YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Ostatnia umowa na rozbudowę II linii metra w Warszawie
15 listopada 2018 r. podpisana została ostatnia umowa na wybudowanie tuneli i stacji na II linii podziemnej kolei, na styku Woli i Bemowa. Wykonawcą inwestycji będzie konsorcjum firm: Gülermak (lider) oraz Astaldi. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




Nowoczesne Technologie i Systemy Zarządzania w Transporcie Szynowym, 21–23.11.2018 r., Zakopane 2018-11-21
Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie, utrzymaniu, diagnostyce i eksploatacji infrastruktury szynowej oraz taboru szynowego do przewozu osób i rzeczy, w tym zagadnienia autonomicznego prowadzenia pojazdów.[...]


Połowa wartości KPK osiągnięta w połowie 2018 r.
Rozmowa z Ireneuszem Merchelem, prezesem zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych SA.[...]


Jak firmy z sektora MŚP finansują samochody służbowe?
W 53,1 proc. przedsiębiorstw z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych – jak wynika z badania zrealizowanego przez Instytut Keralla w 3. kwartale 2018 roku na zlecenie Carefleet S.A. Mikro, małe i średnie firmy chętnie kupują także samochody ze środków własnych. Niemal ¼ ich przedstawicieli deklaruje ponadto, że korzysta z przynajmniej dwóch źródeł finansowania służbowych pojazdów.[...]


Mostostal Warszawa wybuduje drogę ekspresową S19 Nisko Południe – Podgórze
14 listopada 2018 r. konsorcjum Mostostalu Warszawa i ACCIONA Construcción podpisało z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad umowę na projekt i budowę 11,5 km drogi ekspresowej S19 od węzła „Nisko Południe” do węzła „Podgórze”. Wartość umowy to 272,5 mln PLN brutto.[...]



Bliżej tramwaju na Zieloną Białołękę

Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na kluczowy dokument potrzebny do rozpoczęcia budowy tramwaju na Zieloną Białołękę.



Analiza oddziaływania inwestycji na środowisko i karta informacyjna przedsięwzięcia, to najważniejsze dokumenty jakie musi przygotować każdy inwestor przed tak dużym zadaniem, jakim będzie budowa tramwaju na Zieloną Białołękę. Analiza pozwoli określić jak zbudować linię tramwajową w trosce o ochronę środowiska naturalnego i o komfort mieszkańców z otoczenia nowej trasy. Wykonawca przygotuje dokumenty w ciągu siedmiu miesięcy (3 na kartę i 4 na raport), a to z kolei pozwoli otrzymać decyzję środowiskową, czyli jedno z kluczowych pozwoleń potrzebnych do rozpoczęcie budowy linii tramwajowej

Jaka będzie trasa tramwajowa na Zieloną Białołękę?


Trasa tramwajowa pozwoli mieszkańcom osiedli wschodniej Białołęki szybko dojechać do centrum albo do najbliższej stacji metra – przy dworcu Wileńskim lub planowanej przy Kondratowicza. Tory tramwajowe pobiegną z Bródna na Zieloną Białołękę wzdłuż ulicy Matki Teresy z Kalkuty,
Św. Wincentego i Głębockiej. Dalej – wzdłuż planowanej trasy Olszynki Grochowskiej aż do pętli w pobliżu szkoły podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek.

Inne dane na temat planowanej trasy:

- długość torów: ponad 12 km,

- częstotliwość tramwajów: co ok. 2-3 minuty
,
- liczba przystanków: 9 (20 peronów),

- czas przejazdu do stacji metra przy ul. Kondratowicza: ok. 15 minut
,
- czas przejazdu do Dworca Wileńskiego: ok. 30 minut.

Terminy i inne zadania


W kwietniu 2018 roku rozpoczęto prace koncepcyjne dotyczące jednego z najbardziej skomplikowanych pod względem inżynieryjnym punktów trasy tramwajowej na Zieloną Białołękę. Zakończenie prac projektowych i przygotowawczych dla całej trasy tramwajowej zaplanowano maksymalnie w ciągu 3 lat. Natomiast prace budowlane zajmą około 2 lata, a po ich zakończeniu ruszy połączenie tramwajowe do centrum Warszawy.

Autor: Zarząd Transportu Miejskiego m.st. Warszawy





Reklamy
Basf PAM Keller Sitech Soletanche Aarsleff Freyssinet Budimex
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję