Facebook   YouTube   English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


Powrót do ruchu jedną jezdnią na węźle Szczecin Kijewo 2022-01-21
Powrót do ruchu jedną jezdnią A6 umożliwi dokończenie prac na jezdni w kierunku Świnoujścia. Obecnie kierowcy przejeżdżają przez węzeł jezdnią w stronę Kołbaskowa, mając do dyspozycji po jednym pasie ruchu w każdą stronę. [...]

125 lat Grupy Brugg




NOVDROG ’22 2022-03-10
[...]


Pandemia nie taka bezbolesna dla budownictwa
Rozmowa z Wojciechem Trojanowskim i Waldemarem Wójcikiem, członkami zarządu STRABAG Sp. z o.o.[...]


Infrastruktura wodno-ściekowa w miastach przyszłości
„Polskie Miasta Przyszłości 2050” to raport Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością oraz ekspertów Saint-Gobain, który został opracowany przy współpracy firmy konsultingowej 4CF zajmującej się foresightem strategicznym. [...]


Spółka Soletanche Polska przygotowała grunt pod rozbudowę Urzędu Morskiego w Gdyni
Grunt pod rozbudowę budynku biurowo-warsztatowo-magazynowego Urzędu Morskiego w Gdyni przygotowany. Na mocy umowy zawartej pomiędzy Urzędem Morskim w Gdyni a Soletanche Polska firma wykonała wzmocnienia pod projektowany budynek wielofunkcyjny. Zadaniem firmy było „Wykonanie pali przemieszczeniowych dla projektowanego budynku”. [...]



Inwestycje

Dlaczego potrzebujemy stopnia wodnego w Siarzewie? »

Opracowanie: Iwona Gniedziejko, konsultacje merytoryczne: dr inż. Krzysztof Wrzosek, mgr Marcin Puchała, mgr inż. Przemysław Sobiesak
Stopień wodny w Siarzewie na Wiśle to nowoczesna inwestycja, która nie tylko ma stanowić wsparcie dla obecnego SW Włocławek i zagwarantować jego bezpieczeństwo, ale przede wszystkim zapewnić ochronę przeciwpowodziową, w szczególności osłonę przed zimowymi powodziami zatorowymi. Pozwoli na sterowanie falą powodziową i ułatwi możliwość przepłynięcia lodołamaczy. Zdecydowanie wstrzyma proces erozji wgłębnej. Pośrednio nowy stopień będzie przeciwdziałać skutkom suszy. Zapewni również bezpieczeństwo energetyczne.

Pięć punktów, które musisz spełnić, podejmując się rewitalizacji obiektu »

Karolina Bukała-Głowa, Soletanche Polska Sp. z o.o.
Projekty rewitalizacyjne wymagają szczególnej dbałości w planowaniu i fazowaniu prac. Niekiedy jeden nieprzemyślany ruch może wiązać się z koniecznością poniesienia wyższych wydatków na zmianę technologii wykonania. Dlatego tak ważne jest, aby realizację oddać w ręce doświadczonego wykonawcy. Oto pięć najważniejszych punktów, które zdaniem Soletanche Polska należy spełnić, aby proces budowlany zamknąć z sukcesem. Firma jest wykonawcą fundamentowania specjalistycznego takich obiektów, jak Centrum Praskie Koneser, Browary Warszawskie, Zakłady Optyczne PZO oraz Fabryka Norblina.

Tunele Północnej Obwodnicy Krakowa »

Soletanche Polska Sp. z o.o.
Ze względu na wymagające warunki hydrogeologiczne realizacje tuneli TS14 i TS04 generalny wykonawca Konsorcjum firm Gὕlermak – lider konsorcjum oraz Mosty Łódź powierzyło Soletanche Polska, doświadczonemu wykonawcy konstrukcji podziemnych.

PORR buduje drogę ekspresową S3 Legnica – Lubawka »

PORR SA
Trwają prace na budowie drogi ekspresowej S3 Legnica – Lubawka, odcinek Bolków – granica państwa, zadanie III – od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła).

STRABAG modernizuje odcinki linii kolejowej E59 Wronki – Krzyż i Dobiegniew – Słonice »

Jacek Krupiński, Andrzej Śliwiński, Dyrekcja Kolejowa STRABAG Sp. z o.o.
Na początku 2020 r. koncern STRABAG podpisał umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej E59 z Poznania do Szczecina. Projekty polegają na modernizacji systemów torowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinkach Wronki – Krzyż (bez stacji Krzyż) oraz Dobiegniew – Słonice.

Ponad 100 przejść dla zwierząt przez tory i mosty kolejowe »

Oprac. Redakcja przy współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych SA
Aby jelenie, wilki, łosie, żaby, węże swobodnie przekraczały tory, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. budują specjalne przejścia, przystosowują mosty, sprawdzają trasy zwierząt. Tylko w 2020 r. ponad 100 obiektów zostało dostosowanych do wędrówek zwierząt. Monitoring umożliwia obserwację, jak zwierzęta przechodzą przez tory. Ekologiczne rozwiązania powstają przy udziale środków unijnych.

Inteligentne rozwiązanie monitoringu i sterowania deszczówką w Rzeszowie »

Ecol-Unicon Sp. z o.o.
Monitoring i zdalna obsługa urządzeń infrastruktury deszczowej to znaczące ułatwienie dla właścicieli i operatorów systemów wodno-ściekowych. Na takie rozwiązania coraz częściej decydują się samorządy, widząc w nich szansę na zwiększenie efektywności i optymalizację zarządzania wodą opadową w miastach. Miasto Rzeszów, we współpracy z Ecol-Unicon, wdrożyło system inteligentnie sterowanej retencji zbiornikowej dla kanalizacji deszczowej w zlewni osiedla Budziwój o powierzchni 6,3 km2.

