YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Archiwum numerów


STRABAG buduje obwodnicę Kościerzyny 2016-12-08
Obwodnica Kościerzyny, która powstaje w ciągu DK20 łączącej Stargard Szczeciński i Gdynię, jest w połowie gotowa. Inwestycję realizuje konsorcjum STRABAG - STRABAG Infrastruktura Południe na zlecenie GDDKiA w Gdańsku. [...]

Mercedes-Benz‎ Vito Tourer PRO




XXXII Ogólnopolskie Warsztaty Pracy Projektanta Konstrukcji „Naprawy i wzmocnienia konstrukcji budowlanych”, 07-10.03.2017, Wisła 2017-03-07
Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział w Krakowie przy współpracy Oddziałów w Bielsku-Białej, Gliwicach i Katowicach zaprasza w dniach 7-10 marca 2017 roku do Kompleksu Hotelowego „STOK” w Wiśle na XXXII Ogólnopolskie „Warsztaty Pracy Projektanta Konstrukcji”.[...]


Podążać drogą stałego rozwoju
Rozmowa z Witoldem Rogalskim, prezesem zarządu Subaru Import Polska Sp. z o.o.[...]


Rozstrzygnięte przetargi w branży budowlanej – obiekty wielkogabarytowe
191 informacji o rozstrzygniętych przetargach opublikowano w listopadzie 2016 roku. Ich łączna wartość wyniosła prawie 493 mln zł. Serwis PressInfo.pl opracował raport podsumowujący informacje o rozstrzygniętych przetargach w branży budowlanej – obiekty wielkogabarytowe. W zestawieniu wzięto pod uwagę podbranże: lotniska, lądowiska, magazyny, zakłady produkcyjne, obiekty handlowe, nawodne, sportowe, użyteczności publicznej oraz wojskowe.[...]


STRABAG zakończył nasuw mostu na S5
Na budowie drogi ekspresowej S5 na odcinku Korzeńsko-Wrocław, realizowanej przez konsorcjum Budimex - STRABAG Infrastruktura Południe, zakończyła się skomplikowana operacja nasuwania elementów ustrojów nośnych jednego z najdłuższych mostów w ciągu tego odcinka drogi.[...]



Archiwum numerów NBI

NBI 1(64) styczeń-luty 2016 »

„Chcemy obniżyć koszty budowy dróg, pracuje nad tym specjalnie powołany zespół. Niektórzy eksperci mówią o możliwości nawet 30-procentowej obniżki tych kosztów. Mamy wytyczone dwa strategiczne cele. Pierwszym z nich jest dopinanie ciągów komunikacyjnych. Ogromny wysiłek, jaki został wykonany w ostatnich latach, przynosi niestety efekty mniejsze od poniesionych nakładów.



NBI 2(65) marzec-kwiecień 2016 »

Serdecznie zapraszam do udziału w VII Międzynarodowej Konferencji Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016, która odbędzie się w Cedzynie koło Kielc 12–14 kwietnia 2016 r. Konferencja organizowana jest od 2005 r. i odbywa się w cyklu dwuletnim, a w każdej z jej poprzednich edycji brało udział liczne grono krajowych i zagranicznych (także spoza Europy) uczestników, w tym przedstawiciele środowiska naukowego, przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, firm projektowych i wykonawczych oraz producentów materiałów i urządzeń stosowanych w inżynierii bezwykopowej.



NBI 3(66) maj-czerwiec 2016 »

12–14 kwietnia 2016 r. w Kielcach Cedzynie odbyła się VII Międzynarodowa Konferencja Technologie Bezwykopowe No-Dig Poland 2016. Podczas gali towarzyszącej konferencji wręczono nagrody EXPERT, pamiątkowe grawertony sponsorom  oraz dyplomy wyróżnionym osobom i firmom.


NBI 4(67) lipiec-sierpień 2016 »

23 czerwca 2016 r. obywatele Wielkiej Brytanii zagłosowali w referendum za opuszczeniem Unii Europejskiej. Do dymisji podał się brytyjski premier David Cameron. Decyzja Anglików zatrzęsła globalnymi rynkami.



NBI 5(68) wrzesień-październik 2016 »

W czerwcu 2016 r., po 17 latach budowy, zrealizowano największy projekt budowlany w historii Szwajcarii – tunel kolejowy św. Gotarda, który leży w samym środku New Rail Link through the Alps (NRLA), nowej linii kolejowej biegnącej przez Alpy i łączącej Włochy ze Szwajcarią.



NBI 6(69) listopad-grudzień 2016 »

26 sierpnia 2016 r. minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk wbił pierwszą łopatę, symbolicznie rozpoczynając budowę odcinka S7 Lubień – Naprawa. Rozbudowywana S7 na południe od Krakowa to ok. 16,7 km nowej drogi, w tym 15,83 km ekspresowej. Oprócz dwukomorowego tunelu o długości 2,06 km, który stanowić będzie 12,3% całej trasy, wybudowanych zostanie 38 obiektów inżynieryjnych. Koszt całości odcinka wyniesie ponad 2,105 mld zł. Nowy odcinek zakopianki ma zwiększyć komfort i bezpieczeństwo podróżujących w kierunku skalnego Podhala, stanowi również wyzwanie inżynierskie dla branży.




Reklamy
Klingspor Polbud Pomorze Elbud Przemyśl Budimex Menard Strabag Evonik Freyssinet
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję