YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Inwestycje


PORR i Mota-Engil Centra Europe wybudują S1 Oświęcim – Dankowice 2020-03-30
Oferta konsorcjum spółek: PORR oraz Mota-Engil Central Europe została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu na budowę drogi ekspresowej S1 Oświęcim – Dankowice. [...]

Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym NOVKOL 2019




IABSE Symposium Synergia kultury i inżynierii – historia i wyzwania, 20-22.05.2020, Wrocław 2020-05-20
Polska Grupa IABSE oraz Politechnika Wrocławska mają zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w IABSE Symposium Synergia kultury i inżynierii – historia i wyzwania, które odbędzie się w dniach 20-22 maja 2020 r. na Politechnice Wrocławskiej.[...]


Sytuację w branży kruszyw oceniam jako stabilną
Rozmowa z Arturem Widłakiem, prezesem zarządu Polskiego Związku Producentów Kruszyw.[...]


Nowoczesne systemy szalunków i deskowań
Jeszcze pół wieku temu normą było stosowanie do wykonywania konstrukcji z betonu wyłącznie deski i kantówki. W latach 50. XX w. zaczęto dążyć do racjonalnego i efektywnego budowania z użyciem deskowań systemowych. Nowe i wciąż udoskonalane rozwiązania w zakresie deskowań zapewniają dziś zadowalające efekty zarówno w trakcie, jak i po zdemontowaniu szalunków.[...]


Budownictwo drogowe – przegląd inwestycji
Zakończenie rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 815 Parczew – Lubartów. 29 stycznia 2020 r. miał miejsce uroczysty odbiór rozbudowanej przez Strabag Sp. z o.o. drogi wojewódzkiej nr 815 na odcinku Parczew – Lubartów. [...]



Ceglany wiadukt mostu Poniatowskiego wyremontowany

Z końcem lutego 2020 roku zakończył się remont ceglanego wiaduktu mostu Poniatowskiego w Warszawie.
Autor: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie



  Zdjęcie: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
Dzięki przeprowadzonym pracom zabytkowy obiekt odzyskał swój dawny blask. Remont wiaduktu był konieczny, konstrukcja została wybudowana w 1910 roku, ma więc ponad 100 lat. Mijający czas i ciągła eksploatacja sprawiły, że stan techniczny wiaduktu uległ pogorszeniu.

Zdjęcie: Zarząd Dróg Miejskich w WarszawieZakres prac był kompleksowy i bardzo skomplikowany. Proces wymagał niezwykłej skrupulatności, a nad robotami cały czas czuwał konserwator zabytków. Zanim stare, zużyte spoiny i elementy kamienne zostały wykute, a następnie zastąpione nowymi przeprowadzono czyszczenie obiektu, aby ocenić jego faktyczny stan. Skrzydła wiaduktu zostały odkopane i naprawione. Zniszczone fragmenty balustrad przeszły kompletną renowację, a elementy stalowe zyskały specjalne zabezpieczenie antykorozyjne. Zupełnie nowa jest również nawierzchnia jezdni, która otrzymała solidną podbudowę. Powstał również nowy system odwodnienia, którego brak powodował rozluźnienie gruntu i powstawanie odkształceń. Łączny koszt remontu przekroczył 4 mln zł.

Zdjęcia: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie





Reklamy
PAM Soletanche Wodociągi Miasta Krakowa Eurovia PPI Chrobok Uponor Keller Palisander
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję