YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Archiwum numerów


Współpraca PKP i miasta Chełm 2019-05-21
Spółka PKP i władze Chełma chcąc rozwijać usługi logistyczne i wzmacniać kolejowy potencjał regionu, w szczególności w zakresie przewozu i przeładunku towarów po linii szerokotorowej, zamierzają powołać spółkę PKP Linia Chełmska Szerokotorowa. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




fib SYMPOSIUM 2019 Concrete – innovations in materials, design and structures, 27-29.05.2019, Kraków 2019-05-27
W imieniu Komitetów Organizacyjnych i Naukowych serdecznie zapraszamy na fib SYMPOSIUM 2019 Concrete – innovations in materials, design and structures, które odbędzie się w dniach 27-29 maja 2019 r. w Krakowie. [...]


Teraz wschód Polski
Rozmowa z Dawidem Bajorkiem, dyrektorem Pionu Infrastruktury Mota-Engil Central Europe SA.[...]


Klęska urodzaju, czyli ciąg dalszy kłopotów firm budowlanych
Z jednej strony branża budowlana wciąż może się cieszyć z bardzo dobrej koniunktury, która wynika z wysokiej produkcji budowlanej na rynku infrastruktury, budownictwa mieszkaniowego, nieruchomości komercyjnych i przemysłowych. Z drugiej jednak strony rosnące ceny materiałów budowlanych i narastające braki pracowników skutkują poważnymi problemami finansowymi wielu przedsiębiorstw z tego sektora.[...]


Nowatorski sposób posadowienia włazów i krat – INSTALL PLUS
INSTALL PLUS to nowy system posadowienia włazów i krat, który został opracowany, opatentowany i jest powszechnie stosowany w Wielkiej Brytanii i innych krajach Europy Zachodniej. 30 kwietnia 2019 roku po raz pierwszy w Polsce tą metodą zainstalowano właz Rexess 2 w Piekarach Śląskich. Realizacji podjęła się firma KomunalSystem. [...]



Archiwum numerów NBI

NBI 1(64) styczeń-luty 2016 »

„Chcemy obniżyć koszty budowy dróg, pracuje nad tym specjalnie powołany zespół. Niektórzy eksperci mówią o możliwości nawet 30-procentowej obniżki tych kosztów. Mamy wytyczone dwa strategiczne cele. Pierwszym z nich jest dopinanie ciągów komunikacyjnych. Ogromny wysiłek, jaki został wykonany w ostatnich latach, przynosi niestety efekty mniejsze od poniesionych nakładów.



NBI 2(65) marzec-kwiecień 2016 »

Serdecznie zapraszam do udziału w VII Międzynarodowej Konferencji Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016, która odbędzie się w Cedzynie koło Kielc 12–14 kwietnia 2016 r. Konferencja organizowana jest od 2005 r. i odbywa się w cyklu dwuletnim, a w każdej z jej poprzednich edycji brało udział liczne grono krajowych i zagranicznych (także spoza Europy) uczestników, w tym przedstawiciele środowiska naukowego, przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, firm projektowych i wykonawczych oraz producentów materiałów i urządzeń stosowanych w inżynierii bezwykopowej.



NBI 3(66) maj-czerwiec 2016 »

12–14 kwietnia 2016 r. w Kielcach Cedzynie odbyła się VII Międzynarodowa Konferencja Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016. Podczas gali towarzyszącej konferencji wręczono nagrody EXPERT, pamiątkowe grawertony sponsorom  oraz dyplomy wyróżnionym osobom i firmom.


NBI 4(67) lipiec-sierpień 2016 »

23 czerwca 2016 r. obywatele Wielkiej Brytanii zagłosowali w referendum za opuszczeniem Unii Europejskiej. Do dymisji podał się brytyjski premier David Cameron. Decyzja Anglików zatrzęsła globalnymi rynkami.



NBI 5(68) wrzesień-październik 2016 »

W czerwcu 2016 r., po 17 latach budowy, zrealizowano największy projekt budowlany w historii Szwajcarii – tunel kolejowy św. Gotarda, który leży w samym środku New Rail Link through the Alps (NRLA), nowej linii kolejowej biegnącej przez Alpy i łączącej Włochy ze Szwajcarią.



NBI 6(69) listopad-grudzień 2016 »

26 sierpnia 2016 r. minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk wbił pierwszą łopatę, symbolicznie rozpoczynając budowę odcinka S7 Lubień – Naprawa. Rozbudowywana S7 na południe od Krakowa to ok. 16,7 km nowej drogi, w tym 15,83 km ekspresowej. Oprócz dwukomorowego tunelu o długości 2,06 km, który stanowić będzie 12,3% całej trasy, wybudowanych zostanie 38 obiektów inżynieryjnych. Koszt całości odcinka wyniesie ponad 2,105 mld zł. Nowy odcinek zakopianki ma zwiększyć komfort i bezpieczeństwo podróżujących w kierunku skalnego Podhala, stanowi również wyzwanie inżynierskie dla branży.




Reklamy
Soletanche Uponor Basf PAM MPWiK Kraków DCS poland Geobrugg
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję