YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Trwa budowa obwodnicy Stalowej Woli i Niska
Na budowie ponad 15-kilometrowej obwodnicy Stalowej Woli i Niska w ciągu DK77 Wykonawca, Konsorcjum firm Mostostal Warszawa i Acciona Construccion prowadzi prace na całym odcinku i we wszystkich branżach. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




VII Szkoła Górnictwa Odkrywkowego, 09-11.09.2019, Kielce 2019-09-09
W imieniu: Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydziału Górnictwa i Geoinżynierii, Katedry Górnictwa Odkrywkowego, Fundacji „Nauka i Tradycje Górnicze” oraz Sekcji Technologii Górniczej Komitetu Górnictwa Polskiej Akademii Nauk, Głównej Komisji ds. Górnictwa Odkrywkowego ZG SITG oraz Stowarzyszenia Polskich Inżynierów Strzałowych pragniemy serdecznie zaprosić do udziału w VII edycji Szkoły Górnictwa Odkrywkowego, która odbędzie się w dniach 9-11 września 2019 r. w hotelu Binkowski Resort**** w Kielcach.[...]


Kompozyty TWS – połączenie doskonałych parametrów mechanicznych z lekkością i wytrzymałością
Rozmowa z Izabelą Reich, kierownik Działu Sprzedaży TWS w firmie Fibrolux.[...]


W Polsce się buduje, ale wciąż za mało – na tysiąc mieszkańców przypada u nas tylko 380 mieszkań
W Polsce w 2018 roku za metr kwadratowy nowego mieszkania trzeba było zapłacić średnio 1 370 euro, czyli o 3,8 proc. więcej niż rok wcześniej. W Warszawie cena ta wynosiła 1 935 euro. Dla porównania średni koszt zakupu metra kwadratowego w centralnych dzielnicach Paryża wynosi ponad 12,9 tys. euro, a w Londynie – 11,2 tys. euro. Jak wynika z ósmej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „Property Index. Overview of European Residential Markets. Where does residential price growth end?”, pomimo że w Polsce buduje się najwięcej spośród krajów Europy Środkowej, mieszkań wciąż brakuje. W ubiegłym roku do użytku oddano ich blisko 185 tys.[...]


Kobylarnia łączy obwodnicę Bolkowa z ważnymi drogami
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA rozpoczęło główne prace związane z połączeniem obwodnicy Bolkowa z siecią istniejących dróg. Na połączeniu z ulicą Jeleniogórską powstaje bezkolizyjny węzeł, w Wierzchosławicach budujemy rondo i skrzyżowanie skanalizowane.[...]



Inwestycje na drogach krajowych woj. podlaskiego

Białostocki Oddział GDDKiA ogłosi w tym roku przetargi na przebudowę DK63 Zambrów – Czyżew, przejścia przez Mońki na DK65, przejścia przez Wysokie Mazowieckie na DK66 czy rozbudowę DK66 na odc. Bielsk Podlaski – Połowce.



Stan techniczny DK66, fot. GDDKiA O/BiałystokPowyższe zadania realizowane w systemie „Projektuj i buduj” (a to nie wszystkie) oznaczają rozpoczęcie przebudowy w bieżącym roku ponad 45 kilometrów dróg krajowych na Podlasiu. I to przebudowy w szerokim zakresie – ze wzmocnieniem bądź budową nowej konstrukcji jezdni i przystosowaniem jej do nośności 11,5 tony na oś, z lewoskrętami na skrzyżowaniach, z jezdniami dodatkowymi (drogi serwisowe) wreszcie ze ścieżkami rowerowymi lub ciągami pieszo-rowerowymi. Do tego oczywiście to wszystko, na co rzadko zwraca się uwagę - budowa odwodnienia jezdni, budowa kanałów technologicznych, czy oświetlenia części skrzyżowań. Zadania realizowane będą w latach 2019-2021.

Bez wątpienia najdłuższym odcinkiem w przebudowie (rozbudowie) – ponad 33 km – stanie się w tym roku droga krajowa nr 66 od Bielska Podlaskiego do miejscowości Połowce, w pobliżu przejścia granicznego z Białorusią. Roboty będą ruszały po otrzymaniu decyzji administracyjnych (ZRID, pozwolenie na budowę).

Przetargi w systemie „Projektuj i buduj” (I półrocze 2019 r.):

- Przebudowa DK65 na odc. granica województwa do DK61 w Grajewie o długości 1,53 km;
- Przebudowa DK63 na odc. Grochu – Pogorzele – Przeździecko – Mroczki o długości 4,31 km;
- Rozbudowa DK63 na odc. Czyżew Sutki – Czyżew o długości 4,35 km.

Przetarg na budowę (II półrocze 2019 r.):

- Rozbudowa DK66 „przejście przez Wysokie Mazowieckie” o długości 3,94 km.

Przebudowy i rozbudowy dróg, które rozpoczną się w I półroczu 2019 r.:

- DK66 na odcinkach: Bielsk Podlaski – Podbiele, Podbiele – Suchowolce, Suchowolce – Kleszczele, Kleszczele – Połowce o łącznej długości 33,3 km;
- DK66 – odc. Patoki o długości 1,76 km;
- DK65 „przejście przez Mońki” o długości  3,1 km;
- DK61 „przejście przez Rydzewo” o łącznej długości 1,5 km.

Przebudowy dróg, które zakończą się 2019 r.:

- DK63 „przejście przez Kolno” o długości 2,5 km, zakończenie prac – IV kw.
- DK66 Patoki – Brańsk – IV kw.
- DK61 pp. Rydzewo – IV kw.
- DK66 pp. Suchowolce – IV kw.
- DK66 Suchowolce – Kleszczele – IV kw.
- DK65 pp. Downary Plac – kw.
- DK66 pp. Szepietowo – IV kw.

Tekst i zdjęcie: GDDKiA O/Białystok





Reklamy
Soletanche Llloyd Acoustics PAM Uponor Geobrugg DCS MPWiK Kraków Basf
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję