YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Archiwum numerów


Andrzej Pawłowski nowym Członkiem Zarządu CTL Logistics 2018-11-19
19 listopada 2018 r. Rada Nadzorcza CTL Logistics przyjęła rezygnację z funkcji Członka Zarządu Pana Artura Borowicza, jednocześnie powołując na to stanowisko Pana Andrzeja Pawłowskiego. [...]

Zimowa Szkoła Mechaniki Górotworu i Geoinżynierii 2018




Nowoczesne Technologie i Systemy Zarządzania w Transporcie Szynowym, 21–23.11.2018 r., Zakopane 2018-11-21
Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie, utrzymaniu, diagnostyce i eksploatacji infrastruktury szynowej oraz taboru szynowego do przewozu osób i rzeczy, w tym zagadnienia autonomicznego prowadzenia pojazdów.[...]


Połowa wartości KPK osiągnięta w połowie 2018 r.
Rozmowa z Ireneuszem Merchelem, prezesem zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych SA.[...]


Jak firmy z sektora MŚP finansują samochody służbowe?
W 53,1 proc. przedsiębiorstw z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych – jak wynika z badania zrealizowanego przez Instytut Keralla w 3. kwartale 2018 roku na zlecenie Carefleet S.A. Mikro, małe i średnie firmy chętnie kupują także samochody ze środków własnych. Niemal ¼ ich przedstawicieli deklaruje ponadto, że korzysta z przynajmniej dwóch źródeł finansowania służbowych pojazdów.[...]


Mostostal Warszawa wybuduje drogę ekspresową S19 Nisko Południe – Podgórze
14 listopada 2018 r. konsorcjum Mostostalu Warszawa i ACCIONA Construcción podpisało z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad umowę na projekt i budowę 11,5 km drogi ekspresowej S19 od węzła „Nisko Południe” do węzła „Podgórze”. Wartość umowy to 272,5 mln PLN brutto.[...]



Archiwum numerów NBI

NBI 1(64) styczeń-luty 2016 »

„Chcemy obniżyć koszty budowy dróg, pracuje nad tym specjalnie powołany zespół. Niektórzy eksperci mówią o możliwości nawet 30-procentowej obniżki tych kosztów. Mamy wytyczone dwa strategiczne cele. Pierwszym z nich jest dopinanie ciągów komunikacyjnych. Ogromny wysiłek, jaki został wykonany w ostatnich latach, przynosi niestety efekty mniejsze od poniesionych nakładów.



NBI 2(65) marzec-kwiecień 2016 »

Serdecznie zapraszam do udziału w VII Międzynarodowej Konferencji Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016, która odbędzie się w Cedzynie koło Kielc 12–14 kwietnia 2016 r. Konferencja organizowana jest od 2005 r. i odbywa się w cyklu dwuletnim, a w każdej z jej poprzednich edycji brało udział liczne grono krajowych i zagranicznych (także spoza Europy) uczestników, w tym przedstawiciele środowiska naukowego, przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, firm projektowych i wykonawczych oraz producentów materiałów i urządzeń stosowanych w inżynierii bezwykopowej.



NBI 3(66) maj-czerwiec 2016 »

12–14 kwietnia 2016 r. w Kielcach Cedzynie odbyła się VII Międzynarodowa Konferencja Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016. Podczas gali towarzyszącej konferencji wręczono nagrody EXPERT, pamiątkowe grawertony sponsorom  oraz dyplomy wyróżnionym osobom i firmom.


NBI 4(67) lipiec-sierpień 2016 »

23 czerwca 2016 r. obywatele Wielkiej Brytanii zagłosowali w referendum za opuszczeniem Unii Europejskiej. Do dymisji podał się brytyjski premier David Cameron. Decyzja Anglików zatrzęsła globalnymi rynkami.



NBI 5(68) wrzesień-październik 2016 »

W czerwcu 2016 r., po 17 latach budowy, zrealizowano największy projekt budowlany w historii Szwajcarii – tunel kolejowy św. Gotarda, który leży w samym środku New Rail Link through the Alps (NRLA), nowej linii kolejowej biegnącej przez Alpy i łączącej Włochy ze Szwajcarią.



NBI 6(69) listopad-grudzień 2016 »

26 sierpnia 2016 r. minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk wbił pierwszą łopatę, symbolicznie rozpoczynając budowę odcinka S7 Lubień – Naprawa. Rozbudowywana S7 na południe od Krakowa to ok. 16,7 km nowej drogi, w tym 15,83 km ekspresowej. Oprócz dwukomorowego tunelu o długości 2,06 km, który stanowić będzie 12,3% całej trasy, wybudowanych zostanie 38 obiektów inżynieryjnych. Koszt całości odcinka wyniesie ponad 2,105 mld zł. Nowy odcinek zakopianki ma zwiększyć komfort i bezpieczeństwo podróżujących w kierunku skalnego Podhala, stanowi również wyzwanie inżynierskie dla branży.




Reklamy
PAM Keller Freyssinet Sitech Basf Budimex Aarsleff Soletanche
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję