YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Hiszpanie poprawią infrastrukturę drogową do Korczowej
Wybrano najkorzystniejszą ofertę na realizację zadania polegającego na poprawie warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem. [...]

Bariera przeciwodłamkowa Geobrugg zatrzymała blok betonowy ważący 25 t




IX edycja konferencji „Infrastruktura Polska & Budownictwo”, 08.02.2018, Warszawa 2018-02-08
Najważniejsze spotkanie przedstawicieli sektora infrastruktury i budownictwa już w lutym. Kolejna edycja konferencji, organizowana przez Executive Club, odbędzie się 8 lutego 2018 r. w hotelu The Westin w Warszawie. To najbardziej prestiżowe spotkanie liderów infrastruktury o wyjątkowej renomie na rynku, która co roku zrzesza grono reprezentantów największych firm, najwybitniejszych przedstawicieli sektora z Polski i zagranicy. Partnerami tegorocznej edycji są m.in. Dentons, Lafarge, Future Pipe Industries, Strabag, Metro Warszawskie czy Warbud.[...]


ERBUD – potentat na rynku budownictwa kubaturowego
Rozmowa z Walentym Twardym, dyrektorem ds. produkcji firmy Erbud SA.[...]


Rozwój polskiej kolei do 2023 r.
2016 był rokiem przetargów, 2017 – rokiem podpisywania umów, a w roku 2018 będą już prowadzone duże prace budowlane. Wszystko wskazuje na to, że przyszedł w końcu czas na inwestycje na rynku kolejowym. Zdaniem ekspertów, zaangażowanie PKP PLK SA w ich realizację wygląda obiecująco, a zaawansowanie prac przetargowych jest widoczne. Dzięki wielomiliardowym inwestycjom zaplanowanym na kolei do 2023 r. istnieje realna szansa na osiągnięcie w tym obszarze średniego standardu europejskiego.[...]


Soletanche Polska wykonawcą prac fundamentowych przy ArtN
Grupa Capital Park podpisała z firmą Soletanche Polska umowę na realizację specjalistycznych prac fundamentowych w projekcie rewitalizacji wielofunkcyjnego projektu usługowo-handlowo-biurowo-kulturalnego ArtN. Rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina ruszyła w połowie listopada i zakończy się w IV kw. 2020 r. [...]



Budowa przejścia podziemnego w Łochowie

Modernizacja linii kolejowej zapewni miastu sprawniejszą komunikację. Wczoraj PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały wartą 4,5 mln zł umowę na budowę podziemnego przejścia w Łochowie.



W mieście będą jeszcze wybudowane dwa bezkolizyjne obiekty. To rozwiązania realizowane na sieci kolejowej w ramach współpracy z samorządami i Krajowego Programu Kolejowego.

Jesienią 2018 r. w Łochowie piesi i rowerzyści zyskają wygodną i bezpieczną komunikację pod linią kolejową (ul. Baczkowska i Żeromskiego). Przejście będzie wyposażone w funkcjonalne oświetlenie oraz czytelne oznakowanie. Ściany zostaną pokryte powłoką antygraffiti. Przewidziano także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wygodne wejścia do obiektu zapewnią zadaszenia. Będą też dojazdy dla rowerzystów.

W Łochowie, w ramach projektu obejmującego prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne. Poza przejściem dla pieszych przewidziana jest budowa jeszcze dwóch skrzyżowań bezkolizyjnych. Wzdłuż drogi krajowej numer 62 powstanie tunel pod torami. W ciągu ul. Polnej będzie wiadukt nad linią kolejową i drogą krajową nr 50. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. analizują oferty, które zostały złożone do obu projektów. Finansowane przewidziano z programu CEF „Łącząc Europę”.


Więcej bezkolizyjnych skrzyżowań dróg z torami


PKP Polskie Linie Kolejowe S.A konsekwentnie realizują plany związane z podnoszeniem poziomu bezpieczeństwa i budową skrzyżowań bezkolizyjnych w miejscach przejazdów kolejowo-drogowych. Dzięki współpracy z samorządami powstaną bezpieczne przejazdy m.in. w Warszawie, Rembertowie i Sulejówku. W ramach projektów PLK nowe obiekty budowane są na liniach kolejowych wokół Warszawy w Wołominie, Zielonce i Piasecznie. Takie rozwiązania są także na modernizowanej linii Kraków – Rzeszów m.in. w Tarnowie.

Od stycznia kierowcy i piesi w Poznaniu Dębcu korzystają z bezpiecznego przejścia i przejazdu nad linią kolejową. W grudniu PLK otworzyły bezkolizyjny przejazd w Łodzi. Kolejne przedsięwzięcia samorządów i PLK obejmują budowę obiektów w Skarżysku Kamiennej i w Gogolinie. Budowa bezkolizyjnego przejścia kosztuje od kilku do kilkudziesięciu milionów złotych.


Autor: Karol Jakubowski, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.




Reklamy
Budimex Strabag DCS SSAB AARSLEFF BASF Mosty Polskie Amago
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję