YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Nowe przystanki na krakowskiej łącznicy kolejowej
Przystanki na Zabłociu i Krzemionkach ułatwią podróże w ruchu aglomeracyjnym oraz międzyregionalnym. Łącznica skróci przejazd z Krakowa do Skawiny, Oświęcimia i Zakopanego. [...]

Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym 2016 – relacja filmowa




8th International Student Petroleum Congress & Career Expo „East meets West”, 04-07.04.2017, Kraków 2017-04-04
Szanowni Państwo, w imieniu Komitetu Organizacyjnego Kongresu „East meets West” 2017 oraz zarządu Society of Petroleum Engineers AGH UST Student Chapter, zapraszamy na ósmą edycje największej studenckiej konferencji z branży naftowo-gazowniczej w Europie.[...]


Skupiamy się na kontraktach, które pozwolą wykorzystać potencjał firmy
Rozmowa z  mgr. inż. Romanem Rogowskim, wiceprezesem Przedsiębiorstwa Inżynieryjnego IMB-Podbeskidzie Sp. z o.o.[...]


W Warszawie buduje się taniej niż w większości metropolii UE
Mimo wzrostu średnich kosztów przedsięwzięć budowlanych, Warszawa pozostaje jedną z najbardziej przyjaznych dla nowych inwestycji metropolią Unii Europejskiej, jak podaje najnowszy raport International Construction Costs Index, opublikowany 15 marca przez Arcadis, wiodącą, globalną firmę projektowo-konsultingową. Stolica Polski awansowała w rankingu najdroższych miast z 32. na 29. pozycję w porównaniu do roku ubiegłego, co oznacza, że średni koszt nowych inwestycji wzrósł w porównaniu do innych miast ujętych w zestawieniu.[...]


Budimex zbuduje Trasę Łagiewnicką w Krakowie
Budimex w konsorcjum z Ferrovial Agroman SA zrealizuje jedną z najważniejszych w najbliższych latach inwestycji Krakowa – Trasę Łagiewnicką. 21 marca br. inwestor zawarł z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Bankiem Gospodarstwa Krajowego umowy na finansowanie drogowego projektu.[...]



Budowa przejścia podziemnego w Łochowie

Modernizacja linii kolejowej zapewni miastu sprawniejszą komunikację. Wczoraj PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały wartą 4,5 mln zł umowę na budowę podziemnego przejścia w Łochowie.



W mieście będą jeszcze wybudowane dwa bezkolizyjne obiekty. To rozwiązania realizowane na sieci kolejowej w ramach współpracy z samorządami i Krajowego Programu Kolejowego.

Jesienią 2018 r. w Łochowie piesi i rowerzyści zyskają wygodną i bezpieczną komunikację pod linią kolejową (ul. Baczkowska i Żeromskiego). Przejście będzie wyposażone w funkcjonalne oświetlenie oraz czytelne oznakowanie. Ściany zostaną pokryte powłoką antygraffiti. Przewidziano także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wygodne wejścia do obiektu zapewnią zadaszenia. Będą też dojazdy dla rowerzystów.

W Łochowie, w ramach projektu obejmującego prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne. Poza przejściem dla pieszych przewidziana jest budowa jeszcze dwóch skrzyżowań bezkolizyjnych. Wzdłuż drogi krajowej numer 62 powstanie tunel pod torami. W ciągu ul. Polnej będzie wiadukt nad linią kolejową i drogą krajową nr 50. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. analizują oferty, które zostały złożone do obu projektów. Finansowane przewidziano z programu CEF „Łącząc Europę”.


Więcej bezkolizyjnych skrzyżowań dróg z torami


PKP Polskie Linie Kolejowe S.A konsekwentnie realizują plany związane z podnoszeniem poziomu bezpieczeństwa i budową skrzyżowań bezkolizyjnych w miejscach przejazdów kolejowo-drogowych. Dzięki współpracy z samorządami powstaną bezpieczne przejazdy m.in. w Warszawie, Rembertowie i Sulejówku. W ramach projektów PLK nowe obiekty budowane są na liniach kolejowych wokół Warszawy w Wołominie, Zielonce i Piasecznie. Takie rozwiązania są także na modernizowanej linii Kraków – Rzeszów m.in. w Tarnowie.

Od stycznia kierowcy i piesi w Poznaniu Dębcu korzystają z bezpiecznego przejścia i przejazdu nad linią kolejową. W grudniu PLK otworzyły bezkolizyjny przejazd w Łodzi. Kolejne przedsięwzięcia samorządów i PLK obejmują budowę obiektów w Skarżysku Kamiennej i w Gogolinie. Budowa bezkolizyjnego przejścia kosztuje od kilku do kilkudziesięciu milionów złotych.


Autor: Karol Jakubowski, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.




Reklamy
Uponor E droga Warbud Menard BASF MPWIK Freyssinet Mosty Polskie
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję