduktu z wieloletnim doświadczeniem w realizacji obiektów mostowych. Dzięki licznym inwestycjom, zrealizowanym m.in. w Polsce, spółka może pochwalić się bogatym portfolio projektów oraz niezwykle doświadczoną kadrą. Inżynierowie i specjaliści Metrostav potrafią doskonale zarządzać wieloetapowymi inwestycjami, które muszą uwzględniać wzmożony ruch drogowy. Koronnym przykładem takiego projektu była przebudowa Trasy AK i Mosty Grota w Warszawie. Budowa wiaduktu na autostradzie A1 to kolejna, po pracach między innymi przy budowie elektrowni wodnej w Austrii, inwestycja prowadzona w formule joint venture wraz ze spółką BeMo Tunelling. Przejęcie austriackiej firmy pomogło Grupie Metrostav w ekspansji na kolejne rynki w Europie – dzięki BeMo Tunelling powiększyliśmy możliwości logistyczne, techniczne oraz zaplecze kadrowe w Austrii i Niemczech –
mówi Martin Kulhavý, członek zarządu Metrostav Polska.

Autor: Metrostav Polska S.A.




Reklamy
Sitech Budimex PAM Soletanche Loyd Mosty Polskie DCS Uponor
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję