Nagrodę w imieniu Budimeksu odebrał Cezary Mączka – Dyrektor Pionu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Członek Zarządu.
Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych przedsięwzięć, które pozwalają na przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Jury kompleksowo podchodzi do tematu employer branding i doceniane są nie tylko najlepsze praktyki, ale przede wszystkim innowacyjne kampanie rekrutacyjne wykorzystujące niestandardowe narzędzia rekrutacji.
Jury konkursu doceniło Budimex za modelowy i ciekawy proces rekrutacyjny. – Zamiast stołów bilardowych i elektronicznych okularów praca w barakach, często oddalonych od domów o wiele kilometrów. Błoto, gumiaki zamiast eleganckich butów. Budimex udowadnia, że dzięki sprawnie przeprowadzonej rekrutacji firma z branży budowlanej nie musi się obawiać braku kandydatów do pracy – podaje Puls Biznesu.
Na potrzeby rekrutacji praktykantów Budimex stworzył aplikację Budimex Cup – to obiektywna i sprawiedliwa w ocenie kandydatów aplikacja pozwalająca w sposób ciekawy rekrutować młodych pracowników. Rekrutacja w ramach Akademii Budimex pozwoliła znaleźć 300 kandydatów, z których co najmniej jedna trzecia prawdopodobnie zostanie w firmie na dłużej.
Kampania wzmocniła również markę, wyróżniając ją na tle konkurencji.