YouTube     English
Logo NBI - Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne Subaru

|||||||||
|
|

Zaloguj

| Zapomniałeś hasła?
Szukaj

Zamow prenumerate
Aktualności


Rusza akcja „Pierwszopomocni na drodze”
Dzisiaj, 22 czerwca, w godz. 17-21 na MOP-ie „Brwinów” przy autostradzie A2 (kierunek Warszawa) odbędzie się pierwsze szkolenie w ramach akcji „Pierwszopomocni na drodze”. [...]

JUMARPOL – laureat nagrody Eureka 2017




Kongres EUROCORR, 09-13.09.2018, Kraków 2018-09-09
W dniach 9-13 września 2018 r. w Krakowie odbędzie się Kongres EUROCORR, którego organizatorami są Polskie Stowarzyszenie Korozyjne oraz Europejska Federacja Korozyjna i firma DECHEMA.[...]


Dostrzegamy coraz szersze wejście nowych technologii w branżę
Rozmowa z Dorotą Jakuta, prezes Izby Gospodarczej „Wodociągi Polskie”.[...]


Deskowania i rusztowania w budownictwie
Zarówno deskowania, jak i rusztowania należą do konstrukcji tymczasowych, jednak ich znaczenie na placu budowy zdecydowanie nie jest drugorzędne. Wraz z rozwojem budownictwa i coraz śmielszymi projektami pojawia się bowiem potrzeba ich realizacji za pomocą odpowiednich rozwiązań. Właściwie dobrane deskowania i rusztowania w dużym stopniu decydują o sukcesie inwestycji.[...]


Powstanie kolejowy tunel średnicowy w Łodzi
PKP Polskie Linie Kolejowe SA podpisały umowę za 1,3 mld zł netto na budowę tunelu średnicowego – nowego połączenia Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Będą dogodne wyjazdy pociągiem z centrum miasta na główne trasy kolejowe. Mieszkańcy zyskają dwa nowe przystanki i szybkie przejazdy w mieście. Inwestycja zostanie zakończona w grudniu 2021 r.[...]



Aplikacja CEMEX Go

CEMEX, S.A.B. de C.V. („CEMEX”) (NYSE: CX) ogłosił, że zasięg platformy cyfrowej CEMEX Go to już prawie 25 proc. klientów firmy na całym świecie. Nowa, cyfrowa forma współpracy z dostawcą materiałów budowlanych stała się udziałem ponad 10 000 klientów na 3 kontynentach.



Firma nieustannie rozwija platformę CEMEX Go w oparciu o opinie klientów, dodając nowe funkcjonalności. Dzięki analizie i zwiększeniu użyteczności platformy klienci otrzymują bardziej spersonalizowane usługi, co zwiększa ich efektywność operacyjną i konkurencyjność, jednocześnie generując większą wartość dla swoich firm oraz ich odbiorców.

- Dla mnie, jako klienta, bardzo ważna jest możliwość właśnie takiej interakcji z firmą, którą platforma CEMEX Go zapewnia w szybki i skuteczny sposób. Jest to doskonałe rozwiązanie –
powiedziała Marcela Guajardo z firmy Blokasa, użytkowniczka CEMEX Go w Meksyku.

- CEMEX Go wyznacza nowy standard, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta w branży materiałów budowlanych. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć cel, jakim jest ponad 10 000 zadowolonych klientów, korzystających z CEMEX Go po siedmiu miesiącach od uruchomienia –
powiedział Fernando A. González, Prezes Zarządu CEMEX. - Chcemy być nadal liderem transformacji cyfrowej w naszej branży, stosując najnowsze technologie z korzyścią dla wszystkich naszych klientów na całym świecie.

- CEMEX Go jest zdecydowanie świetnym rozwiązaniem, które znacznie poprawia pracę zespołom projektowym oraz osobom odpowiedzialnym za zamówienia i fakturowanie –
powiedział Mike Sprecher z firmy Nibbi Concrete, użytkownik CEMEX Go w Stanach Zjednoczonych.

CEMEX Go jest obecnie dostępny w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Kolumbii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dzięki wdrożeniu narzędzia w najbliższych tygodniach w kolejnych krajach, CEMEX zapewni jego dostępność w połowie krajów, w których działa firma. Do końca 2018 roku aplikacja CEMEX Go będzie dostępna na wszystkich rynkach, gdzie działa CEMEX, obsługując ponad 45 000 klientów.

CEMEX Go oferuje w pełni cyfrowy zestaw usług, który umożliwia klientom wykonywanie większej ilości zadań w krótszym czasie, upraszczając oraz usprawniając ich transakcje i interakcje z CEMEX. Platforma zmniejsza również obciążenia administracyjne klientów, dając im więcej czasu na skoncentrowanie się na bardziej strategicznych sprawach biznesowych. Dzięki CEMEX Go klienci mogą wchodzić w interakcję z CEMEX w każdej chwili, z każdego miejsca za pomocą różnych urządzeń.

CEMEX Go w pełni obejmuje całą „podróż klienta”. Dzięki platformie klienci mogą składać zamówienia, przeglądać historię swoich transakcji, śledzić dostawy w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o statusie swojego zamówienia, dokonywa korekt w zamówieniach oraz mieć pełny i przejrzysty wgląd do wszystkich informacji, niezbędnych do lepszego zarządzania swoją firmą. Dzięki temu będą mogli zrobić w kilka minut to, co wcześniej zajmowało im wiele godzin.

CEMEX przeprowadza globalną transformację cyfrową przy wsparciu swoich wieloletnich partnerów: IBM oraz NEORIS. CEMEX czerpie również z fachowej wiedzy obu firm, najnowszych innowacji, w tym w zakresie usług IT, aby dostarczać przełomowych rozwiązań udoskonalających obsługę Klienta.

Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.

Autor: CEMEX Polska Sp. z o.o.





Reklamy
DCS Soletanche Sitech PAM Mosty Polskie Budimex Loyd Uponor
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
ul. Zakopiańska 9/101 | 30-418 Kraków
tel.: 12 292 70 70, fax: 12 292 70 80
- -
Copyright © Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne 2005 - 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone



Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, artykułów sponsorowanych i ogłoszeń.
Jakiekolwiek wykorzystywanie w całości lub we fragmencie materiałów zawartych na www.nbi.com.pl bez zgody wydawcy jest zabronione i chronione prawem.

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuujac jej przegladanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urzadzenia. Poprzez zmianę ustawień w przegladarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. (Kliknięcie linku nie powoduje zmian w ustawieniach cookies).




Akceptuję - nie pokazuj więcej tego powiadomienia.

Akceptuję