YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Patronat Medialny


I Kongres Rozwoju Kolei 2019-01-24
23 stycznia 2019 r. w Warszawie odbył się I Kongres Rozwoju Kolei „Przyszłość i perspektywy”. Organizatorem były spółki z Grupy PKP: PKP S.A., PKP Cargo S.A., PKP Intercity S.A. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




III Forum Gospodarcze Budownictwa „Build4Future”, 11-12.02.2019, Poznań 2019-02-11
Najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym targom Budma 2019 jest III edycja Forum Gospodarczego Budownictwa „Build4Future”, które zainauguruje święto branży budowlanej już 11-12 lutego 2019 roku w Poznaniu. Ciekawy program merytoryczny spotkania zapewnią, nie tylko prezentacje przedstawiane przez ekspertów, ale przede wszystkim panele dyskusyjne, które będą idealną okazją do merytorycznej dyskusji przedstawicieli administracji publicznej z przedsiębiorcami.[...]


Postęp w inżynierii rodzi się w mostownictwie
Rozmowa z prof. dr. hab. inż. Kazimierzem Flagą, dr h.c.m. z Katedry Budowy Mostów i Tuneli Politechniki Krakowskiej, rektorem tej uczelni w latach 1996-2002.[...]


Raport „Zamknięty obieg – otwarte możliwości”
Oddziaływanie ludzi na środowisko jest coraz większe. Liczba ludności przez ostatnie pół wieku wzrosła dwukrotnie: z 3,7 mld do 7,6 mld. Powoduje to, że zużycie surowców naturalnych wzrasta niewspółmiernie do możliwości regeneracyjnych Ziemi. Zwiększeniu ulega również ilość odpadów, które są nieprawidłowo zagospodarowane, co oznacza duże straty dla środowiska naturalnego. Odpowiedzią na te wyzwania jest gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ). Jak wynika z raportu firmy doradczej Deloitte „Zamknięty obieg – otwarte możliwości”, gospodarka odpadami i zarządzanie surowcami są w Polsce nieefektywne. [...]


Krakowskie inwestycje kolejowe w ramach Krajowego Programu Kolejowego
Nowe perony w Bieżanowie, Prokocimiu i Mydlnikach to jedne z pierwszych efektów miliardowych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych SA w krakowskim węźle kolejowym. Nowe rozwiązania usprawniają komunikację w Małopolsce i jej stolicy. Za kilka miesięcy podróże w aglomeracji i przejazdach dalekobieżnych będą łatwiejsze.[...]



Kolokwium: Destrukt asfaltowy w budownictwie drogowym, 15.02.2018, Łódź

Polski Kongres Drogowy we współpracy z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad zaprasza na pierwsze w tym roku kolokwium techniczne na temat „Destrukt asfaltowy w budownictwie drogowym”. Kolokwium odbędzie się 15 lutego 2018 r. w Łodzi, w Centrum Konferencyjnym „Rubin” przy ul. Lodowej 94.
Autor: Polski Kongres Drogowy



 
Masa pozyskiwanego destruktu asfaltowego rośnie i będzie wzrastać w miarę zwiększania się zakresu inwestycji polegających na dostosowywaniu istniejących dróg do parametrów wyższej klasy oraz modernizacji zwiększających nośność. Destrukt jest formalnie odpadem, ale może być wykorzystywany po przetworzeniu w mieszankach mineralno-asfaltowych. W jakich proporcjach, do których warstw i na drogach jakich kategorii ruchu – to będą tematy dyskusji podczas kolokwium.

Program:
9:15 Serwis kawowy, rejestracja uczestników
Sesja I
10:00 Możliwości zastosowania granulatu asfaltowego w oparciu o polskie i niemieckie przepisy i doświadczenia – dr inż. Igor Ruttmar, TPA
10:40 Gospodarka destruktem asfaltowym w Oddziale GDDKiA w Łodzi – Zbigniew Paliński zastępca dyrektora ds. technologii Oddziału GDDKiA w Łodzi
11:00 Recykling na gorąco: właściwości granulatów i mieszanek mineralno-asfaltowych – dr inż. Wojciech Bańkowski, IBDiM
11:30 Ograniczenia w zastosowaniu granulatu asfaltowego w mieszankach mineralno-asfaltowych produkowanych na gorąco – dr inż. Jacek Alenowicz, dr inż. Bohdan Dołżycki, Katedra Inżynierii Drogowej i Transportowej Politechniki Gdańskiej
Dyskusja
12:10 Przerwa kawowa
Sesja II
12:30 Projektowanie mieszanek mineralno-asfaltowych z destruktem do zastosowania na odcinkach testowych – dr hab. inż. Jan Król, mgr inż. Adam Liphardt, Politechnika Warszawska
12:55 Doświadczenia z zastosowania destruktu asfaltowego na drogach klasy A i S – Karol Gałązka, technolog zespołu wytwórni Budimex SA
13:20 Doświadczenia z wdrażania technologii recyklingu głębokiego na zimno z asfaltem spienionym w regionie świętokrzyskim – prof. dr hab. inż. Marek Iwański, dr inż. Anna Chomicz-Kowalska Politechnika Świętokrzyska
13:50 Recykling głęboki na zimno w remontach dróg wojewódzkich – Dariusz Wróbel, zastępca dyrektora ds. utrzymania sieci drogowej Świętokrzyskiego ZDW w Kielcach
14:05 MAKRUM – 150 lat tradycji: od remontu maszyn rolniczych do Granulatora Destruktu Asfaltowego GDA – Jan Borodo, Krzysztof Kałużny, Grupa Kapitałowa Immobile
14:20 Prezentacja oferty partnerów kolokwium
14:25 Dyskusja
15:00 Lunch, zakończenie

Kontakt
Stowarzyszenie Polski Kongres Drogowy

ul. Jagiellońska 80

03-301 Warszawa

tel/fax: (22) 675 08 15

tel.kom.: 605 200 214

e-mail: office@pkd.org.pl



Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Organizatora.


Reklamy
MPWiK Kraków PAM Soletanche Budimex Amago Aarsleff Keller Strabag
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję