YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


System EcoStruxure Building w Centrum CEZAMAT
Schneider Electric wdrożył innowacyjny system automatyki budynkowej EcoStruxure Building, w jednej z największych polskich inwestycji w obszarze badań i rozwoju - Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii - CEZAMAT. [...]

Bariera przeciwodłamkowa Geobrugg zatrzymała blok betonowy ważący 25 t




IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Budownictwo – Infrastruktura – Górnictwo „Monitoring, profilaktyka i zabezpieczanie infrastruktury budowlanej na terenach górniczych i pogórniczych”, 11-12.01.2018, Kraków 2018-01-11
W dniach 11-12 stycznia 2018 roku odbędzie się w Krakowie pod patronatem JM Rektora Politechniki Krakowskiej oraz Dziekana Wydziału Inżynierii Lądowej - IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Budownictwo – Infrastruktura – Górnictwo pt. „Monitoring, profilaktyka i zabezpieczanie infrastruktury budowlanej na terenach górniczych i pogórniczych”. Patronat Honorowy nad Konferencją sprawuje Prezes Wyższego Urzędu Górniczego.[...]


ERBUD – potentat na rynku budownictwa kubaturowego
Rozmowa z Walentym Twardym, dyrektorem ds. produkcji firmy Erbud SA.[...]


Rozwój polskiej kolei do 2023 r.
2016 był rokiem przetargów, 2017 – rokiem podpisywania umów, a w roku 2018 będą już prowadzone duże prace budowlane. Wszystko wskazuje na to, że przyszedł w końcu czas na inwestycje na rynku kolejowym. Zdaniem ekspertów, zaangażowanie PKP PLK SA w ich realizację wygląda obiecująco, a zaawansowanie prac przetargowych jest widoczne. Dzięki wielomiliardowym inwestycjom zaplanowanym na kolei do 2023 r. istnieje realna szansa na osiągnięcie w tym obszarze średniego standardu europejskiego.[...]


STRABAG wybudował drogę S7 Rychnowo – Olsztynek
STRABAG zakończył budowę ponad 11-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S7 z Rychnowa do Olsztynka, udostępniając tym samym trasę, stanowiącą przedłużenie wcześniej oddanego fragmentu drogi Ostróda Płd. – Rychnowo o długości 8,8 km. Realizację inwestycji wykonawca rozpoczął w kwietniu 2015 r. Zadanie o wartości 388,5 mln zł brutto wykonano na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.[...]



Metrostav wybuduje wiadukt na autostradzie A1 w Niemczech

Metrostav wraz ze spółką zależną BeMo Tunelling wybuduje nowy wiadukt na autostradzie A1 w miejscowości Volmarstein w Niemczech.



Projekt o wartości 17,5 mln euro jest kolejną inwestycją realizowaną przez Metrostav z udziałem austriackiej spółki. Nowy 285-metrowy wiadukt będzie składał się z dwóch mostów, z trzema pasami ruchu na każdym oraz dodatkowymi pasami awaryjnymi. Realizacja projektu joint venture przez Metrostav i BeMo Tunelling rozpocznie się jeszcze w 2017 roku, a zakończenie budowy planowane jest w 2020 roku.

Obecny wiadukt na ruchliwej autostradzie w zachodniej części Niemiec został wybudowany w 1958 roku i jego stan techniczny nie kwalifikuje obiektu do remontu. Do budowy nowego wiaduktu użyte zostanie ok. 25 000 metrów sześciennych zbrojonego betonu. Dodatkowo, Metrostav oraz BeMo Tunelling odpowiadać będą za zabezpieczenie ruchu i budowę dróg objazdowych.

- Kontrakt na budowę wiaduktu na autostradzie A1 to kolejne przedsięwzięcie spółki Metrostav na rynku niemieckim. Projekt realizowany w miejscowości Volmarstein to wymagająca inwestycja ze względu na konieczność utrzymania ruchu na tak ważnej i ruchliwej drodze. Metrostav przystępuje do budowy wiaduktu z wieloletnim doświadczeniem w realizacji obiektów mostowych. Dzięki licznym inwestycjom, zrealizowanym m.in. w Polsce, spółka może pochwalić się bogatym portfolio projektów oraz niezwykle doświadczoną kadrą. Inżynierowie i specjaliści Metrostav potrafią doskonale zarządzać wieloetapowymi inwestycjami, które muszą uwzględniać wzmożony ruch drogowy. Koronnym przykładem takiego projektu była przebudowa Trasy AK i Mosty Grota w Warszawie. Budowa wiaduktu na autostradzie A1 to kolejna, po pracach między innymi przy budowie elektrowni wodnej w Austrii, inwestycja prowadzona w formule joint venture wraz ze spółką BeMo Tunelling. Przejęcie austriackiej firmy pomogło Grupie Metrostav w ekspansji na kolejne rynki w Europie – dzięki BeMo Tunelling powiększyliśmy możliwości logistyczne, techniczne oraz zaplecze kadrowe w Austrii i Niemczech –
mówi Martin Kulhavý, członek zarządu Metrostav Polska.

Autor: Metrostav Polska S.A.




Reklamy
SSAB Mosty Polskie AARSLEFF Amago Strabag BASF Budimex DCS
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję