Facebook   YouTube   English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


II Seminarium „Geoenergetyka i Geotermalne Pompy Ciepła” 2022-05-27
„Wieloletni Program Rozwoju Wykorzystania Zasobów Geotermalnych W Polsce” oraz program „Udostępnianie wód termalnych” to główne tematy wystąpienia wiceministra klimatu i środowiska P. Dziadzio, które miało miejsce 25 maja podczas II Seminarium „Geoenergetyka i Geotermalne Pompy Ciepła”. [...]

125 lat Grupy Brugg




IV Międzynarodowe Forum Tunelowe 2022-05-30
[...]


NO-DIG POLAND już we wrześniu
Rozmowa z prof. dr. hab. inż. Andrzejem Kuliczkowskim, byłym prezesem zarządu Polskiej Fundacji Technik Bezwykopowych, cenionym w Polsce i na świecie specjalistą w zakresie. [...]


Wojna w Ukrainie zagrożeniem dla rentowności polskiego budownictwa
Jak wynika z najnowszego raportu firmy badawczej Spectis Rynek budowlany w Polsce 2022–2029, po dobrym początku 2022 r. perspektywy dla budownictwa na dalszą część roku rysują się mniej optymistycznie. Do oczekiwanego spowolnienia w sposób pośredni przyczyni się wojna w Ukrainie, która potęguje już wcześniej obserwowane na rynku problemy, takie jak rosnące ceny surowców, materiałów i nośników energii czy niedobór pracowników.[...]


Powstają kolejne budynki Europejskiego Centrum Rodziny INVICTA w Sopocie
Trwa rozbudowa kompleksu budynków realizowanych w ramach budowy Europejskiego Centrum Rodziny INVICTA. Inwestycja jest wynikiem potrzeb wyznaczania nowych standardów opieki oraz opracowania innowacyjnych technik i eksperymentalnych terapii w dziedzinie leczenia zaburzeń płodności. [...]



Ceglany wiadukt mostu Poniatowskiego wyremontowany

Z końcem lutego 2020 roku zakończył się remont ceglanego wiaduktu mostu Poniatowskiego w Warszawie.
Autor: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie



  Zdjęcie: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
Dzięki przeprowadzonym pracom zabytkowy obiekt odzyskał swój dawny blask. Remont wiaduktu był konieczny, konstrukcja została wybudowana w 1910 roku, ma więc ponad 100 lat. Mijający czas i ciągła eksploatacja sprawiły, że stan techniczny wiaduktu uległ pogorszeniu.

Zdjęcie: Zarząd Dróg Miejskich w WarszawieZakres prac był kompleksowy i bardzo skomplikowany. Proces wymagał niezwykłej skrupulatności, a nad robotami cały czas czuwał konserwator zabytków. Zanim stare, zużyte spoiny i elementy kamienne zostały wykute, a następnie zastąpione nowymi przeprowadzono czyszczenie obiektu, aby ocenić jego faktyczny stan. Skrzydła wiaduktu zostały odkopane i naprawione. Zniszczone fragmenty balustrad przeszły kompletną renowację, a elementy stalowe zyskały specjalne zabezpieczenie antykorozyjne. Zupełnie nowa jest również nawierzchnia jezdni, która otrzymała solidną podbudowę. Powstał również nowy system odwodnienia, którego brak powodował rozluźnienie gruntu i powstawanie odkształceń. Łączny koszt remontu przekroczył 4 mln zł.

Zdjęcia: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie





Reklamy
Geobrugg Porr Keller GEO-Instruments Soletanche SG Pam Wodociągi Miasta Krakowa
nbi med!a
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70
- -
Copyright © nbi med!a 2005 - 2021
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję