REKLAMA
Drogi Wiadomości
3 Minuty czytania

Likwidację osuwisk w Tylawie, Trzcianie i Brzegach Dolnych

W Rzeszowie podpisano umowę ze spółka Inżynieria Rzeszów na likwidację osuwisk zlokalizowanych w ciągu DK19 w Tylawie i Trzcianie oraz na rozbudowę DK84 wraz z ustabilizowaniem korpusu drogi poprzez zabezpieczenie osuwiska w Brzegach Dolnych.

Inżynieria Rzeszów S.A. zaprojektuje i wykona wszystkie roboty budowlane wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w terminie 20 miesięcy od daty zawarcia umowy. Do czasu realizacji robót nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 15 grudnia do 15 marca), natomiast do czasu objętego projektowaniem wlicza się okresy zimowe. Łączny koszt prac to ponad 25 mln zł. Zadanie zostało podzielone na części. Ich zakres jest następujący:
Część 1. Koszt ok. 13,5 mln zł
„Likwidacja osuwisk nr ewid. PDK 0014, PDK 0015, PDK 0016 zlokalizowanych w ciągu DK19 w miejscowości Tylawa”, w tym: opracowanie koncepcji projektowej; uzyskanie warunków technicznych dla zabezpieczenia istniejących sieci kolidujących, z projektowaną rozbudową dróg i likwidacją osuwisk, opracowanie Projektu budowlanego dla rozbudowy odcinka drogi krajowej i zabezpieczenia osuwisk; uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji oraz zezwoleń; opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego, projekty wykonawcze, wielobranżowe oraz wykonanie robót budowlanych:
– odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych,
– wycinka drzew i krzewów,
– robotach rozbiórkowych,
– robotach ziemnych (wykopy, nasypy),
– przebudowa przepustów pod korpusem dróg,
– przepusty pod zjazdami,
– odwodnieniu korpusu drogowego,
– wykonaniu frezowania nawierzchni,
– wykonaniu podbudów,
– wykonaniu nawierzchni,
– pracach wykończeniowych,
– wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
– wykonaniu elementów ulic,
– oświetlenie uliczne,
– przebudowa (zabezpieczenie) kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,
– budowa kanału technologicznego,
– wykonaniu konstrukcji oporowej z pali wierconych zbrojonych kształtownikiem stalowym,
– wykonaniu kotew gruntowych trwałych,
– wykonaniu oczepu żelbetowego palisady,
– wykonaniu drenażu francuskiego,
– wykonaniu systemu dren wierconych,
– przewiertów sterowanych,
– przebudowie/umocnieniu rowów.
Część 2. Koszt ok. 8,8 mln zł

„Likwidacja osuwiska o numerze ewid. PDK 0051 w ciągu DK19 w miejscowości Trzciana”,
w tym: opracowanie koncepcji projektowej; uzyskanie warunków technicznych dla zabezpieczenia istniejących sieci kolidujących z projektowaną rozbudową dróg i likwidacją osuwisk, opracowanie Projektu budowlanego dla rozbudowy odcinka drogi krajowej i zabezpieczenia osuwisk, uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji oraz zezwoleń; opracowanie dokumentacji projektowej – projekty wykonawcze, wielobranżowe; pełnienie nadzoru autorskiego; wykonanie robót budowlanych:
– odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych,
– wycinka drzew i krzewów,
– robotach rozbiórkowych,
– robotach ziemnych (wykopy, nasypy),
– przebudowa przepustów pod korpusem dróg,
– przepusty pod zjazdami,
– odwodnieniu korpusu drogowego,
– wykonaniu frezowania nawierzchni,
– wykonaniu podbudów,
– wykonaniu nawierzchni,
– pracach wykończeniowych,
– wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
– wykonaniu elementów ulic,
– oświetlenie uliczne,
– przebudowa (zabezpieczenie) kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,
– budowa kanału technologicznego,
– wykonaniu konstrukcji oporowej z pali wierconych zbrojonych kształtownikiem stalowym,
– wykonaniu kotew gruntowych trwałych,
– wykonaniu oczepu żelbetowego palisady,
– wykonaniu drenażu francuskiego,
– wykonaniu systemu dren wierconych,
– przewiertów sterowanych,
– przebudowie/umocnieniu rowów.
Część 3. Koszt ok. 3 mln zł
„Rozbudowa drogi krajowej nr 84 (w km 40+840 do km 40+900) wraz z ustabilizowaniem korpusu drogi poprzez zabezpieczenie osuwiska w miejscowości Brzegi Dolne”, w tym: opracowanie koncepcji projektowej; uzyskanie warunków technicznych dla zabezpieczenia istniejących sieci kolidujących z projektowaną rozbudową dróg; opracowanie Projektu budowlanego dla rozbudowy odcinka drogi krajowej i zabezpieczenia osuwiska; uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji oraz zezwoleń; opracowanie dokumentacji projektowej, projekty wykonawcze, wielobranżowe; pełnienie nadzoru autorskiego; wykonanie robót budowlanych:
– odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych,
– wycinka drzew i krzewów,
– robotach rozbiórkowych,
– robotach ziemnych (wykopy, nasypy),
– odwodnieniu korpusu drogowego,
– wykonaniu frezowania nawierzchni,
– wykonaniu podbudów,
– wykonaniu nawierzchni,
– pracach wykończeniowych,
– wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
– wykonaniu elementów ulic,
– przebudowa (zabezpieczenie) kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,
– budowa kanału technologicznego,
– wykonaniu konstrukcji oporowej z pali wierconych zbrojonych kształtownikiem stalowym,
– wykonaniu oczepu żelbetowego palisady,
– wykonaniu drenażu francuskiego.

Autor: GDDKiA O/Rzeszów

REKLAMA
REKLAMA
Kalendarium wydarzeń
Sklep internetowy NBI
REKLAMA