Trwa budowa Akademika UAM na Morasku »

ALSTAL Grupa Budowlana Sp. z o.o. Sp. k.
Budowa akademika dla Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kampusie Morasko idzie pełną parą. Aktualnie trwają prace związane z wykonaniem fundamentów. Dom studencki powstaje obok Collegium Historicum przy ulicy ul. Uniwersytetu Poznańskiego. Budowa potrwa 2 lata, a wartość tej inwestycji to ok. 52 mln zł.

Postęp prac na budowie Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów w Olsztynie »

Soletanche Polska Sp. z o.o.
Bunkier wykonany będzie w technologii ścian szczelinowych. Ten zakres prac wraz z realizacją płyty fundamentowej wykonawca robót budowlanych, firma Strabag, powierzyła Soletanche Polska, światowemu liderowi budownictwa podziemnego.

Przebudowa Dworca Warszawa Zachodnia - Budimex powierzył realizacje fundamentowania Soletanche Polska »

Soletanche Polska Sp. z o.o.
W ramach kontraktu Soletanche zaprojektuje i wykona następujące zadania: posadowienie kładki dla pieszych oraz przyszłego zadaszenia peronów. Zrealizuje poziomą przesłonę przeciwfiltracyjną niezbędną ze względu na wysoki poziom wód gruntowych. Najważniejszym zadaniem będzie wykonanie ściany tunelu dla pieszych oraz podziemnego przystanku tramwajowego.

Przegląd inwestycji drogowych »


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała ofertę spółki Strabag Infrastruktura Południe jako najkorzystniejszą w przetargu na kontynuację budowy drogi ekspresowej S7 na odcinku Lubień – Naprawa.

Przegląd inwestycji mostowych »


Nad Wisłą między Goczałkowicami-Zdrojem a Czechowicami-Dziedzicami pociągi będą kursowały po dwóch torach położonych na osobnych, trójprzęsłowych konstrukcjach.

Przegląd inwestycji kubaturowych »


Wieżowiec Mennica Legacy Tower, zlokalizowany przy skrzyżowaniu ulic Prostej i Żelaznej na warszawskiej Woli, uzyskał prawomocne pozwolenie na użytkowanie.

Przegląd inwestycji hydrotechnicznych »


Konsorcjum spółek Sweco Consulting oraz DHI Polska wykona na zlecenie PGW Wody Polskie aktualizację Programu Ochrony Wód Morskich (aPOWM).

Raport z prac na Mierzei Wiślanej »

Autor: NDI SA
- Przekop Mierzei Wiślanej to strategiczna inwestycja dla regionu i całego naszego kraju. Koronawirus nie zatrzymuje polskich budów: trwają one w całym kraju – powiedział minister infrastruktury Andrzej Adamczyk.

Ponad 252 mln zł z unijnych funduszy na połączenie drogowe z Białymstokiem »

Autor: PARP
Zakończona właśnie budowa Węzła Porosły to jedna z największych i najdroższych inwestycji drogowych w historii Białegostoku. Ma znaczenie zarówno dla mieszkańców województwa podlaskiego, jak i kierowców jadących drogą krajową nr 8.

Budimex oddał dwa węzły na A1 »

Autor: Budimex SA
29 i 30 grudnia 2020 r. na budowie odcinka A1 Tuszyn – Piotrków Budimex oddał do eksploatacji dwa kluczowe węzły: Piotrków Zachód (połączenie budowanej A1 z S8) i Piotrków Południe (tzw. największe rondo Europy).

Varso Tower polskim rekordzistą »

Autor: HB Reavis Poland Sp. z o.o.
Zakończyła się główna część prac konstrukcyjnych w wieżowcu Varso Tower – położony w centrum Warszawy budynek oficjalnie stał się najwyższym w Polsce pod względem wysokości mierzonej do dachu. Na jego szczycie trwa już montaż iglicy, która wkrótce zapewni mu docelową wysokość architektoniczną 310 metrów, dzięki której stanie się też najwyższym budynkiem w Unii Europejskiej.

Pierwsza w Polsce Dociskowa Ściana Żelbetowa Kotwiona na budowie Teatru Polskiego w Szczecinie »

Soletanche Polska Sp. z o.o.
Nieszablonowe koncepcje projektowe wymagają nowatorskich rozwiązań, dlatego tematy, które wymagają doświadczonego wykonawcy w zakresie fundamentowania zwykle trafiają do naszego portfolio – wyjaśnia Piotr Szturmowski, Dyrektor Oddziału Północ Soletanche Polska.

PORR drąży tunel na S3 »

Autor: PORR S.A.
Po około trzech miesiącach prac na budowie drogi ekspresowej S3 na odcinku Bolków – Kamienna Góra Płn. rozpoczęto drążenie tunelu TS-26. Przeprawa o długości 2300 me będzie najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce drążonym w skale. Zakończenie prac planowane jest na drugą połowę 2023 roku. Wykonawcą robót jest konsorcjum PORR S.A. (lider) i PORR Bau GmbH.

<< Poprzednia | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Następna >>



Reklamy
Porr Keller SG Pam Geobrugg GEO-Instruments Optem Wodociągi Miasta Krakowa Soletanche
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
- -
Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję