YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Otwarto oferty na budowę A1 Piotrków Trybunalski – Kamieńsk
Łódzki Oddział GDDKiA otworzył oferty w powtórzonym przetargu na zaprojektowanie i budowę autostrady A1 na odc. węzeł Piotrków Trybunalski – węzeł Kamieńsk o dł. 24,2 km. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




X edycja Konferencji „Infrastruktura Polska i Budownictwo”, 20.02.2019, Warszawa 2019-02-20
20 lutego 2019 r. w Warszawie odbędzie się jubileuszowa X edycja Konferencji „Infrastruktura Polska i Budownictwo”. Infrastruktura Polska i Budownictwo to spotkanie liderów branży o wyjątkowej renomie na rynku, które co roku przyciąga najważniejszych przedstawicieli sektora. Jubileuszowa edycja będzie okazją do dyskusji na tematy związane z innowacjami, które opanowują rynek budownictwa, nowymi technologiami w służbie infrastruktury oraz dynamiką rozwoju inwestycji krajowego transportu.[...]


Teraz wschód Polski
Rozmowa z Dawidem Bajorkiem, dyrektorem Pionu Infrastruktury Mota-Engil Central Europe SA.[...]


Bezpieczeństwo na budowie
Praca na budowie wiąże się z ryzykiem wypadku, dlatego każdy z pracowników powinien znać i przestrzegać zasad bhp, a pracodawca zapewniać odpowiednie warunki pracy. Warto także pamiętać, że każda budowa jest inna, w związku z czym są różne warunki pracy i zagrożenia zawodowe. By unikać wypadków, należy mieć świadomość tych zagrożeń, ale przede wszystkim stosować się do przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.[...]


Sweco Engineering zaprojektuje rozbudowę DK8 Szczytna – Kłodzko
3 stycznia 2019 r. spółka Sweco Engineering podpisało umowę na opracowanie dokumentacji projektowej, tym razem dla rozbudowy drogi krajowej nr 8 na odcinku Szczytna – Kłodzko. Zleceniodawcą zadania jest wrocławski Oddział GDDKiA. Głównym celem inwestycji jest rozbudowa DK8 tak, aby uległo poprawie bezpieczeństwo ruchu.[...]



Bliżej tramwaju na Zieloną Białołękę

Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na kluczowy dokument potrzebny do rozpoczęcia budowy tramwaju na Zieloną Białołękę.



Analiza oddziaływania inwestycji na środowisko i karta informacyjna przedsięwzięcia, to najważniejsze dokumenty jakie musi przygotować każdy inwestor przed tak dużym zadaniem, jakim będzie budowa tramwaju na Zieloną Białołękę. Analiza pozwoli określić jak zbudować linię tramwajową w trosce o ochronę środowiska naturalnego i o komfort mieszkańców z otoczenia nowej trasy. Wykonawca przygotuje dokumenty w ciągu siedmiu miesięcy (3 na kartę i 4 na raport), a to z kolei pozwoli otrzymać decyzję środowiskową, czyli jedno z kluczowych pozwoleń potrzebnych do rozpoczęcie budowy linii tramwajowej

Jaka będzie trasa tramwajowa na Zieloną Białołękę?


Trasa tramwajowa pozwoli mieszkańcom osiedli wschodniej Białołęki szybko dojechać do centrum albo do najbliższej stacji metra – przy dworcu Wileńskim lub planowanej przy Kondratowicza. Tory tramwajowe pobiegną z Bródna na Zieloną Białołękę wzdłuż ulicy Matki Teresy z Kalkuty,
Św. Wincentego i Głębockiej. Dalej – wzdłuż planowanej trasy Olszynki Grochowskiej aż do pętli w pobliżu szkoły podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek.

Inne dane na temat planowanej trasy:

- długość torów: ponad 12 km,

- częstotliwość tramwajów: co ok. 2-3 minuty
,
- liczba przystanków: 9 (20 peronów),

- czas przejazdu do stacji metra przy ul. Kondratowicza: ok. 15 minut
,
- czas przejazdu do Dworca Wileńskiego: ok. 30 minut.

Terminy i inne zadania


W kwietniu 2018 roku rozpoczęto prace koncepcyjne dotyczące jednego z najbardziej skomplikowanych pod względem inżynieryjnym punktów trasy tramwajowej na Zieloną Białołękę. Zakończenie prac projektowych i przygotowawczych dla całej trasy tramwajowej zaplanowano maksymalnie w ciągu 3 lat. Natomiast prace budowlane zajmą około 2 lata, a po ich zakończeniu ruszy połączenie tramwajowe do centrum Warszawy.

Autor: Zarząd Transportu Miejskiego m.st. Warszawy





Reklamy
Geobrugg PAM Freyssinet Aarsleff Soletanche DCS poland Keller MPWiK Kraków
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję