YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Patronat Medialny


Przebudowa stacji Rzeszów Główny 2018-08-10
Rozpoczęła się modernizacja stacji Rzeszów Główny za ponad 200 mln zł. To jedna z najważniejszych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych SA w województwie podkarpackim. Dzięki przebudowie peronów, które zostaną wyposażone w windy i schody ruchome, pasażerowie zyskają większy komfort podróży. W ramach inwestycji powstanie także dodatkowy przystanek Rzeszów Zachodni. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




XVIII Krajowa Konferencja Mechaniki Gruntów i Inżynierii Geotechnicznej oraz VII Ogólnopolska Konferencja Młodych Geotechników, 04-07.09.2018, Warszawa 2018-09-04
Polski Komitet Geotechniki, Oddział Stołeczny Polskiego Komitetu Geotechniki 
oraz Katedra Geoinżynierii Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie mają zaszczyt zaprosić na XVIII Krajową Konferencję Mechaniki Gruntów i Inżynierii Geotechnicznej oraz VII Ogólnopolską Konferencję Młodych Geotechników, która odbędzie się w dniach 4-7 września 2018 r. w Laboratorium Centrum Wodne SGGW przy ul. Ciszewskiego 6 w Warszawie.[...]


Dostrzegamy coraz szersze wejście nowych technologii w branżę
Rozmowa z Dorotą Jakuta, prezes Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”.[...]


Metody wzmacniania podłoża gruntowego w budownictwie drogowym
Metody wzmacniania podłoża gruntowego są stale rozwijane. Ponadto poprawia się jakość robót i możliwości ich kontroli, co umożliwia zwiększanie zakresu ich stosowania. Wybór konkretnego rozwiązania zawsze muszą jednak poprzedzać wyczerpujące, dostosowane do konkretnych potrzeb badania gruntu. A ponieważ do wzmacniania podłoża używane są specyficzne metody i procesy, to ich programowanie, projektowanie oraz prowadzenie i kontrolowanie wymagają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.[...]


Kończy się budowa drogi ekspresowej S7 Koszwały – Elbląg
Budowa drogi S7 Gdańsk (A1) – Elbląg (S22) odcinek Koszwały (DK7, węzeł Koszwały) – Elbląg (z węzłem Kazimierzowo), zadanie 1. Koszwały – Nowy Dwór Gdański oraz Zadanie 2. Nowy Dwór Gdański – Kazimierzowo to jedno ze strategicznych przedsięwzięć dla województwa pomorskiego. Pierwsze samochody pojadą nową trasą w październiku 2018 r.[...]



Kolokwium: Destrukt asfaltowy w budownictwie drogowym, 15.02.2018, Łódź

Polski Kongres Drogowy we współpracy z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad zaprasza na pierwsze w tym roku kolokwium techniczne na temat „Destrukt asfaltowy w budownictwie drogowym”. Kolokwium odbędzie się 15 lutego 2018 r. w Łodzi, w Centrum Konferencyjnym „Rubin” przy ul. Lodowej 94.
Autor: Polski Kongres Drogowy



 
Masa pozyskiwanego destruktu asfaltowego rośnie i będzie wzrastać w miarę zwiększania się zakresu inwestycji polegających na dostosowywaniu istniejących dróg do parametrów wyższej klasy oraz modernizacji zwiększających nośność. Destrukt jest formalnie odpadem, ale może być wykorzystywany po przetworzeniu w mieszankach mineralno-asfaltowych. W jakich proporcjach, do których warstw i na drogach jakich kategorii ruchu – to będą tematy dyskusji podczas kolokwium.

Program:
9:15 Serwis kawowy, rejestracja uczestników
Sesja I
10:00 Możliwości zastosowania granulatu asfaltowego w oparciu o polskie i niemieckie przepisy i doświadczenia – dr inż. Igor Ruttmar, TPA
10:40 Gospodarka destruktem asfaltowym w Oddziale GDDKiA w Łodzi – Zbigniew Paliński zastępca dyrektora ds. technologii Oddziału GDDKiA w Łodzi
11:00 Recykling na gorąco: właściwości granulatów i mieszanek mineralno-asfaltowych – dr inż. Wojciech Bańkowski, IBDiM
11:30 Ograniczenia w zastosowaniu granulatu asfaltowego w mieszankach mineralno-asfaltowych produkowanych na gorąco – dr inż. Jacek Alenowicz, dr inż. Bohdan Dołżycki, Katedra Inżynierii Drogowej i Transportowej Politechniki Gdańskiej
Dyskusja
12:10 Przerwa kawowa
Sesja II
12:30 Projektowanie mieszanek mineralno-asfaltowych z destruktem do zastosowania na odcinkach testowych – dr hab. inż. Jan Król, mgr inż. Adam Liphardt, Politechnika Warszawska
12:55 Doświadczenia z zastosowania destruktu asfaltowego na drogach klasy A i S – Karol Gałązka, technolog zespołu wytwórni Budimex SA
13:20 Doświadczenia z wdrażania technologii recyklingu głębokiego na zimno z asfaltem spienionym w regionie świętokrzyskim – prof. dr hab. inż. Marek Iwański, dr inż. Anna Chomicz-Kowalska Politechnika Świętokrzyska
13:50 Recykling głęboki na zimno w remontach dróg wojewódzkich – Dariusz Wróbel, zastępca dyrektora ds. utrzymania sieci drogowej Świętokrzyskiego ZDW w Kielcach
14:05 MAKRUM – 150 lat tradycji: od remontu maszyn rolniczych do Granulatora Destruktu Asfaltowego GDA – Jan Borodo, Krzysztof Kałużny, Grupa Kapitałowa Immobile
14:20 Prezentacja oferty partnerów kolokwium
14:25 Dyskusja
15:00 Lunch, zakończenie

Kontakt
Stowarzyszenie Polski Kongres Drogowy

ul. Jagiellońska 80

03-301 Warszawa

tel/fax: (22) 675 08 15

tel.kom.: 605 200 214

e-mail: office@pkd.org.pl



Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Organizatora.


Reklamy
Budimex Loyd Soletanche Uponor PAM Mosty Polskie Sitech Keller
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję