YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Archiwum numerów


Unijne wsparcie dla budowy S17 Garwolin-Kurów 2017-11-17
Wczoraj w Centrum Unijnych Projektów Transportowych GDDKiA podpisała umowę o dofinansowanie dla projektu „Budowa drogi ekspresowej S17 Garwolin-Kurów” w ramach POIiŚ 2014-2020. [...]

XXV Międzynarodowe Targi Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN




VIII Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Nowe urządzenia, materiały i technologie w wodociągach i kanalizacji WOD-KAN-INSTAL, 21-23.11.2017, Kielce 2017-11-21
Serdecznie zapraszamy do udziału w VIII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej Nowe urządzenia, materiały i technologie w wodociągach i kanalizacji WOD-KAN-INSTAL, która odbędzie się w dniach 22–23 listopada 2017 r. w Kielcach.[...]


30 lat Strabag w Polsce
Rozmowa z Wojciechem Trojanowskim, członkiem zarządu Strabag Sp. z o.o.[...]


Zagospodarowanie wód opadowych i systemy odwodnień
Wody opadowe stanowią bardzo istotne zagadnienie w warunkach funkcjonowania osadnictwa, a ich zagospodarowanie było zawsze priorytetem. Szczególne miejsce zajmują w tej kwestii odwodnienia układów komunikacyjnych, których zasadniczą właściwością powinna być przede wszystkim skuteczność działania. Odpowiednie systemy odwodnienia gwarantują także trwałość budowli infrastrukturalnych.[...]


Oddano do ruchu 19,3 km drogi S5 na Dolnym Śląsku
6 listopada 2017 r. oddano do ruchu prawie 19,5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S5. Do użytku przekazano całe zadanie 1 od węzła Korzeńsko (bez węzła) o długości 14,942 km oraz fragment zadania 2 o długości 4,3 km (niemalże 6 tygodni przed czasem). Pozostały odcinek zadania 2 oraz zadanie 3 zostaną oddane do ruchu w grudniu 2017 r.[...]



Archiwum numerów NBI

NBI 1(64) styczeń-luty 2016 »

„Chcemy obniżyć koszty budowy dróg, pracuje nad tym specjalnie powołany zespół. Niektórzy eksperci mówią o możliwości nawet 30-procentowej obniżki tych kosztów. Mamy wytyczone dwa strategiczne cele. Pierwszym z nich jest dopinanie ciągów komunikacyjnych. Ogromny wysiłek, jaki został wykonany w ostatnich latach, przynosi niestety efekty mniejsze od poniesionych nakładów.



NBI 2(65) marzec-kwiecień 2016 »

Serdecznie zapraszam do udziału w VII Międzynarodowej Konferencji Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016, która odbędzie się w Cedzynie koło Kielc 12–14 kwietnia 2016 r. Konferencja organizowana jest od 2005 r. i odbywa się w cyklu dwuletnim, a w każdej z jej poprzednich edycji brało udział liczne grono krajowych i zagranicznych (także spoza Europy) uczestników, w tym przedstawiciele środowiska naukowego, przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, firm projektowych i wykonawczych oraz producentów materiałów i urządzeń stosowanych w inżynierii bezwykopowej.



NBI 3(66) maj-czerwiec 2016 »

12–14 kwietnia 2016 r. w Kielcach Cedzynie odbyła się VII Międzynarodowa Konferencja Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016. Podczas gali towarzyszącej konferencji wręczono nagrody EXPERT, pamiątkowe grawertony sponsorom  oraz dyplomy wyróżnionym osobom i firmom.


NBI 4(67) lipiec-sierpień 2016 »

23 czerwca 2016 r. obywatele Wielkiej Brytanii zagłosowali w referendum za opuszczeniem Unii Europejskiej. Do dymisji podał się brytyjski premier David Cameron. Decyzja Anglików zatrzęsła globalnymi rynkami.



NBI 5(68) wrzesień-październik 2016 »

W czerwcu 2016 r., po 17 latach budowy, zrealizowano największy projekt budowlany w historii Szwajcarii – tunel kolejowy św. Gotarda, który leży w samym środku New Rail Link through the Alps (NRLA), nowej linii kolejowej biegnącej przez Alpy i łączącej Włochy ze Szwajcarią.



NBI 6(69) listopad-grudzień 2016 »

26 sierpnia 2016 r. minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk wbił pierwszą łopatę, symbolicznie rozpoczynając budowę odcinka S7 Lubień – Naprawa. Rozbudowywana S7 na południe od Krakowa to ok. 16,7 km nowej drogi, w tym 15,83 km ekspresowej. Oprócz dwukomorowego tunelu o długości 2,06 km, który stanowić będzie 12,3% całej trasy, wybudowanych zostanie 38 obiektów inżynieryjnych. Koszt całości odcinka wyniesie ponad 2,105 mld zł. Nowy odcinek zakopianki ma zwiększyć komfort i bezpieczeństwo podróżujących w kierunku skalnego Podhala, stanowi również wyzwanie inżynierskie dla branży.




Reklamy
SSAB Strabag BASF AARSLEFF Amago DCS Budimex Mosty Polskie
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję